Hakutulokset

  1. C

    Mie teen vapuksi jotain pientä "juhlaruokaa"..grilliä, voileipäkakkua, salaattia... vinkkejä?

    Yhden kaverin kanssa on ollu puhetta, että jomman kumman kotona istutaan vappuaaton iltaa grillauksen merkeissä. Toivottavasti se toteutuu, mutta kävi miten kävi niin jotakin erikoista ruokaa haluaisin kyllä tehdä. Nyt heräsi ajatus voileipäkakusta kesän tulon kunniaksi.. kalatäytteisen...
  2. C

    Eilen tein itselleni 8 viikon kuntokuurin eräässä Fitness-lehdessä (3/05) olleen esimerkin mukaisesti.

    Katsotaan pystynkö syömään vielä terveellisemmin kuin aiemmin. Mulla kun se tarkottaa, että pitää heti alkajaisiksi ostaa ainakin parilla kympillä sellasta ruokaa mitä ei tästä talosta just nyt löydy. Murot ja puuroki on loppu. Ja kyllä, se kasvisten lisääminen voi lisätä ruokalaskua jos niitä...
  3. C

    Kolme-viisi 9-11 vuotiasta tyttöä aikoo pitää kesällä kerhoa 7kk-6v ikäisille kavereilleen

    Ihan innoissaan kävivät esittelemässä, mitä ovat suunnitelleet. Eivät meinanneet housuissaan pysyä. "Olispa jo kesä!" huudahtivat monta kertaa. :D Meinaavan arkipäivisin ottaa yhtensä 7 lasta hoidettavakseen 11-15 välisenä aikana. Pitävät tukikohtaa yhden tytön kotona (alle 100m meiltä) ja...
  4. C

    Päivähoitojuttuja...Ajattelin ottaa 1v.n pois hoidosta; 3v sais jäädä osa-aikaiseksi...

    Mulla on nyt sellainen tilanne, että 1v ja 3v on hoidossa 8pv/kk 10-15 eli osa-aikaisina. Eskarilainen samoina päivinä 13-15. Hain pojille hoitopaikan, koska minulla oli koulutunteja ja hain osa-aikaista työtä. Hoito maksaa nyt 20e/kk/poika, likka tulee ilmaiseksi, kun on noin monta hoidossa...
  5. C

    Mitäs me kaksostenrattailla?! :D *kuva*

    Pihin emännän logistiikkaa. :whistle:
  6. C

    Siis mitä tässä työssä oikein on työnkuva?

    http://www.clio.fi/clio_ilmoitus.php?id=1412 Etsimme nyt asiakasyrityksellemme PALVELUKESKUSTYÖNTEKIJÄÄ KESÄKSI TORNIOON Asiakkaamme hakee kauttamme palvelukseensa palvelukeskustyöntekijöitä toukokuun alusta elokuun loppuun saakka. Työ sopii loistavasti kesätyöksi. Toimit osana...
  7. C

    Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

    Onneksi sitten päättivät pysyä ihan vaan yhden kaverin kotona. :whistle: http://www.youtube.com/watch?v=EdvfaXRTP-g http://www.youtube.com/watch?v=ZQTvCdKlHNU
  8. C

    Apuva, kertokaa nettikauppoja, joista saa turvaportteja!

    Helpottais hemmetisti tätä elämää jos laittais tuohon leikihuoneen ovelle... :whistle: Sais olla sen verran korkea, ettei 1 ja 3 v pääse kiikkumaan yli. Noi on puoliapinoita... :kieh:
  9. C

    Hei, nyt apuja piirakan tekoon! :D

    Olen toki aiemminkin piirakkaa leiponut ja aion taas käyttää taikinareseptinä siskoni antamaa. Mutta yleensä olen tehnyt piirakkani lasisessa piirakkavuoassa. Nyt minun täytyy tehdä ne tollasissa foliovuoissa. Niistä tulee läpimitaltaan vähän pienempiä ja varmasti vähän paksumpia. Ja miten se...
  10. C

    Oksennustauti. Mikä pysyis parhaiten sisällä? Mitä ei sais syödä?

    Tuolla meidän eskarilaisella. Lauantaina oli kuumetta 39. Eilen ei mitään. Tänään aamulla alko syömään gotleria ja oksensi. Äsken se söi 4 paahdettua ruispalaa ja mehua. Pysyyköhän ne sisällä...
  11. C

    Varoitus Helsingin yöelämään tälle illalle!!!

