Hakutulokset

  1. K

    Äidit, jotka syntyny 1977

    Perniöstä ollaan ja tyttö syntyi 2005 nyt toinen tulossa :)
  2. K

    2005

    Huhtityttö 2005 =) Ja toinen tulossa....
  3. K

    Äitejä joilla lapset on/tulee olemaan 05ja07?

    HEIPS! B) Meillä esikoistyttö syntyi 4/05 ja jos kaikki menee hyvin toinen syntyy 2/07. Lounais-Suomesta ollaan.
  4. K

    rekkamiesten vaimoja, huhuu

    Täälläkin yksi itä-uudeltamaalta :wave: Kaksi poikaa 6v ja 3v ja koiran pentu. Kolmatta lasta odotellaan.. =)
  5. K

    öinen särky

    Mulle lääkäri määräs panacodia. Se auttaa..ainakin jonkun verran :D Karelia rv 26+3
  6. K

    Salon seutu

    Salon seudun äidit ja varsinkin Perniön suunta! Täällä on Perniöläinen kohta 11kk tyttölapsosen äiti :)
  7. K

    Salonseutu

    Salonseudun äidit ja varsinkin Perniön suunta! Täällä on Perniöläinen kohta 11kk tyttölapsosen äiti :)
  8. K

    etsin ystävää pino

    Äitejä Salo-Perniö suunnalta! Itse olen Perniöstä, 10.5kk ikäisen typyn äiti :) :saint:
  9. K

    te jotka myös kotona

    =) Itellä 10.5kk tyttö ja tosiaan välillä kotona olo tympii! Kerhot on yleensä niin aikaisin aamulla, että me vasta heräillään. Muskarissa käydään kerran viikossa :) En kaipaa tällä hetkellä töihin ja kotiäitinä oleminen on tällä hetkellä sitä mitä haluan tehdä, mutta kyllä minäkin odotan...
  10. K

    MINKÄ KOKOISIA OLEMME?!

    176/ 99
  11. K

    MINKÄ KOKOISIA OLEMME?!

    176/99
  12. K

    Äitejä Perniöstä?

    Perniöläiset 2005 vauvan saaneet äidit kirjoitelkaa! Itsellä huhtikuussa 2005 syntynyt tyttönen :)
  13. K

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    Tyttö: Siiri, 49cm, 3630g, 18.4.05 klo 16.39, rv 30+5 :heart:
  14. K

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    :attn: Kelpo Hyvä Onni!! Kylläpä saa poika kärsiä isompana. Miten "nimi" Hyvä on hyväksytty!!! :attn: :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä