Hakutulokset

  1. Lakukisu

    POLLI: Tarhan vanhempainilta

    Tottapuhuen olemme jo kavereita lapsen parhaan kaverin äidin kanssa - sen ainoan jonka kanssa olemme jollain tavalla samanhenkisiä. Satumme asumaan suhteellisen varakkaalla alueella ja koemme olevamme hyvin eri henkisiä muiden vanhempien kanssa. Aivan kuin jokaisen keskustelun tarkoitus olisi...
  2. Lakukisu

    POLLI: Tarhan vanhempainilta

    :) Ihanaa! kiitos! Mies oli hieman epäileväinen. Minä olen tietysti aina se pahis, kun suoraan sanon ettei nämä oikein inspiroi. Mielellään kuuntelen asiaa, mutta sitten vaakakupissa on muuta joka painaa enemmän.
  3. Lakukisu

    POLLI: Tarhan vanhempainilta

    Tarhassa vanhempainilta työpäivän jälkeen, puoliso on töissä, mummi vahtii kullannuppua/ja. Ja eteen tulee ryhmätehtäviä, joiden pääasiallinen tarkoitus on ohjelmantäyte ja ehkä ihmisiin tutustuminen. Miten innoissasi olet? Rehellisesti? Kotona kutsuu päivällinen, lasten ruokinta ja se sohva..
  4. Lakukisu

    Montako pistettä saatte ADD/ADHD-testistä?

    Kiitos! Ja taas yksi asia mistä pitäisi saada lähete juuri oikealle lääkärille :D
  5. Lakukisu

    Montako pistettä saatte ADD/ADHD-testistä?

    Mikä lääkitys? Auttaako oikeasti?? Saan usein näitä vahvasti positiivisia tuloksia näistä testeistä, mutta olen kuullut että lääkkeillä on huonoja sivuvaikutuksia, oikeaa annosta on vaikea löytää yms.
  6. Lakukisu

    Montako pistettä saatte ADD/ADHD-testistä?

    Saatoin vähätellä..
  7. Lakukisu

    Kyllä vain tuo Kierrätyskeskuksen ilmaispiste on mahtava

    Kuka huoraa huomiota :rolleyes: Hei kaveri, kertoisitko mikä siinä eri maailmasta olemisessa ärsyttää niin paljon?
  8. Lakukisu

    Mitä mieltä naisesta, joka ei halua vakiintua

    Muita ei voi muuttaa, ainoastaan itseään. Ja joidenkin asioiden pitäisi antaa olla/antaa niissä periksi, niin ei tule seiniä vastaan.
  9. Lakukisu

    Mitä mieltä naisesta, joka ei halua vakiintua

    Minä samaistun. On sanottu, "vapaaksi sieluksi", kissaksi - negatiivisessa merkityksessä yms. Ihan aidosti kuvittelin pitkään että vika on muissa :whistle: Kun en kenestäkään kiinnostu, sitten jos kiinnostun, on se joku samanlainen kuin minä itse. Se on turvallista, koska kumpikin ottaa...
  10. Lakukisu

    Vielä vuosi sitten mä olisin sanonut että mun mies

    Onko ne vaan sanoja, vai onko myös käytös linjassa "työnnän sinut pois" - sävyn kanssa? Ihmisillä voi olla monia syitä sanoa tuollaista, mutta sanat ovat aina sanoja. Kauan olette olleet yhdessä? Joskushan tuollainen vaihe voi tulla silloin kun suhteen pitäisi vakinaistua, toki myös vaikka...
  11. Lakukisu

    Ei kannata esiintyä netissä niin, että sinut voi tunnistaa

    Vinkkejä otetaan vastaan miten niistä pääsee eroon:sick:
  12. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Mutta sitten olisi turha selitellä, jos olisi faktoja niitä vastaan.
  13. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Ei ollenkaan, jos eroan, samat selitykset jatkuu. Henkilö kaipaa nyt pientä ravistelua/jotain pysäyttävää.
  14. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Tiedänpähän vaan. En julkisesti mene yksityiskohtiin.
  15. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Tiedän että se riittäisi hyvin, että maine olisi minun silmissäni mennyttä. Narsisti tms...
  16. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Ei ole mitään muuta kun oma varmuus mielessä, en kosta, selkäänpuukota, juoruile tai mitään muutakaan.
  17. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    Koska jos on tällainen, niin pahinta on että paljastuisi ja maine menisi.
  18. Lakukisu

    Helsinkiläiset, huomenna illalla keskustassa. Mukaan käräytetään pettäjä projektiin?:D

    :D onpas, aika varma juttu. Voisin mennäkin, mutta en pääse.

Yhteistyössä