Hakutulokset

  1. hwli

    Helmikuiset 2020

    Moikka! Valitettavasti me ryhmässä ollaan päätetty että meitä on tarpeeksi jo, pahoittelut siitä. Facesta löytyy toinen helmikuiset 2020 ryhmä mikä on suljettu mutta löytyy haulla kyllä.
  2. hwli

    Helmikuiset 2020

    Yksi mahtuu vielä mukaan tähän fb ryhmään :) sovittiin porukassa että ensimmäiset 50hlö otetaan mukaan että pysyy porukka suht pienenä ja tiiviinä kun aika henkilökohtaisia juttuja jaetaan yms. Mikään ei estä teitä uusia tekemästä uutta ryhmää!
  3. hwli

    Helmikuiset 2020

    Kaikille vastattu :)
  4. hwli

    Helmikuiset 2020

    Jep, minulle viestiä. Vielä mahtuu muutama mukaan!
  5. hwli

    Helmikuiset 2020

    @Mama2020 laita minulle täällä yvllä nimesi ja vähän tuntomerkkejä profiilista niin lisään kaveriksi että saan sinut ryhmään sinut. Muuten ei onnistu. :)
  6. hwli

    Helmikuiset 2020

    Laitatko mulle täällä viestillä nimesi ja vähän tuntomerkkejä profiilista niin voin hetkeksi lisätä sinut kaveriksi ja lisätä ryhmään :) onnea plussasta!
  7. hwli

    Helmikuiset 2020

    Juu, se on täysin salainen. Vaan jäsenet löytää sen ja näkee ketä siel on
  8. hwli

    Helmikuiset 2020

    Tein nyt sellasen ryhmän, laittakaa mulle täällä viestillä nimi ja vähän tuntomerkkejä profiikuvasta. Täytyy hetkeksi lisätä kaveriksi että voin lisätä siihen ryhmään :)
  9. hwli

    Helmikuiset 2020

    Salainen ryhmä tarkoittaa juur sitä että vain sen jäsenet löytää sen ryhmän ja näkee jäsenet. Muut ei löydä sitä haulla :)
  10. hwli

    Helmikuiset 2020

    Oliskos se salainen fb ryhmä hyvä? Mulle ainakin kauheen vaikee käyttää tätä foorumia :unsure:
  11. hwli

    Helmikuiset 2020

    Mulla ultran aikaan 6+2, en tiedä onko liian vähän mut mennään nyt katsomaan :love: @Huldaliini täällä toinen lapsi, esikoinen on 3/15 syntynyt :rolleyes: Tänään tehty vielä digi joka näytti raskaana 1-2 ja ovis oli tasan 2 vko sitten. Menkat pitäs alkaa vasta maanantaina. Mutta toivon mukaan...
  12. hwli

    Helmikuiset 2020

    Mäkin ajattelin loppu kuulle varata ultran. Millä viikoilla te ootte kun teidän ultra on? :) Täällä oireina ollu lievää kuvotusta ja yökkäilyä, rinnat ihan älyttömän kipeet ja vähä hermo piukeella kun väsyttää :X3:
  13. hwli

    Helmikuiset 2020

    @Huldaliini mullakin ollut vähän semmosta menkkajuilintaa, mutta käsittääkseni se on ihan normaalia :)
  14. hwli

    Helmikuiset 2020

    Heippa! Täällä yksi tänään plussannut ja la menee puolen kuun maille. Eli ihan tosi alussa vasta ollaan, 3+5 näyttää ny laskuri. :rolleyes: jos tämä matkassa pysyy niin fb ryhmä myös kiinnostaa!
  15. hwli

    Joulukuiset 2019

    Minä myös :)
  16. hwli

    Joulukuiset 2019

    Kyllä sen näkee :unsure: No ei auta ku oottaa ja toivoo :)
  17. hwli

    Joulukuiset 2019

    Mä tein taas päiväpisusta apteekin herkän ja pc, apteekin herkässä taas vaan hailura viiva. Ei ainakaan vahvempi mitä on ollut.. Vatsaa ja selkää juilii. Mahtokoos tää nyt olla tässä vaikka aivan selvän viivan sain jo keskiviikkona apteekin herkkään... :eek::cry:
  18. hwli

    Joulukuiset 2019

    @frisof joo en kyl ees tiiä miks ostin tollasen frsun taas vaikka on ihan huijauksia o_O
  19. hwli

    Joulukuiset 2019

    Mulla on ihan samat fiilikset. Apteekin ultraan oon saanut haaleet viivat, toinen vahvempi. Mutta nyt tänä aamunakun tein rfsun herkän niin melkein saa suurennus lasilla katsoa. Mä en uskalla digiä tehdä vasta kuin ensi viikon puolessa välissä. Huomenna pitäs alkaa menkat, nii kyllä sen sit olis...
  20. hwli

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @peanut_butter nyt on vissii dpo 12 tänään. Ja kolmas yritys kerta :)

Yhteistyössä