Hakutulokset

  1. K

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    niimpä! =) Teilläkin on synnytys ihan just edessä ! Aika on menny ittellään niin nopeesti ei uskois et täst on jo vuos ku on ite synnyttäny ja toi pikku tappi kävelee ja touhuu jo noin paljon! :rolleyes: Alussa ei kyllä tuntunu siltä et aika liikkuis mihinkään ku sil oli koliikki ja se oli yhtä...
  2. K

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    asun täs itähelsingissä! en oo aikasemmin ees lueskellukkaa näitä nyt vaa satuin alkaa lukee ni täältä löytyki aika kivoja keskuteluja =)) mulle suositeltii neuvolassa menee tyttöjen talolle et siel on nuorii äitejä mut ei oo oikee mun juttu mennä ihan vieraasee paikkaa tutustuuu uusii ihmisii...
  3. K

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Mun mielestä on parhaassa iässä nuorena kun tekee lapset, ite kerkesin täyttää just 18 kun lapsi syntyi. Kaikki on mennyt tosi hyvin toi mun pikkuneiti on nyt vuoden ikänen ja hyvin jaksan käydä puistoissa heräillä öisin ja muuta mitään ongelmaa ei ole ollut. Ainot asia mitä jää vähän kaipaamaan...
  4. K

    Kysymys teille jotka ajatte häpykarvat raskaana ollessa:

    mulla ei ainakaan tullut mitään!
  5. K

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    Moikka, mä oon 19 vuotias vuosi sitten tyttölapsen synnyttänyt! Helsingissä asustelen tyttösen ja mieheni kaa =) saman ikäset kaverit vaan puuttuu !

Yhteistyössä