Hakutulokset

  1. DiscoJoJo

    Kuva joka muodostuu useista pikkukuvista

    kollaasi, mosaiikki ? (nyt jäi minua vaivaamaan kun en itsekkään tiedä :D)
  2. DiscoJoJo

    Mielenterveydestä kysymys..

    Itselläni ollut joskus samanlainen tilanne, siihen auttoi kovasti päiväkirjan kirjoittaminen, kun ajatukset saa paperille/tietokoneelle niin huomaa ettei ne asiat ihan kamalan huonosti olekkaan. Terapia olisi varmasti hyvä ajatus myös, jos menneet asiat painaa, niistä on päästävä keskustelemaan...
  3. DiscoJoJo

    Heteronainen! Voisitko kuvitella sekstaavasi toisen naisen kanssa?

    "Ei kerta homoksi tee" -sanonta käy tähän aika hyvin, en laske itseäni bi-seksuaaliseksi vaikka olenkin muutaman kerran naisen kanssa hässinyt, tunnen itseni kuitenkin täysin heteroksi. Nuo naisen kanssa olemiset ovat olleet vain sellaista kokeilua. Ärsyttää ehkä vähän tämä uusi...
  4. DiscoJoJo

    Naiset suuseksin saavana osapuolena

    Tämänhetkinen ihastukseni ja "juttuni" on ehkä maailman ihanin, hän rakastaa antaa suuseksiä, mutta ei tykkää ottaa vastaan. I-ha-na! en nimittäin osaa ottaa suihin, enkä pidä siitä....
  5. DiscoJoJo

    Heteronainen! Voisitko kuvitella sekstaavasi toisen naisen kanssa?

    Olen kokeillut, kahdestaan naisen kanssa ja niin että mies on mukana. Ihan jees se on, jännää ainakin, en kuitenkaan tavaksi ota bylsiä naisten kanssa, hetero kun olen.
  6. DiscoJoJo

    miten yh tyydyttää seksin tarpeensa?

    Olen nuori, ja seksinnälkäinen, yhdenyönjuttuja on tullut harrastettua melko paljon, joskus myös naisen kanssa. Olen kuitenkin aina pyrkinyt siihen, että yhdenyönjutusta tulisi monen yön juttu, eli tavallaan seksisuhde. Olen siinä usein onnistunutkin. 2 vuotta olen vasta ollut sinkkuna ja yh:na...
  7. DiscoJoJo

    Muilla kauhukaksikkoa?

    Minulla on 2-vuotiaat kaksospojat, olen yh joten aikaa ei aina ole, ja tuolloin pojista tulee oikeita monstereita, riehuvat, tappelevat, huutavat ja tekevät kolttosia. Olen kuitenkin huomannut, että tämä johtuu vain ikävästä, kun saavat "äitikiintiön" täyteen, rauha on maassa. Yleensä riittää...
  8. DiscoJoJo

    Lapsi nukahtaa vain sylissä heilutteluun, neuvokaa ?!

    Meillä jos pojat (kaksoset) ei meinaa nukahtaa sänkyyn ja kaipaavat hyssyttelyä ja syliä niin laitan makuupussiin ja sitä heiluttelen pinnasängyssä, sit meillä on semmoset pitkät käärmepehmolelut kummallakin sängyssä, niistä saa hyvän pikku pesän vauvalle :) unirätit on myös käytössä, eivät osaa...
  9. DiscoJoJo

    Onko muilla tutteli??

    Meillä kaksoset juo tuttelia, syntyivät keskosina joten sairaalassa kysyivät kumpaa haluan sitten antaa; tuttelia vai nania ja valitsin tuttelin. Ihan hyvin on mennyt, ja sopii kyllä minun pojille. Toisella tosin oli jossain vaiheessa aika paljon pulauttelua, mutta ostin apteekista nutrilonin...
  10. DiscoJoJo

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    kaksi: Varmasti onkin helpompaa kolmestaan teidän, yks aikuinen vauva oliskin jo vähän liikaa tähä pyykki- ja tiskirumbaan ;) Joo mä oon löytäny aika nopeasti sen aidan matalimman kohdan ja käytän sitä aina kun vain mahdollista. Se on jännä miten oppii nopeasti uusia taitoja kun kädet on...
  11. DiscoJoJo

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    Boboli: laitoin sulle viestiä, mut en oo varma tuliko se perille kun kone kaatu sen jälkee :D toivottavasti tuli, oli aika romaani joten olis ikävää jos joudun kirjottaa samat asiat uudestaan :DD
  12. DiscoJoJo

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    soja: Kiitoksia kovasti, joo apua olen kyllä kovasti pyydellyt heti kun on siltä tuntunut että ei ite pärjää, ja onneks oon hyvin apua saanutkin :)
  13. DiscoJoJo

    Kaksosten/kolmosten yh-äitejä ?

    Enhän ole ainut kaksosten yh-äiti ? Olis kiva jakaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Jotain meistä kolmesta: Minä oon vm.-91, kaksoset ovat esikoiseni. En ollut suunitellut raskautta, mutta olen onnellinen pikkupojistani :heart: JoJot syntyivät 25.02.2011...
  14. DiscoJoJo

    Voiko 2v jättää yksin nukkumaan kun vie roskat???

    mulla kaksoset 5kk ja käyn kyl tupakalla, viemässä roskat, hakemassa postin jne.
  15. DiscoJoJo

    Kokemuksia uniliina kapalosta isommalla vauvalla?

    Minä kapaloin 5kk pojan pyyhkeen sisään joka ilta. Mulla ei oo varaa ainakaan vielä ostaa mitään valmiskapaloa, mutta hyvin on toi pyyhekkin toiminu :)
  16. DiscoJoJo

    mitä tuliaisiksi syöpäpotilaalle?

    Itse vein mammalleni sudokuja, ristikkolehden, Nora Robertsin kirjan ja hmm vielä jonkun lehden, tiesin että hän pitää niistä. Syömistä en vienyt sen takia kun ne hoidot vei ruokahalun ja mamma oli niin pahoinvoiva että kaikki tuli ylös. R.I.P Mamma. <3
  17. DiscoJoJo

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Pojat syntyi 30+4 Kuopiossa sektiolla, olin maannutkin 5 viikkoa jo siellä vähenevän lapsiveden ja supistuksien takia...

Yhteistyössä