Hakutulokset

  1. N

    ristiäisistä

    Me on pidetty kaikkien lasten ristiäiset kirkkokodilla,kaste myös ollut siinä samassa tilassa,pieni asunto ja paljon kutsuttavia on ollut sellainen yhdistelmä ettei kotona pidettävät ole oikein houkutellut.
  2. N

    Kaverin käytös ärsyttää

    Vastaat vaan,että et nyt pysty samantien antamaan vastausta joten teidän kyytiin ei kannata luottaa. Voihan olla että juhlat ovat venyneet,mutta olisihan se ollut kiva laittaa sinulle viesti että tulkaa ihmeessä käymään täällä on porukkaa.
  3. N

    Tulevatko koululaisenne koulun jälkeen kotiin vai menevätkö muualle?

    Kotiin tai kaverille meidän muksut suuntaa koulun jälkeen,vähän riippuen illan ohjelmasta ns harrastuspäivinä kotiin,muina päivinä saa mennä kaverille. Ja vastaavasti myös meille saa ottaa kaverin mukaan,kunhan vaan kertoo minulle kuka tulee mukana.
  4. N

    Sanonpahan tänne nii ei tarvii taas miehelle sanoa, että voihan v** taas...

    Jatkossa,sano ääneen,kukaan ei lue ajatuksia. Mutta älä huoli,ensimmäisiä hetkiä on vielä roppakaupalla edessä,teille molemmille.
  5. N

    kuinka paljon teidän 2 v heräsi yöllä?miten joillain voi vielä yli kaksivuotiaskin

    Meidän kohta 5v on ollut aina huono nukkumaan,3 vuotiaana alkoi nukkumaan satunnaisesti täysiä öitä,herää vieläkin välillä itkemään öisin ja kömpii lähes joka yö viereeni aamuyöllä. Omaa aikamoisen mielikuvituksen ja oli jo vauvana sellainen pikanukkuja,kun muiden samanikäiset veti 3-4 tunnin...
  6. N

    Vauva kuukauden ja menkat alkoi??

    Mulla on myös käynyt niin että jälkivuoto on alkanut ns uudelleen vielä jo loputtuaan kerran,kuukautisia odottelin vuoden sen jälkeen että kuukautisista ei ollut kyse.
  7. N

    Leikki-ikäisen tytön vaatetuksesta

    Minulla on 4 vaatetettavaa,joten suosin kierrätystä,alelöytöjä jne,mutta minulle on erittäin tärkeää että vaatteet on siistejä,ehjiä ja nättejä. Minun puolestani voivat möyriä vaatteissaan missä haluavat,meillä on pesukone,käyttöön ne siis hankitaan,mutta niiden pitää miellyttää minun ja...
  8. N

    Perheenne koko ja asumismuoto

    2+4 ihmistä rivitalossa 90,5 m2,4h+k, tiivistä asumista, mutta hyvä pohjakaava. Toki isompi ja omakotitalo olisi mukava, mutta sitten pomppaa hintakin melkoisesti.
  9. N

    Kuka osaisi auttaa hoitopäivien laskemisessa (vuorohoito)

    15 pv/kk tarvitsette minun laskujeni mukaan koska 14 päivää tulee tulee kun 3 viikko on kuukauden aikana kahdesti.
  10. N

    uusperhe-asioita, vaikka ehkä kuuluisivat toiseen osioon..

    Sinulla on nyt oikeastaan kaksi vaihtoehtoa,joko hyväksyt sen että teidän perheen sisällä on kaksi elintasoa tai sitten ei. Miestä ei voi pakottaa maksamaan kuin omien lastensa matkan,niin epäreilulta kun se tuntuukin. Jos hän haluaa pitää raha-asiat erillään niin sillehän ei mahda mitään,sinun...
  11. N

    Meneeköhän tämä nyt ihan oikein? Raha-asioita...

    Miehen asunto,mies vastaa remontti yms kuluista. Jos haluaa pitää raha-asiat täysin erillään niin se pitää sitten tehdä kunnolla,eikä niin että valitsee mikä itselle sopii parhaiten.
  12. N

    peseekö muiden miehet pyykkejä miten usein?

    Pyykit on pääsääntöisesti minun hommani,mutta kaikki muu meillä hoituu yhteistyössä,se tekee kumpi kerkeää tai jaksaa tai viitsii.
  13. N

    Korvaako minkään vakuutusyhtiön vakuutus lapsen allergiatestejä?

    Lähitapiola korvasi,mutta jos vakuutusta ei ole ja allergiaa on epäilty niin eiköhän ne rajata pois siitä.
  14. N

    Tripp Trapp, voisiko joku mitata pari juttua?

    6,7 cm selkänojakaaren korkeus ja väli n 3,3cm,2010 ja 2012 ostetut tulit meillä
  15. N

    Vanhempien viettämä aika lasten kanssa kahdestaan

    Pyrin järjestämään kahdenkeskisiä hetkiä kunkin lapseni kanssa,arki on kuitenkin niin kiireistä että ne ovat harvassa,on muutama asia josta pidän kuitenkin kiinni esim kysyn joka päivä jokaiselta vuorollaan päiväkoti-tai koulupäivän kulusta yms.
  16. N

    Kuinka paljon teillä miehet pystyvät töiden lomassa osallistumaan esim neuvolakäynteihin...?

    Minä olen hoitanut neuvolat,hammashoitolat,lääkärikäynnit yms sillä ajalla kun olin kotona,nyt kun olen työelämässä taas niin mies hoitaa yleensä ko asiat,hänen työnsä on joustavampi sellaisiin.
  17. N

    Väliaikainen ajokortti asia

    Ei ne vaiheet poistu,kyllä ne on silti käytävä vaikka kortti onkin voimassa pidempään kerrallaan.
  18. N

    Rv 31 ja tekee mieli seksiä koko ajan? Onko normaalia?

    On normaalia ja jossei ole mitään ongelmia raskaudessa niin anna palaa vaan.:D

Yhteistyössä