Hakutulokset

  1. matrjoshka

    Onko kenenkään muun mies tällainen?

    Minun mies. Hän on erittäin syvästi masentunut, kärsii pakkoneurooseista, paniikki/ahdistuskohtauksista, imuroi monta kertaa päivässä, vaatii tietyt esineet *just* tiettyyn paikkaan ja asentoon esim tyynyt kaappiin sängyn petauksen jälkeen että pinta on *sileä * tämä esimerkki on pisara meressä...
  2. matrjoshka

    IS: köyhyys, yh-äiti kertoo...

    Peruskoulu loppuu noin 15 vuotiaana. Tämä on 34. Ei sillä 20 vuotta ole ollut vauvoja? Iltalukio, avoin yliopisto? Suomessa on päiväkoteja mihin lapsi voi mennä. Yhteiskunta pysähtyisi jos pienten lasten vanhemmat eivät voisi opiskella tai käydä töissä.
  3. matrjoshka

    IS: köyhyys, yh-äiti kertoo...

    34 vuotias peruskoulun varassa... Menisi opiskelemaan, sitten töihin. Tämänkaltaiset ihmiset ovat se uhka ja ongelma Suomelle, eivät pakolaiset.
  4. matrjoshka

    IS: köyhyys, yh-äiti kertoo...

    Tässä oli materiaalisen köyhyyden lisäksi esitelty järjen köyhyys. Voi luoja mikä tyyppi....
  5. matrjoshka

    Mihin kuluu teiltä tänä viikonloppuna rahaa?

    Brunssi, leffaliput lattet ja Kuoharipullo. Melko perus viikonloppu
  6. matrjoshka

    KUINKA PALJON TEILLÄ NOUSEE LÄMPÖ OVULAATION JÄLKEEN?

    Ei aavistustakaan milloin ovulaatio olisi. Menkat tulee ja menee. Onkohan sulle syysflunssa iskenyt?
  7. matrjoshka

    Jos sinun pitäisi pitää tunti/tunteja latsesi koululla

    Eka ja tokaluokkalaisille jo ihan oman tähänastisen koulutuksen puolesta melkein minkä tunnin vaan. Muille ehkä yhteiskunnallisen eriarvoisuuden syitä ja tiedostamisen merkitystä.
  8. matrjoshka

    Kaveri kopioi sisustukseni.

    Ne oli haalittu lapsuuden kodista, mummon kellarista Pelastusarmeijasta jne... ei mitään uutta saati kaunista. Lakanat kattilat kaikki.
  9. matrjoshka

    Kaveri kopioi sisustukseni.

    Olisit nyt vain onnellinen että voit sisustaa mieleisesi ensimmäisen oman kodin. 2005 muutin omilleni eikä mulla ollut kuin järkkyrumia ysäri Kasari rojuja... vieläkin muistan ne ja ihan puistattaa...
  10. matrjoshka

    Mitä teet tänään?

    Pakkaan, lajittelen ja kiroan tätä jumalaton tavaran määrää ja lupaan etten enää osta ainuttakaan kirjaa meidän huusholliin. Meillä on muutto tulossa perjantaina....
  11. matrjoshka

    Kaverille ei kelpaa kirpparilta ostetut huonekalut!

    En minäkään kelpuuttais. Luteiden yms muiden tuholaisten takia....
  12. matrjoshka

    Jos olisit tarjoilija niin kieltäytyisitkö ottamasta vastaan.....

    Mitä ihmettä?! Jos menussa on nuo tarjolla oikeaan hintaan aikuisille niin miksi ei? Typerä tarjoilija. Minäkin olen tarjoilija ja 12v on ikäraja lastenruokiin ollut aina.
  13. matrjoshka

    Kuvaile itseäsi lyhyesti kuin ventovieraalle

    2 lapsen äiti, vaimo ja kasvatustieteilijä. Intohimo sosiologiaan ja opiskeluun. Tykkää juoda kuoharia baarin terassilla kesäisin.
  14. matrjoshka

    Mitä harrastuksia lapsillanne on suunnitteilla syksyksi ja talveksi?

    Balettia 2×vko harrastanut jo kolme vuotta partion aloitti viime syksynä ja tämän syksyn uusi juttu on sirkuskoulu. 9 vuotias tyttö. Aiemmin harrastanut capoeiraa ja kickboxinigia vuoden verran. Hyvin on ryhmiin aina mahtunut
  15. matrjoshka

    Mielikuva maahanmuuttajista

    Ottaisitko työkaveriksi traumatisoituneen ihmisen jolla ei olisi pienintäkään työkykyä? Jolta on mahdollisesti perhe tapettu silmien edessä. Matkustanut epätietoisuudessa toiseen maahan eikä osaisi kieltä olisi viettänyt monta kuukautta jollakin pakolaisleirillä epäinhimillisissä oloissa...
  16. matrjoshka

    Epäpätevä lastentarhanopettajan sijainen?

    Miten voi olla että sosionomille riittää 60op varhaiskasvatuksen opiskelua lastentarhaopettajaksi?!?! Itse opiskelen yliopistossa varhaiskasvatusta tällä hetkellä ensimmäisen vuoden jälkeen noppia kasassa 74 ja en missään nimessä olisi valmis töihin....
  17. matrjoshka

    Tuonne olisin mielelläni mennyt ja vienyt lapsetkin

    Me ollaan oltu nyt puistojazzeissa. Kesän aikana käytiin kansallisbaletin näytöksessä, lastenteatteri festeillä, partioleirillä bpc torikoriksessa ylex popissa tuo monikulttuuri miekkari ja viikolla china culture festivaali
  18. matrjoshka

    Tuonne olisin mielelläni mennyt ja vienyt lapsetkin

    Nyt muistelet kolme vuotta sitten ollutta pridea? Mä olin siellä ja baarimestarina jälkibileissä. Ihan kivaa oli.
  19. matrjoshka

    Mitä lehtiä teille tulee?

    Tulva ja Kasvatus-lehti

Yhteistyössä