Hakutulokset

  1. M

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Moikka pitkästä aikaa. Mä oon kuluttanut loput sairaslomasta ja äitiysloman alun kaikenlaista kotihommaa puuhastellen. Siivoillu kaappeja, keränny kasaan vanhoja vauvanvaatteita ja pessy niitä yms. Kodinhoitohuone sai uuden ilmeen ja pari ongelma vaatekaappia pitäis vielä käydä läpi. Sitten...
  2. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Tänään poks 34 ! Nyt oon sentään saanut tyhjennetyä lipaston vauvan vaatteille, joten nyt vois synttäreiden jälkeen aloittaa sen pesukoneen kuormittamisen. Owl, Kiitos Amazon- vinkeistä. En ole kuullu tollaisista helpottavista tekijöistä, mutta annoit niin hyvät vinkit ja suositukset...
  3. M

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Pitkästä aikaa taas inspiroiduin kirjotteleen. Koko perhe on ollut kipeenä, paitsi minä. Oon ihan romuna (fyysisesti) kun tytöt olleet viikon kuumeessa. Nyt onneksi terveitä ja arki palaamassa normaaliin. Ensi viikolla pitäisi tehdä urotyö ja järjestää 3-vee synttärit viikonlopuksi. Tällä ketaa...
  4. M

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Te ootte kirjotelleet ahkerasti ja mä oon ollut taas laiska... Väsymystä taas. Yöllä nukkumisvaikeuksia ja päivällä nukahtaa väkisin. Kun saan tytöt hoiton, on pakko käydä lepään. Oon edelleen sairaslomalla, saan 2vkon pätkissä. Joskus on ihan kamalia päiviä; jo aamusta huono olo mahassa...
  5. M

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Tofferiina82, kiitos tiedosta. Mäkin oon vaan tässä vuosien varrella alkanut yhdistään nämä vaivat juurikin pakaroihin. Mutta nyt alan uskoon, että niissä siis voi olla perää =) Vois jostain fyssariltakin kysyä hyviä vinkkejä. Saaju, kiitos. Mä en olekaan tullu ajatelleeksi sitä...
  6. M

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Moi, Viikot menee niin nopeesti, ettei peräs pysy... Olin ennen joulua 3 vkoa sairaslomalla kun tuli istumatyöstä kovat liitoskivut, alavatsan paine ja rasituksessa supisteli. Parin vkon sairasloman jälkeen lähti liitoskivut kun koko ajan kuitenkin kotona tein pikku askareita enkä istunut...
  7. M

    <3 Maaliskuun murut 2014 <3 joulukuussa

    Saraheinä, millasen auton hankitte? Me ostettiin kans just tilavampi ja päädyttiin Fordin S-maxiin. Meillä kun kans pitää mahtua ne 3 istuinta takapenkille. Oon ollut tosi tyytyväinen, varsinkin siihen tilaan, kun sinne mahtuu vaikka mitä. Musta se on sellanen suuri-pieni auto. Näyttää melko...
  8. M

    <3 Maaliskuun murut 2014 <3 joulukuussa

    Tsemppiä Tipetsulle, toivotaan, että kaikki menee lopulta hyvin. Tuplavaunuista: Me ostettiin aikoinaan jotkut tosi halvat tuplavaunut (Babywelt Montreal Tvin) yhditelmärattaat, makso jotain 300€, jolla pärjättiin tosi hyvin. Tiesin kyllä ettei ekaan vuoteen ihan hirveesti missään liikuta...
  9. M

    **Maaliskuun murut 2014** marraskuussa

    Moikka, En ole saamattomuuttani jaksanut kirjotella. Ultrakin oli jo pari vkoa sitten. Mies ei päässytkään mukaan, kun loukkas selkänsä ja juuri samaan aikaan hänellä oli lääkäri. Nyt oli hienoa nähdä ekaa kertaa kaikki hyvin selitettynä. Viimeks kaksosraskaudessa käytiin Taysissa ja...
  10. M

    **Maaliskuun murut 2014** marraskuussa

    Nyt mäkin olen vihdoinkin alkanut tuntemaan liikkeitä. Olin flunssassa melkein 3 viikkoa ja ekan viikon pakkolomalla, eli potesin tautia fällyjen alla. Se teki todella hyvää (makasin päivät kun lapset oli hoidossa, tekemättä mitään) ja supistelut rauhottui ja paineen tunne alavatsalla katos...
  11. M

