Hakutulokset

  1. isoäiti mölykylästä

    Wasalandia vai Poverpark?

    ehdottomasti powerpark. wasalandia on vanha ja ränsistynyt epäsiisti paikka. jossa ei ole oikeestaan mitään muuta hyvää kuin tukkijoki. silloinkin kun me käytiin. osa laitteista oli rikki.
  2. isoäiti mölykylästä

    Vihaan tätä ylipainoani!! Miksen pysty laihduttamaan?!

    ensin teet vaikka viikon ajan paperille laskelmaa mitä syöt ja miten paljon, eli miten paljon sinulla tulee kaloreita. sitten tutkit että paljonko tarvitset kaloreita päivässä ollaksesi normaali painoinen. itselläni se on noin 1200 kaloria. sen mukaan sitten lasket annoskoot sopivan kokoisiksi...
  3. isoäiti mölykylästä

    Vihaan tätä ylipainoani!! Miksen pysty laihduttamaan?!

    se laihduttaminen ei onnistu muuten kuin siihen pitää olla kova motivaatio. itse olen aloittanut sen laihdutuksen noin sata kertaa ja aina se on lopahtanut, ennen kuin on kunnolla ehtinyt alkaakaan. nyt aloitin vajaa viisi viikkoa sitten ja nyt meinaan onnistua. tässä ajassa paino on lähtenyt...
  4. isoäiti mölykylästä

    Onko se vaan esikoisten äitien huoli tuo taaperoiden syömättömyys?

    no sitten kun on useamman lapsen saanut, niin huomaa, että terve lapsi ei itseensä nälkään tapa.
  5. isoäiti mölykylästä

    Mistä pojalle yksivärinen kauluspaita?

    löytyy ihan vaikka halpahallista
  6. isoäiti mölykylästä

    3-vuotias maistelee viinejä !?!

    no ei lapsen kuulu maistella viiniä, eikä mitään alkoholipitoista. vaikka se nyt ei välttämättä sille aikuisena mitään alkoholiongelmaa teekkään
  7. isoäiti mölykylästä

    Kaveri suuttui, kun hain samaa kesätyöpaikkaa ja sain paikan! Perheellinen kuulemma ansaitsisi sen enemmän..

    no ihan suotta vihoittelee. ne paikat on jokaisen vapaasti haettavissa, ja työnantaja saa palkata kuka parhaiten paikkaan sopii. ei sille mitään voi
  8. isoäiti mölykylästä

    Mitä mieltä olette? Mies käyttäytyy todella huonosti humalassa.

    viina muuttaa ihmistä. ja usein just sinne huonompaan suuntaan. kannattaa miettiä haluaako tuollaisen kanssa sitten jatkaa, nyt kun se on vielä helpompaa lopettaa suhde kuin sitten kun jo vaikka asuttais samassa osoitteessa
  9. isoäiti mölykylästä

    Kylläpä järkytyin. Ekaluokkalainen tuli synttäreiltä, ja kertoi kolmen vieraan kiusanneen siellä päivänsankaria

    no vanhempien olis pitänyt puuttua asiaan. mä kerran laitoin yhden tytön kävelemään kotiinsa. oli meidän tyttären 11 vuotis synttärit. ja tää tyttö haukku kaikki tarjoilut, tytön lahjat yms. lopulta sitten kyllästyin ja laitoin tytön kävelemään kotiinsa. soitin kyllä tytön vanhemmille, mitä on...
  10. isoäiti mölykylästä

    Pyöräilykypärän käytöstä?

    ei saa. tästä meillä on kans taisteltu kauheesti
  11. isoäiti mölykylästä

    Minkälainen on hyvä mies?

    - ei joko ablolutisti, tai käyttää alkoholia harkitusti - mielellään ei tupakoi - ei ole väkivaltainen - ottaa huomioon perheensä omien harrastustensa ja menojensa suunnittelussa - rehellinen ja ehdottomasti uskollinen
  12. isoäiti mölykylästä

    Onko kaksosten äidillä AINA kamalan vaikeaa?

    no ei se nyt aina voi olla vaikeeta. varmaan jos ovat huono unisia, ja itse ei saa nukuttua on vaikeaa, mutta ei kai se nyt muuten voi olla mahdotonta
  13. isoäiti mölykylästä

    Tärinä mahassa, poikavauva?

    minulla tuota ilmiötä ei ole koskaan ollut. mutta olen kuullut, että se johtuu siitä, että vauva pissaa siellä mahassa
  14. isoäiti mölykylästä

    9-vuotias tyttömme sairastaa sitten anoreksiaa, voi olla tottakaan:( Voiko johtua minusta?

    tää maailma on kyllä kauhee. kai se hirvee laihuuden ihannointi sitten iskee jo lapsiinkin.
  15. isoäiti mölykylästä

    Mitä lomakohdetta suositelisitte lapsiperheelle?

    me käytiin teneriffalla, los gigantes nimisessä paikassa. ja tykättiin kovasti. sitä kyllä uskaltaa suositella muillekin lapsiperheille
  16. isoäiti mölykylästä

    Appiukko yritti ajaa kissamme yli :/

    no mä en tollaisen appiukon kanssa asuis päivääkään samassa talossa. kyllä meistä jompi kumpi lähtisi.
  17. isoäiti mölykylästä

    Miksi koira vikisee?

    se tuntee olonsa jostain syystä turvattomaksi, on stressaantunut ja peloissaan
  18. isoäiti mölykylästä

    Päiväunet

    osa lopetti vuoden ikäisenä, osa lopetti vasta kolme vuotiaana
  19. isoäiti mölykylästä

    Saako nukkuvan naisen kanssa harrastaa seksiä?

    no kannattaa kyllä katsoa ja miettiä ennen kuin tekee. jos mun ukko harrastas mun kans seksiä silloin kun nukun, niin ei mua haittais pätkääkään. mutta ihmettelen kyllä, että miten joku ei siihen heräis, pitäis kyllä olla melko tajuttomassa tilassa.

Yhteistyössä