Hakutulokset

  1. ihme mies

    TAAS ISÄ ajoi lapsensa päälle kotipihassa!!!! Ei voi käsittää!!!

    Kokemuksesta sanoisin että voi olla jopa haitaksi kun piippaa ihan liian herkästi ja ajan myötä siihen turtuu. Ihmiset ovat nyt jo niin välinpitämättömiä ratissa että parkkitutkat ja kaistavahdit sun muut vaan huonontavat tilannetta entisestään. Jarruassistentti on sellainen joka varmasti...
  2. ihme mies

    Meillä mietinnän alla

    ok
  3. ihme mies

    Kannattaako taloa myydä itse vai välittäjälle?

    Välittäjällä ei useimmiten ole kaupan toteutumisessa ja toteuttamisessa mitään lisäarvoa. Välitystoimistolla on sikäli että niillä, varsinkin isommilla on usein parempi näkyvyys ja asema markkinointimielessä kuin yksityisen omalla ilmoittelulla. Mun mielestä kiinteistönvälitys nykyhinnoilla...
  4. ihme mies

    Liian innokas nainen-turn off?

    Mistä ihmeestä se johtuu että vielä tänäkin päivänä jotkut naiset luulevat että nainen ei saa tai naisen ei kannata tehdä aloitetta? Mä osaan tehdä aloitteen mutta olen kyllä aina arvostanut helvetisti niitä naisia jotka ovat osanneet sen tehdä ihan itse enkä puhu nyt mistään kännialoitteista...
  5. ihme mies

    Eikö oikeesti kukaan ole hereillä?

    Olin kuuntelemassa kaverin bändiä lähibaarissa mutta se meni kiinni. Tarkoitus oli lähteä jatkoille mutta kaikki olivat niin kännissä että ei siitä tullu yhtään mitään.
  6. ihme mies

    Lähtisitkö Turkkiin syyslomalla?

    Mä peruisin kaikki Turkin lomat ja laittaisin vyölaukun myyntiin jos Japanissa Tokion alueella olisi sateita luvassa!
  7. ihme mies

    Äiti on kipeä ja väsynyt, isi lähti pois..

    Syy on aina miehen. Aina. Naisessa ei ikinä ole mitään vikaa.
  8. ihme mies

    Koskakohan tämä loppuu.....

    Näin on. Suuret herrat siellä suuressa Helsingissä ovat päättäneet että ihmiset eivät saa mennä oikeisiin töihin vaan joutuvat orjatöihin nälkäpalkalla. Huoh.
  9. ihme mies

    Kriisitietoisuus ei ole tavoittanut palstaa

    Ohjaustoimenpiteillä ohjataan oikeaan suuntaan, varsinaiset ratkaisut on joskus haettava muualta. Tämä ohjausliike on ihan oikea vaikkei yksistään ratkaisekaan koko ongelmaa konkreettisesti juuri nyt. Mutta ei nykymallilla voida saavuttaa mitään kestävää kehitystä jos yhteiskunnan tukemasta...
  10. ihme mies

    Kenellä on netflix käytös? Ootteko ollu tyytyvääsiä?

    Ne silverlight ongelmat on ihan hanurista. Netflixin kanssa oon törmänny kaiken maailman DRM-virheisiin enkä saanu toimimaan tota mediahint-pluginia windows 7-koneen kanssa vaikka kokeilin kaikki googletetut vinkit. Vanhalla XP-koneella toimii hienosti. Netflix on luvannu luopua silverlightin...
  11. ihme mies

    Miten eroon seksisuhteesta?

    Siinä vaiheessa jos seksisuhteen ja parisuhteen ero alkaa hämärtyä jommalle kummalle osapuolelle eikä tulevaisuudessa näy mitään parisuhteen mahdollisuutta on paras päättää suhde niin pian ja selkeästi kuin mahdollista, kuitenkin toista kunnioittaen. Puhelinsoitto riittää hyvin.
  12. ihme mies

    Kenellä on netflix käytös? Ootteko ollu tyytyvääsiä?

    Pleikkari kolmosen vaatii. Mut on kyllä sen arvoinen jos sille pleikkarille on käyttöä muutenkin. Jos ei pleikkaa tarvi mutta haluu kattoa telkkarista netflixiä ilman mitään tietokonevirityksiä niin Apple TV ei maksa kuin vähän yli satasen.
  13. ihme mies

    Kenellä on netflix käytös? Ootteko ollu tyytyvääsiä?

    On ollu käytössä joulusta asti. Hintansa arvoinen on ollut ja lapsetkin tykkää mut aikuiseen makuun ei oikein enää tahdo mitään katsottavaa löytyä. Onneksi siihenkin on ratkaisu, Mediahint-plugin selaimeen niin näkyy myös kaikki jenkeissä oleva tarjonta eli helvetin paljon enemmän kuin...
  14. ihme mies

    uimahallissa nähtyä...

  15. ihme mies

    Se on kuulkaas herrat sellanen asia, et jos teiän muijat näkis mun mihen peniksen niin jäisitte sinkuiksi?

    Ei oo muijaa mut laita ihmeessä kuvia ihmevehkeestä niin voin välittää eteenpäin joillekin. Jos on tarpeeksi hyvä niin teeskentelen että ois mun oma.
  16. ihme mies

    Kenenkään mies laittanut piuhat poikki muutaman lapsen jälkeen, vaikka vaimon mielestä lapsiluku ei ole vielä täynnä?

    Vaikka sanavalinta onkin hieman väärä niin olen samaa mieltä. Toisaalta, on valitettavan paljon tapauksia joissa nainen aikoo hankkiutua tai on jopa jo hankkiutunutkin raskaaksi miehen tietämättä, halpamaisin temppu mitä voi tehdä. Jos jostain kumman syystä haluaa jatkaa tuollaisessa...
  17. ihme mies

    Vanhojen asuntojen hinnat laskivat heinäkuussa 20,4 prosentin vuosivauhtia.

    Ja sulla on sarkasmi täysin hakusessa. Jos muuten et ole tiennyt niin palkat voivat nousta muidenkin syiden kuin työehtosopimusten tai indeksikorotusten takia.
  18. ihme mies

    Miehen puhelimesta löydetty...

    Aika hyvä. Tuolla samalla logiikallahan voi tehdä kompromisseja myös uskollisuuden suhteen ja käydä vain joskus vieraissa muttei aina.
  19. ihme mies

    Vanhojen asuntojen hinnat laskivat heinäkuussa 20,4 prosentin vuosivauhtia.

    Mä sain kesäkuun alusta viiden prosentin palkankorotuksen. Eli siinä vaiheessa palkkani oli tämän logiikan mukaan nousussa 60% vuosivauhdilla.
  20. ihme mies

    Voi vinku vinku ja elämä!! :D

    Totta kai mies voi ja osaa halutessaan hoitaa lapsia kotona siinä missä nainenkin. Mutta ei välttämättä kotona olevan äidin mielestä. Viimeisen 20 vuoden aikana Suomessa monelle naiselle on ollut kaikkein helpoin valinta olla kotona lasten kanssa koska siitä on saanut pitkäkestoista...

Yhteistyössä