Hakutulokset

  1. N

    Laskun maksamisesta!!! kun sen maksaa VISALLA?? auttakaa! Onko joku käyttänyt?

    maksuaika riippuu siitä milloin "visatilin laskutuspäivä" on... välillä lasku tulee 2vkon sisällä, joskus menee 1,5kk... mulla niin että laskutuspäivä on 10 pvä ja maksupäivä sitten kuun viimeinen pvä, jos ostan jotain 11pvänä niin maksan sen vasta 1,5 kuukauden päästä.....
  2. N

    Autolla Tukholma - Legoland, Tanska?

    Ollaan ajettu tukholmasta billundiin "yhtä matkaa" kun poika oli 2v... aamulla satamasta jönköpingin kautta malmööhön, sillan yli ja siitä eteenpäin... oltiin perillä illalla myöhään... noin 900km ja aikaa taukoineen noin 12 tuntia... Ruotsissa on hyviä teitä, Tanskassakin, kunhan pysyy...
  3. N

    Vauva ei avaa suuta soseille, mikä avuksi?

    Jos osaa laittaa itse suuhun, anna lusikka hänellekin.... sotkuista joo... Ootkos näyttänyt "mallia", avaat itse suu kun annat hänelle.... Meidän neiti halus itse syödä joten annettiin pikkuisia pehmeitä paloja esim. porkkanaa, perunaa, pikamakaroneja yms. joita hän popsi... siinä välissä...
  4. N

    Vauva ja punkit??

    http://punkki.net/
  5. N

    Vauva ja punkit??

    Voihan ne kulkeutua vaatteissa mukaan sisätiloihin ja sieltä tulla vauvalle... mutta todennäköisesti huomaat punkin niin aikaisessa vaiheessa (vaatteita vaihdatessa yms.) ettei se kovin kauan ehtis ollakkaan "kiinni" ihossa.... Me ollaan vasta yli 1v:lle antanut punkkirokotetta, asutaan ihan...
  6. N

    Silikoniset muffinssivuokat

    Mulla on ne "irtonaiset"... käännän vaan pohja ylöspäin (kädessä) ja painan kevyesti pohjassa... tippuu käteen = irtoo helposti :)
  7. N

    Silikoniset muffinssivuokat

    Hyviä ovat olleet :)
  8. N

    Miten tuo marsipaani laitetaan kakkutaikinan päälle ja missä asteessa se paistetaan???

    Millä kostutit, vai pistitkö joku maku mukaan taikinaan??? Axe ??? :laugh:
  9. N

    Mikähän kukka kyseessä? (sis.kuvan)

    Päivänkakkara joka on "uitettu" värivedessä...????
  10. N

    Virkattuja eläimiä, onko tietoa mistä ohjeet???

    olenkin menossa kirjastoon... olis vaan kiva kun tietäis etukäteen vähän mistä kirjasta vois löytyä..... :)
  11. N

    Virkattuja eläimiä, onko tietoa mistä ohjeet???

    Mulla on pienenä ollut virkattu pieni hevonen, koko noin 10senttiä... nyt omat lapset tappelee tuosta yhdestä hevosesta ;) Olisko kellään tietoa mistä löytyis ohjeet tällaisiin??? Siis ihan kirjan nimi tai lehti... :)
  12. N

    Pääseekö joku muka katsomaan uuden äp:n kuvat kelan sivuilta?

    Olihan siellä muutama vihreä ja keltaistakin.... Siinä mielessä "kivoja" kun sopii sekä tytölle että pojalle.....
  13. N

    Pääseekö joku muka katsomaan uuden äp:n kuvat kelan sivuilta?

    Oho... siellähän on ihan kivoja vaatteita :) Jopa L&B body :)
  14. N

    äitiyspakkaus 2009, koska uudet kuvat tulee kelan sivuille???

    ehkäpä tän kuun aikana.... tai vasta toukokuussa. yleensä ilmestynyt Lapsimessujen jälkeen, siellähän tuo pakkaus yleensä näytillä... :)
  15. N

    lapseton sukulaisnainen antaa mulle taukoamatta lapsenhoito-ohjeita. ja synnytysvalmennusta.. RÄJÄHDÄN KOHTA!!!

    Kerro ystävällisesti että teillä olikin erikoiskurssi koulussa juuri tällaisista "lähipiirin kaikentietäjistä" ja kaikki nämä ohjeet ovat jo info kansiossasi kotona... Oletkin tentannut kys. aihe ja saanut kiitettävän arvosanan... Soitat ihan ensinmäisenä hänelle JOS ilmaantuis kysyttävää...
  16. N

    olisiko tämä hyvä palkkatoivomus?

    Kyllä :) Toivottavasti saat paikan =)
  17. N

    olisiko tämä hyvä palkkatoivomus?

    Ite laittaisin tessin mukaan... koska 1.5.2009 palkat nousee.... esim tuo 1471e ->1522e/kk (tunti 9,51)
  18. N

    olisiko tämä hyvä palkkatoivomus?

    Harjoittelijan palkka = 85% ensinmäisen vuoden palkasta... peruspalkasta siis... sitten kun on ollut 12kk töissä saa sen 1v peruspalkka ja sitten vasta "työvuosia" alkaa kertymään...
  19. N

    olisiko tämä hyvä palkkatoivomus?

    Jos laskee 37,5 x 4=150 tuntia = kokoaika 150*7,32= 1098e/kk + lisät

Yhteistyössä