Hakutulokset

  1. M

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Kiitos ❤ kerron tarkemmin sitten kun ryhmä on suljettu. Meillä yritys ollut jo jonkin aikaa käynnissä, mutta oviksen kanssa häikkää.. lapsia on kyllä ennestään ja ikää reilu 30v. Tarkemmin sitten myöhemmin . Miten tuo suljettu ryhmä toimii? Onko täällä mahdollista tehdä sellainen?
  2. M

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Vauva haaveissa ja mutkia matkassa. Ehdottomasti haluaisin suljettuun pienempään ryhmään mukaan kirjoittelemaan.
  3. M

    .

    Wuhuu alkoihan ne menkat täälläkin tänään kierto oli komeat 52vrk ja ovista en saanu kiinni .. jospa tää kierto nyt olis jo normaali. Tsemppiä kaikille ❤
  4. M

    .

    @quinque : mulla on aina ollu pikemminkin lyhyet kuin pitkät kierrot. Lokakuussa poistettu Mirena hormonikierukka (oli 1v6kk) poiston jälkeen oli vuoto ja sitten meni 2kk ennenku tuli menkat ja nyt sitten siitä tuo 48vrk. Pitää vaan nyt toivoa ja odotella josko se kierto käynnistyisi itsestään...
  5. M

    .

    Onnittelut taas plussanneille ja piinailijoille pidän peukkuja että kohta tulee lisää plussia. Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Täällä kp 48 ja ei mitään tietoa mistään kroppa ihan tööt ja seis. En oo pongannu ovista eikä raskaustestiin tule edes kuviteltua haamua.. kyllä syö naista...
  6. M

    .

    Muutama päivä Poissa ja kamalasti tekstiä tullut tänne :LOL: pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille ❤ Täällä ei kuulu menkkoja ja testit ollu negaa eli kroppa ei vaan toimi ollenkaan :cry::cry::cry: en kyllä ikinä enää ota hormonikierukkaa kun minun kroppa menee...
  7. M

    .

    @Beibihaaveilija lämminhalaus ja suurensuuret pahoittelut pienen menetyksestä ❤
  8. M

    .

    @Beibihaaveilija toivotaan että kaikki on hyvin ❤ Minä olettaisin että nyt olis dpo 8 tai jotain sinne päin jos nyt edes oli ovista,kierto on vielä kierukan jäljiltä ihan sekasin. Nyt pitäis malttaa olla testaamatta,mutta hirveesti polttelee testaamaan. Nykyään vaan tahtoo olla nuo...
  9. M

    .

    @Saippuakupli näkyyhän siinä selvää haamulaista toivotaan että vahvistuu.
  10. M

    .

    @Neltsuliini kiitos. 7 lasta kuumeillaan
  11. M

    .

    Heippa kaikille tulisin uutena mukaan porukkaan ‍♀️ vauvakuume valtava ja yritys päällä,en vaan tiedä toimiiko kroppa ollenkaan lokakuussa poistettu hormonikierukka ja sen jälkeen heti oli tyhjennysvuoto ja seuraavat menkat tuli vasta joulukuun puolessavälissä. Ovista tikutin ja reilu viikko...
  12. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Tsemppiä hopelle karppaukseen! täällä motivaatio vielä toistaiseksi kohdallaan, viime yön valvoin ja mietin, että millaisia äitiysvaatteita mä sitten ostan kun sitä kolmosta odotan :laugh: vähän taas kiirehdin asioiden edelle, ensin pitää raivata nää kilot pois. tänään kävin vaakalla...
  13. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    kelpuuttaisittekos minutkin mukaan? olen 23-vuotias kahden lapsen äiti ja kovasti kuumeilen pikkukolmosta, yritys alkaa heti kun vaaka näyttää minulla kiloja 79.9kg ja tähän on matkaa noin 13kg :kieh: kuopus täyttää enskuussa vuoden ja olis jo korkee aika pudottaa nää raskauskilot...
  14. M

    Ylä-savo

    ....
  15. M

    ora 1-2-3 turvaistuin

    olisko kellään tietoa tai kokemusta tästä istuimesta? kiitos
  16. M

    kokemuksia emmaljungan twin scooter rattaista

    hei. haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä joilla on tai on ollut nuo twin scooterit. tykkäsitkö? paljonko käytit? minkä ikäisiä/kokoisia lapset olivat? kuinka sopivat olemaan kyydissä? millaiset oli työntö ominaisuudet huonolla kelillä? ja kaikkea mahdollista. kiitos jo etukäteen
  17. M

    vieremä!

    ...
  18. M

    kaikki jotka yrittävät pudottaa painoa ennen raskautta!!!

    tänne tulen mukaan. ja samalla vähän nostelen tätä ketjua. eli painoa pitäisi saada pois ennen raskautta. pituutta on 170cm ja painoa 85kg kova vauvakuume on joten nyt vaan kauhee tsemppi päälle
  19. M

    Pino yli 80kg painaville...

    pääsiskö tänne mukaan?? jos onnistuis tuo laihduttaminen paremmin kun olis tukea... eli pituutta 170cm ja painoo tällä hetkellä 85kg. viikottain käyn vaakalla ja HAAVE olis jouluna painaa 75kg. saas nähdä. Potkikaa mua persuksille

Yhteistyössä