Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuiset 2020

    Ihana tarina <3 ja Facebookkiin pääsee vielä kun laittaa viestiä @Emiilie lle :) tulkaa rohkeasti vain sillekin puolelle, siellä on päivittäin paljon keskustelua ja vertaistukea :love:
  2. A

    Huhtikuiset 2020

    Paljon halauksia täältä <3 ihan sanattomaksi vetää nämä huonot uutiset. Toivon teille paljon vauvatuulia lähitulevaisuuteen <3
  3. A

    Huhtikuiset 2020

    Nuo vuodot on kamalia ja säikäyttää. Minäkin tein yhden ylimääräisen ultrareissun vuodon takia, joka ei kyllä kestänyt kuin muutaman vessareissun, mutta ihan kirkastakin verta tuli (n) se huoli on vain niin piinaavaa. Mulla oli vuoto ainakin viatonta, tämä tapahtui siis 8+5 muistaakseni, nyt...
  4. A

    Huhtikuiset 2020

    IHANAA!! Onneksi olkoon, ryhmän ainakin ensimmäiset kaksoset tiedossa :love::love:voi miten jännittävää! Millainen fiilis sulla itsellä on, ja oliko mitään oletusta että näin voisi olla?
  5. A

    Huhtikuiset 2020

    Heippa, Minä myös koen neuvolan vähän ahdistavaksi jollain tapaa. Mulla on keskiviikkona se ja viikkoja on silloin 8+6. Tavallaan tuntuu että viikot ja päivät juoksee, ja tavallaan tuntuu ettei ne mene mihinkään ja tämä alkuraskaus pahine pelkoineen ja pahoinvointineen ja unettomuuteen kestää...
  6. A

    Huhtikuiset 2020

    Heippa taas täältäkin ja onnea uusille plussanneille :love: Mulla on aivan pohjaton väsymys ja pahoinvointi nyt. Välillä on parempi päivä, kunnes taas tulee näitä kurjia päiviä. Muistan saman esikoisen raskaudesta ja se helpotti vasta puolen välin tietämillä :( tosin silloin oli rajumpaa ja...
  7. A

    Huhtikuiset 2020

    Moikka kaikille taas! Ja onnea uusille plussanneille :love: Meillä on ollut niin kamala tohina täällä esikoisen koulunaloitusrumbassa ja minun väsymyksessä että aina aloitan kirjoittamisen mutta se jää kesken, olen siis lukenut teidän kirjoituksia kyllä :) Ja meillä oli eilen ultra ja olin...
  8. A

    Huhtikuiset 2020

    Onnea uusille plussanneille. :love: Mullakin oireet vaihtelee ja niiden vahvuus päivittäin. Ja taas tänään kun nyt päivällä ei ole tuntunut mitään, olen taas varma ettei kaikki ole hyvin. Huoh, vaikka aamulla oli aivan selkeää pahoinvointia ja tissitkin edelleen tosi kipeät, ja piti sanoa että...
  9. A

    Huhtikuiset 2020

    Tervetuloa uusille meitä on jo moooonta :love: Unicorn, ihan herkistyin sun teksteistä. Mä uskon myös että raudanpuute oli meillä syy ettei tärpännyt 1,5 vuoteen, meillä olisi siis ensi kierrossa alkanut hoidot ja siksi meidät on tutkittu jo: mulla PCO pahempi kuin nuorena mutta miehen simpat...
  10. A

    Huhtikuiset 2020

    Heippa, Ihanaa, onhan meitä ainakin jo neljä! :) Ihanan erilaisilla tarinoillakin kaikki liikkeellä :love: Onko teillä ollut mielialanvaihtelua? Minua alkaa itkettämään vielä tuplasti herkemmin kuin yleensä ja herkistyn milloin mistäkin. Mies on ollut hyvin kärsivällinen ja ymmärtäväinen...
  11. A

    Huhtikuiset 2020

    Olipas kekseliäs nimi Ketjulle :D Mutta, malttamattomana huutelen täällä jo huhtikuisia. Jos kaikki menee hyvin niin meitä olisi neljä huhtikuussa, laskettuaika 2.4.2020. Esikoinen on jo koululainen joten kaikki tuntuu taas ihan uudelta. Siksi tulinkin tänne vertaistuen toivossa. :)...
  12. A

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

  13. A

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Siis tähän saakka ollut sellaista vaihtelevaa haalua vain, aamulla huomasin että oli vähän tummunut. Aamulla myös kovaa jomotusta oikealla munasarjassa ja päivän aikana tuntunut kunnolla painetta vatsassa monta kertaa. (y) Jotain kananmuna limojakin tuli jo eilen vähän, tänään enempi. On tää...
  14. A

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Hjelp! Voisitteko kertoa mulle onko tämä nyt plussa, oon tikuttanut pitkään tässä kierrossa ja menetin jo toivoni koska kierto yleensä 28-30pv ja nyt kp21.:LOL: Laitan kuvan testistä testiajalla ja toisen kuvan jossa kuivunut aamutesti ja nyt tämä iltatesti (n) Muoks: testi PC
  15. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin ja se piti vielä sanoa että olen noissa kuvissa säädellyt värejä ja kontrastia, että saisin paremmin näkymään, viimeisessä ei tarvinnut säädellä. :D Ehti puoliksi tipahtaa lattialle, mutta ei onneksi niin että sieltä olisi kosteutta tms tarttunut, näköjään pari karvaa kyllä :D
  16. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apua, auttakaa mua himotestaajat, luotan teihin enempi kuin omiin silmiini. Tein tänään testin joka on siis näissä kuvissa testiajan jälkeen kuivuneena. Kyseessä apteekin oma, ja olen sen vain avannut. Otin kuvaa kun luulin näkeväni jotain, sitten sähelsin ja meinasin tiputtaa liuskan mutta...
  17. A

    Tammikuun Vauvat 2012

    Kiva kuulla että on muitakin pikkuisia vauvoja kun musta tuntuu että tuttavien nuoremmat vauvat menee tästä meidän kirpusta ohi. Mutta tosiaan meidänkin poika kasvaa omalla käyrällään hyvin, oli myös pikkuinen kun syntyi. 3140g ja 48cm. :)
  18. A

    Tammikuun Vauvat 2012

    Vaunupäikkäreille puen näillä lämpimillä säillä vaan sisävaatteiden lisäks hupparin ja laitan tumput ja pipon, toi meidän herra tuntuu olevan aika kuumaverinen ja on tosi helposti sitten ihan hiestä märkä jos pukee liikaa. Ja sit äippäpakkauksen makuupussi on vaunuissa myös. Olguli Oli...
  19. A

    Tammikuun Vauvat 2012

    Jantskuuu Minulle ainakin sopisi että kaikki pyydettäisiin sinua kaveriksi ja lisäilisit meidät ryhmään. Voit tietenkin heti ryhmään lisättyäsi poistaa meidät kaverilistalta! Olisi kiva saada fb-ryhmä pystyyn :) Tutin käytöstä meillä syödään taas tuttia vain aina kun mennään nukkumaan...
  20. A

    Tammikuun Vauvat 2012

    Moikka kaikille! Joskus odotusaikana muutaman kerran kirjoitin tammikuisiin mutta sitten se laiskuudelta jäi. :ashamed: Elikkä meijän poitsu syntyi 9.1.2012. Nyt ollaan sitten jo nelikuisia, kamalaa miten tää aika menee nopeasti! Puhetta oli fb-ryhmästä ja itsekkin olisin kiinnostunut sellaiseen...

Yhteistyössä