Hakutulokset

  1. P

    Kuinka pitkän matkan ajaisit 6 kk vauvan kanssa sukulaisen juhlien takia?

    riippuu tykkäänkö kyseisestä sukulaisesta :D lasta voi onneksi käyttää tekosyynä jos ei hirmuisesti halua lähteä.. :) jos päivä reissu niin vähän reilu 100km, jos on yöpaikka eikä tarvitse saman päivän aikana ajella takaisin niin voisi ajaa lähemmäs 200km.. ajeltiin just häihin 8kk vauvan...
  2. P

    Help me

    äitiysraha ja sitä seuraava vanhempainpäivärahakausi (yhteensä noin 9kk) tuovat tilille verojen jälkeen noin 450e/kk. Tämä on siis se minkä saa vähintään. Sitten jos on ollut työelämässä saa ansiosidonnaista rahaa, eli tulojen mukaan.. Uskon, että ihminen on sen verran sopeutuvainen otus että...
  3. P

    Koska lapsi yöhoitoon ensimmäisen kerran?

    Meidän poika menee ekaa kertaa yökylään ensi viikolla kun ikää tulee kyseisenä päivänä 7kk. Äiti ja isä on vähän rentoutumisen tarpeessa. Vähän tunnen huonoäiti-oloa asiasta, mutta tiedän voivani olla parempi äiti lapselleni kun saan vähän rentoutua. Ja poika menee vaarilaan, kyseinen paikka on...
  4. P

    kavereita Tampereelta!

    laitoin sulle yksityisviestiä! :)
  5. P

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Luna83, tää ketju on aika hiljainen nykyään, mutta laitoin sulle yksityisviestiä :)
  6. P

    Onko mahdollista!!??

    no sulla olikin parempaa tietoa noista aikaisista viivoista :) vahvistuva viiva tarkoittaa raskaushormonin lisääntymistä kehossa. Mutta esim. tuulimunaraskauskin aiheuttaa raskaushormonin tuotantoa.
  7. P

    Onko mahdollista!!??

    Aina on se surullinen mahdollisuus että tulee aikainen keskenmeno, jonka aiheuttamalta surulta olisi voinut välttyä jos olisi jättänyt testin tekemättä turhan aikaisin. Mutta päälle 2 vuotta aikoinani esikoista yrittäneenä, tein itse testejä samalla tavalla. Nyt sitten vaan 2 päivän päästä uusi...
  8. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Minä laittelin pyyntöä tuonne fb:n mammaryhmään, onkin ihan hyvä jos jotain tapaamisia sopii tms. niin tulee facessa käytyä vähän ahkerammin kuin täällä :)
  9. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Ihanaa! Suuret onnittelut Jenniii90 teidän pienelle perheelle! Toivotaan että pääsette jo kokeilemaan sitä ihan oikeeta arkea ja pääsette kotiin sieltä, eikä ole mitään keltaisuutta tai muuta vastaavaa! Vaikka kyllä mä viikon kotona olon jälkeen toivoin pääseväni hetkeksi takaisin...
  10. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Ringaa: Minutkin lähetti lääkäri pariksi tunniksi kotiin - koska useimmiten kotona etenee synnytys paljon paremmin kuin sairaalassa maatessa, kun rentoutuu! Ja tosiaan pari tuntia ehdin vain kotona olla, vähän käydä suihkussa ja nukkua hetken.. sitten ne supistukset oli jo niin raivokkaita etten...
  11. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    JÄNNÄÄ!!! Tsemppiä kaikille teille kolmelle synnytykseen, kaikki menee varmasti hyvin! <3
  12. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    minäkin vain odotin koko raskausajan että pääsee taas mahalteen nukkumaan! Ja paskat! Ensinnäkin täydet rinnat jomottavat jos painautuvat sänkyä vasten+ sänky on litimärkänä maidosta :D mä en muutenkaan tykkää oikein tästä tissitouhusta vauvan ruokinnassa, mutta siinä on pysytty.. kun on se...
  13. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    jennii: tee vaan mahd. paljon suunnitelmia niin ei varmasti pääse toteuttamaan niitä.. mulla ainakin käynnisty heti synnytys kun olin tehnyt kauheesti kaikkii suunnitelmii viikonlopuksi! :) ja leipominen voi olla hyvä juttu, kun siinä ollaan seisaltaan sillee huomaamatta! Muuten saattaisi vain...
  14. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Joo, me pidettiin kans kirkossa + seurakuntasalissa ristiäiset ja oli kyllä tosi rentouttavaa, ettei tarvinnu mitään omaa kämppää siivota ja pitää siistinä vieraita varten.. sitten oli just kaikki mahdolliset astiat siellä keittiössä eikä tarvinnut niitä mistään haalia. 5 tuntia saa joo...
  15. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Meidän kissa pelkäsi ensimmäisen kuukauden pojua ihan älyttömästi, sitten tottui ja alkoi suhtautumaan tosi viileästi koko tyyppiin eikä välittänyt. Kaikki pinnasänkyyn ja vaunuihin hyppiminen loppui heti kun vauva tuli kotiin, raskausaikana vielä kissa hyppi niihin. No oltiin sitten jo ehditty...
  16. P

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Kahdestaan eskapismin kanssa sitten kahville päädyttiin, mutta hauskaa oli ja tunteja vierähti! Ilmoittele eevuliini sitten vain kun vointisi paranee ja olet taas tampereelle suuntaamassa, niin koitetaan treffata!
  17. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    olisiko täällä muuten lähtijöitä tuolla toisessa ketjussa sovittuun tapaamiseen, huomenna klo. 11.30 stockan yläkerrassa?
  18. P

    HOI Tampereen tulevat äidit!

    Vitsit mulla on jotenkin haikee fiilis, kun täällä on suurin osa viimeisillään raskaana, ja ajattelen tässä vain sitä kuinka just äskein oli itse tossa tilanteessa - ja tavallaan kaipaa sitä jännittynyttä fiilistä.. (vaikka silloin olikin tuskastunut olo, eikä jaksanut odottaa pienen syntymää)...
  19. P

    Odottajat Tampereen seudulta!

    eevuliini: voi kuule, pidä itsestäsi nyt hyvää huolta!! Etenkin kun kaksosraskaudessa on aina omat riskinsä, varsinkin jos supistelee jne.. Tiedän kyllä kuinka tylsää on kun pistetään vuodelepoon, itsekin makasin monta viikkoa raskausaikanani! Ehditään nähdä toistekin, jos susta ei ole...
  20. P

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Mukaan sitten vain huomenna kaikki jotka mitenkään kykenevät! Tavataan stockan yläkerrassa siinä kahvion edessä klo. 11.30!! Minulla vaaleanbeiget vaunut tai jos sataa niin musta sadesuoja niiden päällä :) Mutta tuskin siinä paljoa muita tyyppejä hengailee! Mukaan siis tulossa eskapismi ja...

Yhteistyössä