Hakutulokset

  1. N

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Laskettuaika pelottavan lähellä :) 30.3. ja ikää mulla on 35-vuotta :) joku pelkäsi alkuraskauden vuotoa. Mulla oli sitä kans tässä raskaudessa ja ei meinannut mitään joten ei kannata pelätä :) mulla on keskenmeno taustalla niin koko raskaus on ollut aika hermoille käyvä mutta kaikki on mennyt...
  2. N

    Saako koira haukkua päivällä?kerrostalossa...

    Miksi koira oli niin kauan yksin???
  3. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli :'( äärettömän surullista... osanottoni ja paljon voimia.
  4. N

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    fanttomi suunnattoman suuret osanotot, olen todella pahoillani teidän puolesta :'(
  5. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Nyyttinenvoimia ja jaksamista, ei löydy sanoja...:'(
  6. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    4D:ssä olin Femedassa ja jäi hintaa 172€ Kelakorvausten jälkeen. Vähä oon kade teille kellä on maha sekasin :laugh: mulla on ihan päinvastoin :ashamed: ja kauheen tuskanen olo. Kävin ostamassa Bodyshopista semmosen stickin minkä pitäis estää raskausarpia. Saa nähdä toimiiko. Toivottavasti...
  7. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    4D ultra erittäin onnellisesti takana :) ihana kokemus oli nähdä kaikki pikkuosat pienestä ihmisestä ja kuulla että kaikki on hyvin:heart: nopea toimitus mutta kaikki mitattiin, poika on terve ja erittäin vilkas :) ja taas "aikaansa" edellä eli laskettu aika olis 1.4. mutta sitä ei muuteta...
  8. N

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    4D huomenna. Jännittää tooooosi paljon. Saa tietää et kaikki on hyvin ja sukupuolen :) ja poksahdus täälläkin 18+0
  9. N

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Moikka mimmit! Täällä ollaan oltu kovassa kuumeessa ja kurkku kipeenä :( tosi kipeä olo ja voimaton. Ei oo mitään jaksanu koko viikonloppuna. No nyt on kuume laskemaan päin onneksi. En oo jaksanu raahautua lääkäriin kun kai tää on normaalia flunssaa vaan. Tiistaina on kuitenkin eka...
  10. N

    Millaista on asua kerrostalossa eläinten kanssa?

    Ihan hyvin se onnistuu. Vaatii omistajalta tietenkin enemmän kuin omakotitalossa. Mulla sakemanni ja teen sen kanssa yhden pitkän lenkin päivässä ja kolme lyhyempää ja sitten jäljestykset päälle. Toki muissakin kämpissä pitää koiraa aktivoida ja lenkittää samalla tavalla :)
  11. N

    Kehtaako läski, nuori mamma lähteä salille?

    Hassu tietenkin kehtaat :) ja sit kun alkaa tulokset näkymään niin on kiva fiilis. Ite kans aina urheillu mut nyt jääny koiran kans lenkkeilyyn ja paino noussu 20 kg.... joo on ruokakin vähä maistunu. No kun "selviin" raskaudesta niin tääkin läski mamma alkaa käymään taas :D
  12. N

    Milloin testi näyttää PLUSSAA??

    Mulla oli vikat menkat 28.6. ovulaatiotesti näytti hymynaamaa 16.7. ja plussa tuli 25.7. tein kaks testiä, eka semmosen halpistestin, se näytti haamua ja sitten heti perään clearbluen ja se näytti raskaan 1-2 viikkoa. Zemii sulle, pidän peukkuja :)
  13. N

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Ihanaa kun on tullut vieläkin uusia :) Sokerirasitus oli mulla semmonen että ekasta putkesta otettiin pikatesti ennen kuin annettiin sokeriliuos joka oi ihan vesisokerisekotusta. Ei ollu mitenkään erikoisen pahaa. Sain soittaa tulokset heti seuraavana päivänä neuvolasta. Mun vauva antoi mulle...
  14. N

    Oletteko ikinä olleet tutkimuspöydällä kun.....

    Raskausviikolla 10+0 olen ollut siinä tilanteessa ja se oli sanoin kuvaamattoman kamala kokemus jo silloin joten voin vain kuvitella miten pahalta se tuntuu pidemmällä :'( nyt raskausviikko 14+4 ja pelko on koko ajan läsnä..
  15. N

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Ai no sit se on vähän helpompaa :D yritin mennä fb ryhmään mut tuli koko ajan et oon liian monessa ryhmässä. En oo yhessäkään ryhmässä ennestään..HÖ!
  16. N

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Monilla on muuttunut laskettuaika ja hedelmöitys siis tapahtunut eri aikaan kuin ajatellut. Niin mullakin. Hassuinta että mun hedelmöittyminen on tapahtunut viikkoa aikaisemmin kuin TIEDÄN sen tapahtuneen koska olin yksin mökillä koiran kanssa ollut jo pari viikkoa silloin kun lääkäri kivenkovaa...
  17. N

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    M1N1 paljon voimia:hug: Mun mielipide on että pidettäis täällä eikä fb.ssä kun kaikki ees ole siellä ja sitten mä en ainakaan haluu vielä julkistaa siellä tätä juttua mutta ihan miten vaan. Ihan varmaan kävisin sielläkin lukemassa juttuja :) Mulla on kaikki pahoinvoinnit jo takana päin...
  18. N

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    En ollu sitä aikasemmin pyytäny muotoilin lauseen vähän väärin. Siis kun aikasemminkin pyysin sua vaihtaa sen ja nyt taas kun on muuttunu toi la kolme kertaa niin siksi pyysin :) Ja kiitos :) nyt se ei enää varmaan muutu :D
  19. N

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    mansikkasuulle voimia ja mielenrauhaa lähettelen. Ystävälläni oli sama tilanne reilu vuosi sitten ja nyt on terhakkaat kaksoset joissa ei mitään "vikaa". Ultra takana ja voi ei sitä tunteiden määrää:heart: :) oli tosi ihana nähdä pikkuisen sormet ja varpaat ja kaikki. Liikkui niin kovasti...
  20. N

    autonikkunasta nähtyä

    Just :laugh:

Yhteistyössä