Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2020

    Minäkin laittelin viestiä, jos pääsisi mukaan ryhmään. Varovaisin mielin, mutta pahoinvointi vyöryy päälle, niin juttukaveria olisi kiva saada, kun ei kotoa pääse oikein mihinkään... seitsemännellä viikolla mennään...
  2. M

    Kellään ollut tätä hirveää terveysongelmaa:

    Täällä myös yksi kyseisestä vaivasta kärsivä. Eli mä palasin vanhempainvapaalta töihin. ja niskahartiaoireet paheni heti. Reilun kuukauden sinnittelin ja oireet lisäänty ja paheni. Mulla pallea tuntu olevan ihan krampissa, ei saanu hengitettyä ulos kun palleassa tuntu niin pahalta...
  3. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Ihania uutisia Halle. Nyt vain saaliin kasvattelua. Kaikkea parasta toivoen :) Syrän kiitti onnitteluista. Onnea myös sinulle, jäi ihan edellisessä kirjoituksessa se sanomatta. Olis kiva vaihtaa ajatuksia mm. noitten ultrien järjestymisestä, mutta taitaa mennä vähä ohi tän palstan...
  4. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Moikka pitkästä aikaa. En olekaan sitten joulukuun ja epäonnistuneen PAS- siirron jälkeen kirjoitellut, mieli oli melkoisen maassa. Syrämen tavoin meillekin tapahtui ihmeiden ihme ja raskauduin tuon PAS-siirron jälkeisestä kierrosta ilman mitään hoitoa. Todeksi tätä ei voi usko ja kamala pelko...
  5. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Täällähän keskustelu käy vilkkaana :) Mullakin punktio oli alkuun kivulias, rakkuloita oli paljon ja lievä hyperi teki sen että jo punktioon mennessä oli tukala olo. Mutta lääkettä sai kyllä sitä mukaa lisää että loppuviimein oli tosiaan iha tillintallin eikä kipuja tai muitakaan tuntemuksia...
  6. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kyllä kuulostaa hurjalta dillero mitä kaikkee onkin käynyt. Pistää tosiaan miettimään mihin kaikkeen sitä onkaan valmis. Toivon kovasti, että olosi on jo kohentunut ja kaikki muutenkin hyvin!! Joko Nupun hoito lähestyy? Hyvä jos oot saanu ajatuksia muuallekin ja olosi on hyvä :)...
  7. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nicci onpas lohduttavaa, että muillakin tuntuu haasteelliselta aikataulut saada sopimaan. Emme miehen kanssa siis ole ainoita lajissamme Kysillä :) Tosin meillä toistaiseksi mies saanut suht kivasti sumplittua työnsä, niin että on voinut olla hoitojen aikaan kotona enemmän. Mutta ei se ihan...
  8. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nicci voi harmitus sentään :hug: Pahoittelut, joskaan ne varmaan asiaa yhtään paranna, mutta myötätuntoa voi kuitenkin yrittää välittää :) Ai niin ja sinulle on pitänyt sanoa, että täällä kohtalotoveri tuon miehen reissutyön vuoksi, me myös töiden vuoksi osa viikosta joudutaan olemaan eri...
  9. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Halle hyvä, että ei siirtynyt hoito hamaan tulevaisuuteen, vaan pääsitte normijonoon. Joka tosin sekin kyllä pitkä on silloin kun hoidon toivoisi mahdollisimman pian alkavan. Aurinkotyttö onnea punktioon. Toivotaan hyvää saalista :) Lila jospa lääkitys olisi nyt kohdallaan limakalvon...
  10. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Halle voi kun hoitonne ei kamalan kauas venyisi. Mikähän toi mainitsemasi AMH-koe on, en ole kuullutkaan? Hienoa, kuitenkin jos on jotain millä vielä saada tietoa tilanteesta. Minä punktion jäljiltä yhä kipeä. 16 munasolusta vain kuusi oli lähtenyt hedelmöittymään. Katoa siis oli käynyt...
