Hakutulokset

  1. Titi-Uu

    Eppari?

    Välilihan repeämä tai leikkaus.
  2. Titi-Uu

    Kuva ketju: tatuoinnit

    Tää on mahtava! Aivan upea, mut voin kuvitella kuinka tommonen huonon tekijän käsissä muodostuis ihan farssiksi..
  3. Titi-Uu

    Mitä lihaksia treenaan eniten hyppimällä hyppynarua?

    Pohkeita? Mut hyppynaru on enemmän kuitenki ehkä aerobista treeniä ku lihaksia vahvstavaa. Mutu.
  4. Titi-Uu

    TRESemmé - shampoot, onko kokemuksia?

    Hiuksiin jäi turhan vahva ja epäraikas tuoksu mun makuun.
  5. Titi-Uu

    Atria naudan takuumurea paistileike uunissa?

    Varmasti voi, mutta miksi ostaa jotain kallista lihaa ja sitten kokata se ohjeiden vastaisesti? Yhtä hyvää ois saanut uunissa tehden halvemmallakin. En tiedä nestejutuista, paistopussissa tai -kelmussa voisi pysyä kosteana.
  6. Titi-Uu

    Ulkomaisista vadelmista kysymys.

    Ne pitää kiehauttaa, eli mössöä tulee. Mut maku on hyvä silti! :)
  7. Titi-Uu

    Käyttekö bilettään miestenne siskojen kanssa?

    En käy, koska ollaan niin erilaisia ettei edes tunnettaisi toisiamme ilman miestä. En keksi mitään, mitä haluaisin hänen kanssaan kahestaan harrastaa. Toimeen tullaan kyllä hyvin, mutta kiinnostus syventää tätä suhdetta on nollassa - - eikä sukulaisuus mun mielestä velvoita mihinkään, en ole...
  8. Titi-Uu

    hymy ylitse muiden -KATSOTAAN KELLÄ ON PARAS HYMY

    Miks oon aina luullut, että hänen nimensä on Vesa Vierikkö? Epäonnistuneiden hakujen jälkeen opin, että se on Vierikko. Kuulostaapa nyt oudolta.
  9. Titi-Uu

    hymy ylitse muiden -KATSOTAAN KELLÄ ON PARAS HYMY

    Tää putkahti ihan yhtäkkiä mun mieleen ja kikattelin ääneen.... :D
  10. Titi-Uu

    Missä vaiheessa lapsenhankintajutut keskusteltuna

    Ensimmäisinä seurusteluviikkoina, koska en halua seurustella (tai julmemmin: "tuhlata aikaa") sellaisen miehen kanssa, joka ei aio tehdä lapsia mun kanssa. Mulla on ollut vauvakuume ihan aina. Nyt rupee elämä vakiintumaan aika mukavasti niin, että jos kaikki sujuu hyvin niin voitaisiin...
  11. Titi-Uu

    hymy ylitse muiden -KATSOTAAN KELLÄ ON PARAS HYMY

    Meinasin kans laittaa tän. :D
  12. Titi-Uu

    Mikä niiden alastomien hahmojen nimi?

    Love is...
  13. Titi-Uu

    hymy ylitse muiden -KATSOTAAN KELLÄ ON PARAS HYMY

    no nyt se meni pois. ehkä hallusinoin.

Yhteistyössä