Hakutulokset

  1. Bettyliini

    Miesten alapään sheivailu

    Tykkään että mies ajaa! Suuseksikin on silloin kivempaa! ;)
  2. Bettyliini

    Ilman mitään ihme dieettejäkin onnistuu pääsemään timmiin kuntoon!

    No itse olin kokoa L ja nykyään kovalla treenillä saanut itseni kokoon S (välillä xs kokokin menee :) ). Itse harrastan lenkkeilyä myös ja sitten teen noita Jillianin treeni/jumppavideoita. Nuo jumppavideot oli kyllä pelastus sinänsä kun olen pienen lapsen äitinä aika kiireinen ja aina kun omaa...
  3. Bettyliini

    Ilman mitään ihme dieettejäkin onnistuu pääsemään timmiin kuntoon!

    Minun toiminta periaatteeni perustuu ihan vaan siihen että urheilen 5kertaa viikossa ja katson mitä syön (karkki päivät viikonloppusin ja en lappaa lautasta aina ihan täyteen, olen lisännyt puolet lautasesta kasviksia), enkä ole koskaan (en edes ennen lastani) ollut näin hyvässä ja timmissä...
  4. Bettyliini

    Yleinen kysely naisille ;)

    Tossa tein kyselyn miehille, niin tehdään näin naisillekkin :) Mikä sinua näin kesä aikaan viehättää miehissä (mihin kiinnität silmän heti)? Itselläni tuo taitaa olla miehen selkä kun noita paidattomia miehiä näkyy välillä kun on helle päivä ;)
  5. Bettyliini

    Yleinen kysely miehille ;)

    Elikkäs, koska vähän väliä netissä luetuista tutkimuksista on selvinnyt että miehet tykkäävät kurvikkaista, mutta ei kuitenkaan ylipainoisista ja selluliittisista naisista ja pitkät sääretkään ei nykyisin tutkimuksen mukaan enää säväytä miehiä, niin kertokaapas miehet että mikä näin kesä aikaan...
  6. Bettyliini

    Selviänköhän tästä paineesta?

    Paha kyllä sitten ehkä on paikkailla jos toista ei saa yhtään mitenkään innostettua :/ Ymmärrän kantasi! Itse varmaan miettisin samaa jos mies yhtäkkiä tuntuisikin siltä ettei nuo puuhat enää kiinnosta niin usein kanssani. Tuli myös sellainen mieleen, että jos kumppanillasi on paljon stressiä...
  7. Bettyliini

    Selviänköhän tästä paineesta?

    Ehkä tarvitsette kumppanisi kanssa jonkun näköisen arjesta poikkeavan matkan esimerkiksi ihan kahdestaan? Vähän niin kuin virittämään sitä läheisyyttä ja seksielämää ilman "ulkopuolisia" tekijöitä. Me mieheni kanssa pidetään aina välillä ns. "seksiloma" kahdestaan kun arki tuntuu niin...
  8. Bettyliini

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    Mulla paino tuli aikalailla lähelle omaa (kilon-kahden heitto) parin viikon jälkeen synnytyksestä. Raskaus aikana tuli 12kg painoa lisää ja nyt kun synnytyksestä on jo kohta vuosi niin olen laihtunut roimasti siitä mitä olin ennenkin synnytystä. Olen siis 173cm pitkä ja painoin ennen synnytystä...
  9. Bettyliini

    (Synnytyksestä vuosi)Todella nolo ja arka kysymys...

    (tyhjä)
  10. Bettyliini

    G: Top3 asennot

    1. Takaapäin kontallaan esim sängyn päädyssä polvillaan 2. Lusikka 3. Takaapäin maaten Tosin tämä naisen mielipide (taitaa olla ensimmäinen tässä keskustelussa :D )
  11. Bettyliini

    nainen "löystynyt"?!

    Tuskin pettää. Olen kuullut että esim juoksu ja muutenkin tuommoinen "hyppimis" liikunta heikentää lantionpohjalihaksia (synnytyksestä puhumattakaan ;) ), jos vaimosi noita harrastaa ni voi ihan johtua siitäkin tuo "löystyneisyys" tai sitten ihan iästäkin jos ei harjoita noita...
  12. Bettyliini

    Mitä neuvoksi!!

    Sinkkivoide! Koostumus erinlaista kun tavallisissa voiteissa mutta ajon jälkeen kun laitat joka päivä sitä niin minulla ainakin väheni nuo punaiset näpyt ja muutenkin rauhoitti ihoa. Sinkkivoidetta saa ihan kaupasta vauvojen osastolta.

Yhteistyössä