Hakutulokset

  1. H

    ISÄT! auttakaa!

    Kyllä mä ainakin olin ekan lapsen tulouutisen jälkeen iloinen ja lähestulkoon paniikissa kuinka tulen pärjäämään isänä ja tuleehan kaikki menemään hyvin. Enkä todellakaan ole mikään stressaaja tyyppi yleisesti ottaen. Voisit yrittää rauhoitella miestäsi ja jutella hänen kanssaan millään tavalla...
  2. H

    Mies sanoi menevänsä vieraisiin

    Sanoisin, että miehesi on yksioikoinen, mutta en lähtisi yleistämään sitä kaikkiin miehiin. Samalla tavallahan voisi sanoa naisista, että kaikki harjoittavat maailman vanhinta ammattia jos yksi harjoittaa... :) Ehkä sinunkin kannattaa sanoa, että hankit nuoren ja kestävämmän rakastajan, jos...
  3. H

    Miehet hoi! Onko kamalaa, jos nainen tekee aloitteen?

    Mua ei ainakaan pelottaisi, olisin vaan imarreltu jos nätti nainen ilmaisisi kiinnostuksensa minua kohtaan. Anna mennä vaan, on nykyaikaa ja tasa-arvoista, että myös nainen voi tehdä aloitteen. Ja jos mies nyt siitä pelästyy, niin tuskin on oikea mies sinulle :)
  4. H

    Eroottista "kirjeenvaihtoa..." :) n+n

    Se on välillä vaikeaa mutta seksi kuitenkin aina ihanaa :)
  5. H

    missä kaikkialla antaisitte miehen sormeilla teitä?

    Oliko kyse omasta vai vieraasta miehestä?
  6. H

    vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

    Tiukun äiti: Vaivauduitko lukemaan koko ketjun läpi ennen tuota älyttömän tyhmää kommenttiasi? Kukaan ei tässä ketjussa ole yleistänyt kaiken olevan naisten syytä, ennen sinua. Jotta kommenttini ei menisi vain juupas eipäs kommentiksi, niin voin kertoa, että myös minun elämäni yksi parhaista...
  7. H

    Mies ei halua naimisiin

    Jos vaan käyttäisit hänen omaa argumenttiaan, että jos ei kerran mikään muutu niin miksi ei voida mennä. Tekisihän se sinut onnellisemmaksi. :) -Herrasmies
  8. H

    Kerron elämästäni ja toivon vastauksia PALJON, kitos!

    Pakko sanoa sinulle sendu että olen melkovarma, että miehelläsi on toinen nainen jonka hän osaa pitää hyvin piilossa sinulta. Lisäksi haluaisin kysyä sinulta mitä sinä saat suhteelta ja miksi ylipäänsä olette yhdessä? Siksikö, että miehesi haluaa sitä? Ja jotta puheeni ei olisi pelkää tuuleen...
  9. H

    Vinkkejä laihduttamiseen

    Kokeile tätä, South Beach : maailmanmenestysdieetti / Arthur Agatston ; suomentanut Tuulikki Valta Löytyy kirjastosta.
  10. H

    Seksinpuute parisuhteessa

    minäkin haluaisin tuollaisen vaimon :)

Yhteistyössä