Hakutulokset

  1. kirikaze

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Heippa! Täällä 20 vuotias naisenalku Vuosaaresta LA olisi 1.3. ja tyttölupaus on tulossa :p Kirikaze 25+1
  2. kirikaze

    Kerrotko miehellesi, jos olet dildoillut? Miten reagoi?

    Oma mieheni loukkaantui kun ostin kaalimadon! :/ Luulin, että innostuu niinkuin exänikin.. No, lopetti muuten pihtaamisen ;)
  3. kirikaze

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Heippa kaikille! En ole piiiitkään aikaan päässyt lukemaan näitä päivityksiä, mutta täällä kaikki ihan kunnossa 14plus3 vk ollaan ja maha senkun kasvaa :D näytän kylläkin lihavalta vaan :/ mutta muutetaan päivitystä eli LA onkin 1.3.2012 pahoinvoinnit on taas palannut, eivoi olla syömättä koko...
  4. kirikaze

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    nyt 10vk menossa ja uskokaa tai älkää, niin mulla maha söpösti pyöristynyt häpykummusta ylöspäin :O mieskin nauroi sille.. Ja hoikkarakenteinen olen, vaikka ei täysin pyykkilautavatsaa ollutkaan ;) 172cm/60kg alkupaino
  5. kirikaze

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Hellou kaikille pitkästä aikaa! Täällä on olot helpottunu, en oksenna enää kun kerran päivässä.. Ainut mikä on niin hirveä väsymys :/ En nyt kerinnyt lukemaan näitä uusia, kun on tullut niin paljon, mutta onko teillä alkanut näkymään maha jo? Itse olen turvoksissa ku virtahepo ja vatsa...
  6. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    Joo Pikkuviikinki nyt sinne lekuriin, sieltä laittaa sulle lähetteen sinne missä synnytät. Siellä sitten katsoo, ettet oo kuivunu tms.. Mäkin kävin ja kaikki testit oli ihan ok..ei kyllä tunnu siltä:x Mikään ei vieläkään pysy sisällä, edes vesi.. Toivottavasti helpottais pian, koska töihin ei...
  7. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    ainiin ja 7plus3 meneillään<3
  8. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    Hei! Pakko tulla tänne hehkuttaa! Esimieheni passitti minut lääkäriin ja sitten meninkin mehiläiseen..No siellä kauhisteltiin olotilaani ja passittivat naistenklinikalle lisätutkimuksiin.. Olin aivan kauhuissaan! No siellä sitten verikokeet ja pissanäyte ja kaksi tuntia makoilua huoneessa...
  9. kirikaze

    Olenko vain kamalan mustasukkainen vai mikä neuvoksi??

    Hän perustelee sen aina lapsilla :( ja jos sanon vastaan;suuttuu...argh
  10. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    Huh huh..Terve kaikille ja jaksamisia Maalismammalle! Olen täysin kuollut näiden pahoinvointien kanssa..Mikään ei pysy sisällä ja ainut mitä uskaltaa syödä on vesimeloni.. Olen täysin toimintakyvytön..Nukun ihan kokonajan ja olen hereillä ehkä 4 tuntia.. Tänään kuitenkin pitäisi taas lähteä...
  11. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenta huomenta kaikki! Itse tulen vasta töistä(yövuoro) ja ihan tolkuttoman väsynyt olen :( Alavatsaan sattuu niin, että pitää oikein kyykkyyn mennä puhisemaan.. Nyt keittelen miehen lapsille puuroa :D Onneksi ei ole oksettava olo
  12. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    ainiin ja ikää on 20 vuotta ja ensimmäinen lapsi
  13. kirikaze

    Maaliskuun muruset 2012

    Minäkin ilmoittaudun:) Laskureiden mukaan 4.3 LA Ja tarkoitus olis mennö naistenklinikalle synnyttään.. Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin:|
  14. kirikaze

    Ensimmäisen odottajia pk-seudulta

    Täällä on, mutta vasta todella alussa ollaan :)
  15. kirikaze

    Lähtökohdista kyselyä

    Sauberi: Tuo oli ihan kuin minun suustani! Meillä kanssa miehellä kaksi poikaa( 3v&6v) ja täysin samat ajatukset.. Oikein tuntuu siltä että mies olis käytetty loppuun.. Meillä ei tulisi ikinä olemaan mitään samanlaista ku hänellä ja ex-vaimolla.. Esim. naimisiin meno, endimmäisen lapsen...
  16. kirikaze

    parisuhteessa "lapsellinen" ja lapseton

    meillä menee niin, että minä olen se jolla ei ole lapsia, mutta miehelläni on kaksi poikaa.. Nyt kyllä meille on tulossa vauva <3 Aluksi kaikki sujui todella hyvin, mutta nyt on alkanut häiritsemään tuon ex-vaimon kuuluminen meidän elämään..Kun sehän ei ole "normaaleissa" suhteissa tavallista...
  17. kirikaze

    Olenko vain kamalan mustasukkainen vai mikä neuvoksi??

    minä olen taas aina raivona kun mies, exä ja heidän lapsensa tekevät kerran viikossa heidän yhteisiä juttuja.. Todella ahdistavaa, vielä nyt kun on tulossa oma lapsi miehen kanssa.. Miehellä on kaksi poikaa (6 ja 3 vuotiaat) jotka ilmaisevat kyllä rajusti mielipiteensä.Eli pelottaa juuri tuon...
  18. kirikaze

    äitipuolen ja äidin eka tapaaminen

    Meillä kävi vähän huonommin.. Olin toista kertaa yökylässä miehen luona ja aamulla sitten ovikello soi. Sieltä se exä pöllähti sisään, eikä aluksi huomannut minua ja sitten kun huomasi nousi kunnon show.. Hän oli tullut anelemaan miestäni takaisin mutta kun näki minut alastomana peittoon...
  19. kirikaze

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    mutta miltä sitten harjoittelun jälkeen pemppa on tuntunut? Venyneeltä? :D Tottakai se synnytyksessäkin venyy, mutta hassua, että ehdoin tahdoin halutaan venyttää itseään..
  20. kirikaze

    Raskausoireista???

    ja siis vahvasti kaks viivaa tuli:)

Yhteistyössä