    Kohta puolin lähtee liikenteeseen parikymmenpäinen 19-33v miesten joukko, jotka vetää juomisen överiksi ja osa porukasta tykkää nakuilla. :laugh: Ne varmaan pysyy paljolti omassa porukassaan, puhuvat rivoja ja flirttailevat naisille. Minun mies on sitte se, joka on aluksi ujo ja lopuksi suht...
  12. C

    Meidän keittiö on sen näköinen...

    että ei paljon kummemmaksi muuttuis, vaikka siellä räjäyttäis pommin. :whistle: Ainahan se näin jos kahteen päivään ei ole sitä kerenny kunnolla siivota. :/ No katsotaan jos sen jaksais nyt illalla vielä ainaki jonkin verran raivata, kun saan ipanat sammumaan.. Huomenna kummiskin...
  13. C

    Multa meinas lähteä aamulla auto käsistä

    On ollu monta päivää jo paljaat ja melko kuivat tiet. Sitä jo melkein tottui. Yöllä oli taas vähän pakastanut ja satanut vähän lunta. Puuterilumen alla oli mustaa jäätä. Yhdessä risteyksessä auto sitte meinas lähteä pyörimään ihan kuin hidastetussa elokuvassa. Onneksi on nopeat refleksit ja sain...
  14. C

    Taidan olla lentopelkoinen. Nytkin kireä kuin viulunkieli ja se on mun mies, joka istuu koneessa...

    Eikö ollu n. kuukausi sitte uutisissa, että tossa Finncomin koneessa, joka lentää Kemin ja Vantaan väliä on ollu viime aikoina jotain toistuvia vikoja? :whistle: Olin jo tuossa viime vuoden puolella ihan jännittynyt, kun mies lensi eka Vantaalle ja sieltä vielä Saksaan.. Entäs nyt sitte...
  15. C

    Minun mies lähtee huomenna reissuun ja tietenkin tulen just kipeäksi...

    Huomisiltana pitäis heittää siippa tuonne lentoasemalle, että pääsee vikonlopun viettoon kavereiden kanssa. Ei siinä mitään, ihan hyvällä mielellä odotin rauhallisia koti-iltoja ilman pyssyjä, pommeja ja sitä muuta älämölöä, mitä tuosta miehestä lähtee viikonloppuisin. :whistle: Ihan kiva, että...
  16. C

    Annoin vauvan ystävälleni ja tapahtui jotain rikollista erään palstalaisen kanssa ;D

    Vitsit, että unetksin levottomia nykysin... Eilen päikkäreillä näin unta, että olin raskaana ja odotin kolmosia. Pyörryin kun lääkäri kertoi uutiset ja ahdistuin niin monesta hoidettavasta. Itkun kanssa tein päätöksen, että annan yhden vauvoista lapsettomalle ystävälleni ja vannotan että...
  17. C

    *****Tehdäämpä kaikki käyttöohjeet miehillemme! :D

    Nyt kaikki pysähtyy miettimään, että mitkä olisivat käyttöoheet miehesi kohteluun ("käyttöön" ;) ). Tää on ihan liekkimielinen juttu, hyvä tapa pysähtyä tarkastelemaan omaa miestä ja parisuhdettta. :D Aattele vaikka niin, että mitä jos menettäisit muistisi ja kaiken pitäisi jatkua täysin...
  18. C

    Mitäs kivaa kaikilla tiedossa täksi illaksi? :D

    Mulla menee pian viimeiset pikkuset yöunille. Sitte paistan itelleni paketillisen shanghai-koipia. :p Juustonaksuja ja jaffaakin on. Ja jotain kivaa vois kattella koneelta tai telkkarista jos tuo miehenpuolikas lopettaa tuon pelaamisen. On mulla tuolla yks lonkkukin, mutta uskallankohan sitä...
  19. C

    Jos perunajauhoista on mennyt päiväys ja niitä silti laittaa...

    niin tuleeko muffineista ulostuslääkkeitä? :whistle: 14.3. män päiväys perunajauhoista ja kerkesin kumminki laittaa tuonne muffinitaikinaan niitä 1,5dl. Menikö ne nyt pilalle? Saan varmaan raivarin jos meni, kun edellinenkin leipomus meni pilalle. Mutakakun ohjeeseen oli laitettu liian...
  20. C

    On noi fondikuutiot aikamoisia! :D

    Voih, makkarakeitto oli aivan ihanaa. :p 1 vuotiaskin tykkäsi niin että söi koko lautasen tyhjäksi ja yritti sitte vielä nuolla sen puhtaaksi! :laugh: Piti sille ihan lisää sitte laittaa. :D Enpä malttais oottaa, että pääsee maistamaan seuraavaa ruokaa, johon noita tulee. :p Maistuis...

Yhteistyössä