Hakutulokset

  1. M

    Mua kiinnostais tietää mikä tekee vanhemmista naisista paremman...

    Äitiys on jokaisella varmasti omanlaisensa muutos, ikään ja taustaan katsomatta. Sain itse poikani 19 vuotiaana, oltiin just menty mieheni kanssa naimisiin ja yo-juhlani juhlittu. Se oli mahtavaa aikaa, sain keskittyä lapseen, pidin välivuotta ja sain rauhassa funtsia tulevaisuutta...
  2. M

    Laihtuuko jos syö vain sipsejä :D

    Jaa-a. Vaikee sanoo kun en oo kokeillu. Ite laihdutin nyt tässä kevättalvella 4,5kk aikana 13 kiloa. Ja just päinvastoin, eli jätin kaikki rasvaiset ruoat (sipsit, hampurilaiset, pizzat) pois ja sama juttu leivonnaisten kanssa, en syönyt koko aikana. Paino lähti putoomaan heti. Ja...
  3. M

    10 kiloo pois parissa kuukaudessa! MITEN?

    Laihdutin 14 kiloa 4 kuukaudessa, ja ainoastaan katsomalla mitä ruokaa suuhuni laitan. Salilla /lenkillä kävin koko urakan ajan varmaan 10 kertaa, eli urheilemalla ei painonpudotus onnistunut ainakaan mulla. Vaan laskemalla kaloreita ja jättämällä kaikki rasvaiset, ja makeat ruoat pois...
  4. M

    Olisko lapsen hankkiminen tässä tilanteessa mahdotonta?

    Tulin itse raskaaksi 19 vuotiaana, mieheni silloin 24-vuotias. Olin just saanu yo-lakin päähäni kun raskaustesti näytti plussaa, hääkirkko ehdittiin just varata ennen plussatestiä, ja häät oli siitä sitten parin kk päästä. Kyllä sain kuulla paaljon epäileviä kommentteja, mutta päätin että en...
  5. M

    Miten laihtua nopeasti? Onko nopea painonpudotus mahdollista?

    Oon laihtunu nyt aika tarkalleen 11kg 3,5kk:ssa. Mitään pussikeittoja yms en ole vielä kertaakaan syönyt, vaan ihan perusjutuilla on nuo kilot karisseet: kalorien tarkalla laskulla ja sen noudattamisella. Mulla oli sellainen ohjelma netissä käytössä, joka laski mulle että pääsen tavoitepainooni...
  6. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Salliina85, kiitos kannustuksista! :) Pitäisihän sitä olla jo tähänkin tyytyväinen mutta kun oon saanu jostain päähäni että tahtoisin painaa sen mitä sillo joskus teininä ku oli just sen tasan 60kg. Ootko pitäny mitään ruokapäiväkirjaa tai laskenu kaloreita? Ite laskin tosiaan alussa ehkä ekat...
  7. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Täs on oman laihdutusurakkansa aikana tullu huomattua ettei ne pienet lipsahdukset (tai vähä isommatkaan) haittaa, tärkeintä on se, että elämäntaparemontti on tehty, ettei pelkästään syö nälkäänsä sipsejä, karkkeja, kakkuja yms. Meillä juhlittiin vkloppuna 4-v poikani synttäreitä ja tottakai...
  8. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Se oli myös keventäjissa helppoo, että siellä sain päivittäiseksi kalorisuositukseksi reilu 1700 kcal, ja lähes koko ajan oon pyrkiny siihen että syön sen alle joka päivä. Yleensä päivässä tulee syötyä n. 1500 kcal, joskus alle 1300kcal. Selkeä vaikutus oli silläkin, että piti siitä kiinni.
  9. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Liityn näköjään mukaan vähän myöhässä mutta aattelin vastata ku aloittelin samaan aikaan kuin tekin ja hyvin samoista kiloista. 7.1 päätin et nyt riittää, jotain on tehtävä ja alotuspaino siis sillon 77,5 /pituutta 172cm. 16kg oli tavoite, ja liityin keventäjiinkin samalla. Siellä oli ja on...

Yhteistyössä