Hakutulokset

  1. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Juu, 10.5. Klo 10.07 sektiolla maailmaan saapuivat poika 3130g/49cm ja tyttö 2580g/47cm :) palailen asiaan myöhemmin!
  2. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilija Kyllä täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. Olin käynnistettävänä keskiviikosta asti, ensin cytotecilla ja lopulta myös oksitosiinitipassa synnytyssalissa 6h ilman minkäänlaista edistystä. Tänään pääsin osastolta kotiin. Enää en aio käynnistettäväksi suostua, enkä voi suositella...
  3. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    tiuhtin perheelle suurensuuret onnittelut, ja kiitos synnytystarinasta! viida Peukut on pystyssä ettei sun tarviis enää tulla päivittelemään muita, kuin synnytyskuulumisia :) Sain tarinasta lohtua (nimim. kohdunsuu jossain hukassa ja ihan kiinni) :D Täällä siis käynnistys aikaisintaan ke...
  4. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Tarvii sanoa että oon paremmassa kunnossa kuin kuvittelin tässä vaiheessa olevani.. Maha on iso (sf-mitta puolitoista viikkoa sitten 40cm) ja se kyllä hankaloittaa elämää kun syöminenkin on pelkkää sotkemista, kun ei voi kumartua eteenpäin :D Tai autossa jos istuu ja erehtyy laittamaan...
  5. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    NuttyKitty Anopillani on sanonta: Joka kusematta paskoo, se panematta kuolee! syysmyrsky Kiva oli lukea sun tarina! Ja jotenkin tuli semmonen olo, että ehkä sieltä Porin synnäriltä selviää hengissä :D tiuhti Jaksamisia! Poksutaan samaan tahtiin, täällä 36+0 :)
  6. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    lemonade No tuplamallina tavaratiloihin on kyllä ihan turha kuvitella tunkevansa mitään ruokaostoksia :D Tämä kyllä helpottanee siinä vaiheessa kun siirrytään ratasistuimeen eli kopat otetaan pois. Ja mitä lapsiin tulee niin kyllä pitäisi lasten mahtua hyvin 3-4 vuotiaaksi :) Me käytiin...
  7. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    lemonade En älynnyt ajatella pikkukakkosta! Sitten ne on ihan fiksut :) Suosittelen sitten tilailemaan ajoissa niin saa haluamansa väriset jne. Jotkut ei tykkää siitä ostoskorista joka donkeyihin tulee mono-tilassa, mä luulen et se olis tosi fiksu kun ainakin kahden kopan kanssa se alakori on...
  8. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    taiteilijatar No oliskin mutta ei ne mulkut kerro siellä mitään vaikka harva se viikko rampataan :D Eli veikkauksena pysyy, elleivät tänään kerro :D
  9. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Niiden on pakko olla rakkausarpia, koska mulla on sitä arpea enemmän kuin ihoa. Siis aivan karmeaa!
  10. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Sit kun hetki koittaa niin et soittele sinne synnärille mitään kun menet sinne ja sanot että sää tulit nyt :D Ja jos ei avaa ovea niin sanot että meet sitten oven läpi! Me oltiin siellä keskussairaalan synnytysvalmennusluennolla ja siellä niin toitotettiin että älkää soittako ja älkää...
  11. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Joo se äijä on sama äijä joka mutkin ultras, samaa kaavaa meni munkin ultra, tosin kohtia oli 6 :D Sama mies teki mulle rakenneultran, ja mä olin valmis tekemään anomuksen ettei tartte tota koskaan enää kohdata.. Tänään se oli kyllä sentään vähän paremmalla tuulella. Se taitaa olla...
  12. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Joo kyllä sä ihan oikeen bongasit, erehdyit vaan masusta, siellä on nyt 30+0 niin painoarviollisesti 3,1kg vauvaa :D Ovat kolmessa viikossa kasvaneet 1,4kg, ei oo ihme että tuntuu ettei vattanahka pysy perässä. Mulla palo täysin käämi sen diabeteshoitajan kanssa kun näistä...
  13. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Syysmyrsky, mahdanko istua sua vastapäätä just :D
  14. A

    Vauvamasun näkyminen

    Täällä maha taisi alkaa pömpöttämään joskus siinä rv 14 paikkeilla. Mahaa oli jo etukäteen mutta tosi pian alkoi maha näkymään, kun alkoi pömpöttää ihan eri tavalla. Ja mitä tulee raskausarpiin, niin niitä on aivan karmaiseva määrä, rasvaamisesta huolimatta.. Ja nyt on rv 29+4 :) Mua ei...
  15. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Ehkä törmätään siellä äitipolilla, mulla on kans torstaina siellä parit ajat :D
  16. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Apua, nohdin onnitella Larea ja muita vauvaantuneita! Onnea! Syysmyrsky ilmeisesti tolle hemoglobiinille ei tarvi tehdä mitään, kun terkka sanoi vaan että katotaan mitä se on ens kerralla. Mua on huimaillut enkä enää ihmettele miksi :D kuulostaa kyllä ihan mahtavalta tuo saamasi palvelu...
  17. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Pistätkö sä jo insuliinia? Ja kävitkö sisätautilääkärillä äitipolilla? Mun käsittääkseni niiden pitäis kokoarvio tehdä jos on rd. Sillain ainakin parit työkaverit sanoi että heille on tehty. Itte ramppaan niissä kokoseurannoissa muutenkin niin en osaa sinänsä sanoa. Mulla on ollut...
  18. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Kyllä täällä vielä ollaan hengissä, ihan päivittäin seurailen teidän kuulumisia, mutta ei niin tule kirjoiteltua kun en osaa oikein kun jakaa oman navan kuulumisia :/ Olo on paksu ja helvetin kivulias, kävellä ei juuri tartte ja kuuppa sekoo kohta muuten vaan, tää on jotenkin tosi masentavaa...
  19. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    emby Älä nyt ajattele että pitäisin sua tyhmänä kun sanon tän, mutta jos ei muuta selitystä ole, niin se voi olla myös närästystä. Oikein paha närästys voi oikeasti oireilla noin. Itsekin olen ensimmäisellä hirveällä närästyskerralla painellut päivystykseen, koska en oikeasti saanut henkeä...
  20. A

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    No mulla oli kaikki kolme arvoo tosi pahasti koholla :D Voin kohta muuttaa sinne äitipolille asumaan, kun pitää rampata siellä joka asiasta...

Yhteistyössä