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Nynaeve mulla kesti sektion lähettyvällä iholla tuntoaistin palautuminen aika kauan, ainakin puolitoista vuotta. Vieläkin osa ihosta tuntee huomattavasti huonommin kosketuksen. Mulla tuntuu vauvan liikkeet tosi huonosti, viikkoja 18+1. Johtuiskohan mullakin osittain siitä, kun aika melske kävi...
  12. M

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Mun täytyy kyllä myöntää, etten ole hankkinut uudelle tulokkaalle ainuttakaan vaatekappaletta. Viime kerralla meno oli ihan erilaista, enkä meinannu nahoissani pysyä. Oon muutenki ottanut tän raskauden niin paljon rauhallisemmin kun tietää jo vähän mitä on tulossa. Tietty jos nyt tulevat ultrat...
  13. M

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Moi pitkästä aikaa. En muka taas ole kereenny kirjotteleen, mut arki vie kyllä mukanaan... Väsymystä ei juurikaan enää ole päivällä, mutta illalla on niin väsynyt ettei jaksa koneella olla vaan suoraan sitten sänkyyn. Nyt poden vuosisadan flunssaa, johtuu kai siitä ettei saa samoja troppeja...
  14. M

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Moikka, Kai sitä pitää tänne puolelle kirjoittaa, kun kuukausi vaihtui virallisesti pari tuntia sitten... Oon ollut TOSI väsynyt ja saamaton kirjottaan mitään. Lukenut oon kyllä teidän tekstejä, mutta itse en vaan ole jaksanut. Ja hei, poks, poks, 15 täynnä! Viimeks tiesin tarkalleen...
  15. M

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Tyntti, osanottoni. Ihana kuitenkin, että sait nähdä täydellisen, pienen enkelivauvasi. Satutytti, mulla ihan sama fiilis, että nyt kun lapset alkaneet vihdoin jo paremmin nukkua niin sama rumba alkaa taas. Välillä mietin et mihin oon ryhtynyt, mutta jos jaksoin alussa 4kk koliikin...
  16. M

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Tipetsu, pitäiskö korvat varmuuden vuoksi tarkastaa? Meillä kummallakin tytöllä korvatulehduskierrettä ja tiedän juurikin siiitä että tulehdus päällä kun eivät nuku vaan heräävät itkemään monta kertaa yössä. Joskus tulee päälle vasta flunssan jälkeen, aina ei tarvita edes sitä kunnon flunssaa...
  17. M

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Moi, Olen käynyt täällä lukemassa, mutta en ole jaksanut mitään kirjoittaa. Vointeja: pahoinvointi on nyt onneksi vähän helpottanut, mutta tilalle on tullut armoton väsymys. 5kg tullut jo päälle (lomalla lihoin 2kg ja samalla lomallani raskauduin ja siitä tullut nyt vielä 3kg ttuosta noin...
  18. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Moikka, Tällä voitu jo paljon paremmin. Viime viikolla pahoinvointi vähentyi, mutta nyt alkuviikosta taas vähän lisääntyi. Enää ei ole ollut niin kova nälkä koko aikaa kuten aikaisemmin. Jos se kroppakin alkais tottuun tähän raskauteen. Maha on järkyttävän kokoinen, kauaa ei enää pysty...
  19. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Mulla paha olo jatkuu, niin ettei oikein jaksa täällä koneellakaan pyöriä. Hyvin menee jos syö koko ajan kevyesti, mutta auta armias jos pääsee nälkä yllättään... Ekat äitiyshousut hankittu. Oli pakko, kun kaikki kiristi mahasta ja inhottava kun teen istumatyötä. Mahan suurta kokoa mäkin...
  20. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Tipetsu, mekin jouduttiin aikoinaan vaihtaan autoa juurikin tuplarattaiden mahtumisen vuoksi. Tultiin tulokseen, että farmari Toyota Avensiksessä oli levein tavaratila niiden välillä mitä kateltiin ja se meillä nyt on. On riittänyt, mutta ei todellakaan ole mikään tykkipeli. Meillä sama, et...

Yhteistyössä