  11. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Huh, punktio täällä ohi. Hyvin pelonsekaisin tuntein sinne menin ja eihän se nyt kamalan mukava toimenpide ollut. Tipan laittokaan onnistunut ekalla yrittämällä, komeat mustelmat molemmissa kämmenissä. Onneksi ottivat mun historian huomioon ja lääkkeitä rauhallisesti laittoivat, aikaisemmin kun...
  12. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Voi kurjuuksien kurjuus Halle :( Ihan melkein itku tulee sun puolesta, voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu. Voimia ja jaksamista sinulle kovasti kovasti lähetän!! Dillerolle sen sijaan roppakaupalla onnea jos plussasi on lopullisesti varmistunut, aika huippu juttu:saint: Ja...
  13. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Joo, puoli vuotta oli meidänkin osalta jonotus aika Kyssillä. Kiitos Halle tsempistä. Kyllä se vaan jännittää, vaikka ihan vaan ultra-aika. Mutta hyviä kuulumisia oli tällä kerralla. Lääkeannos vaikuttaa sopivalta(onneks sitä pienennettiin) ja ainakaan vielä ei merkkejä hyperistä. Ihan kaikki...
  14. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kys:n reissu meni eilen ihan ok. Synarela oli toiminut vissii niinku tarkotuski. Puregonin annosta pienennettiin aikalailla, munasarjoissa näky taas rakkuloita niin mahottomasti, et lääkäri kauhisteli jos ne kaikki lähtee kypsymään, niin tosiaan olen kipeenä osastolla :( Sinänsä ei kauhean...
  15. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Jaksuja dillero. Hyvä, että oot päässy lääkäriin tsekkaamaan tilanteen. Kuulostaa kyllä varsin hurjalta tilalta tuo. Voi, että mä pelkään tota hyperiä. Mulla jo papereissa lukee, et riskipotilas :( Mut toivottavasti sun olo kohenee entisestään. Kiitokset tsempeistä sumutteluun :)...
  16. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Ihania uutisia Halle!! Hassua miten tässä alkaakin jännätä toisten(kin) puolesta:) Mäkin mietin, että mahtoivat ajatella sillo torstaina, että hurjaa sakkia noi junnumartat ;)Seuraavalla kerralla vähä rauhallisempi paikka joo. Vaan toisaalta jos sai edes yhden ihmisen aattelemaan, että...
  17. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Iiiso kiitos minunkin puolesta torstaista. Jotenkin niin helpottavaa kuulla, että ei ole ainut ajatustensa kanssa. Hyvällä mielellä ja varmasti kevyemmin askelin tulin illalla kotiin. Kiitos siitä siis teille :) Ja ehottomasti otetaan uusiksi, olen taatusti mukana :) Nupulle tsemppiä...
  18. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Rosso sopii mulle ainakin. Yritän ehtiä siihen viiden pintaan, iha tarkkaan en osaa sanoa kun riippuu aina muusta liikenteestä miten sujuvasti pääsee ajeleen ja miten nyt töistä pääsee irtautuun. Missäs me nähhään ja miten tunnistettaan toisemme, punainen kukka rinnuksiin vai ;) Hui onpas tää...
  19. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Puhutaankos tässä nyt siis tän viikon torstaista? Mullekin se kaiketi kävis, mut mä ehtisin tosiaan vasta viiden pintaan...
  20. M

    * Hoidot KYS 2011 *

    Täällä otettu nyt ekat nuuhkaukset Synarelaa tänä aamuna. Kylläpä sattui pitkään nenään ja puolisen tuntia aivastelin iha putkeen, ja hyi minkä makusta se on. No, illallla lissää, saa nähä tottuuko tuohon. Jännityksellä odotan mitä oireita käytön myötä alkaa tulla... Kierto heittää jo nyt...

Yhteistyössä