Hakutulokset

  1. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Nyt on tullut testailtua ja selvä negatiivinen on tulos. : / Ei ole tullut vielä tätiä, lieneekö koko kierto sekaisin vai mitä ihmettä... Pitää testailla uudelleen, jos alkaa maha kasvamaan..! :) Tsemppiä muille jännäilyyn! :)
  2. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Oiregalluppiin: Esikoista odottaessa oireet alkoivat ainakin makeanhimolla. Minä kun en normaalisti suklaata juurikaan syö, niin silloin alkoi tehdä mieli ostaa Pätkistä yms. ennen kuin testasin. Kakkosta odottaessa alkuraskaudessa oli armoton väsymys. Esikoisella ja kakkosella on ikäeroa vain...
  3. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Miab5: Tilasin testejä ja ne taitaa tulla vasta tiistaina. Siksi en oo vielä testaillut. Ei kai ne kaapissa säilyiskään.. :xmas: Jospa malttaisin odottaa tuota tiistaita. Kummiskin olen huomisaamuna heti testiostoksilla... :laugh: Kerron sitten kun tiedän! Pelkään negatiivista tulosta. Olisihan...
  4. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Miab5: Ei ole tätiä näkynyt, ei oikein mitään tuntemuksiakaan...
  5. T

    Testiä pelkäävä...

    Hei. Se on hyvä että kirjoitat. Kyllä se selkiyttää ajatuksia. Itse en ole kokenut tuollaista keskeytynyttä keskenmenoa, mutta uskon, että se on varmasti ollut raskas kokemus. Toivottavasti tulevaisuudessa kaikki menee hyvin! Aika varmasti auttaa... Ja odotuksen odotuksesta tulee vielä...
  6. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Miab5: Vau, sehän on jännittävää, kun pääset ystäväsi synnytykseen mukaan. Sinä olet varmasti läheinen ystävä ystävällesi! Varmaan erikoista olla siellä eri roolissa, en osaa omalle kohdalle oikein kuvitellakaan. Sen sijaan imetystukihenkilöksi voisin joskus vaikka kouluttautua, olen joskus sitä...
  7. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Miab5: Vois hyvinkii olla. Nämä minun työkuviot selvis vasta ihan äskettäin, tässä tammikuun puolella. Ja sitä ennen yritettiin, joskaan en oikein tiennyt tarkkaan oviksen paikkaa jne. No jos on tullakseen, niin ilomielin vastaanotettaisiin! :)
  8. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Täältä taustalta hei :wave: Kiitos teille, jotka toivottelivat minulle onnea työhön. Ja saattaahan se olla, että taidan vielä joskus kuumeiluketjussakin olla.. :) Ja nytkin hieman ristiriitaisin mielin lasken päiviä, kun jo kp37! :O Viime kierto oli 36päivää, mutta siis epäsäännöllinen, kun on...
  9. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Minun täytyy vetäytyä taustalle... :| :'( Ellei sitten tästä kierrosta ole jo tärpännyt... (Pieni toivo siis vielä on.) Syy tähän vauvakuumeen laittamiseen piippuhyllylle on tämä uusi työ. Minulla on sopimus toukokuun loppuun, mutta työt jatkuisivat syksyllä. Parina päivänä olen vasta töissä...
  10. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Lily-rose Tsemppiä! Meillä on ollut yksi kevät-, yksi kesä- ja kaksi syysvauvaa. Ei ole erityisiä toiveita, kun vaan on tulijalle sopiva aika! Tänään kp23. Taitaa olla ovis aika lähellä, jos kierto on yhtä pitkä kuin edellinen. Muistelen, että mulla on se 28 päivää ollut aikaisemmin...
  11. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Kiitos uudesta ketjusta lily-rose. Tervetuloa äizikkä! Oijoi, onpa pitkästä aikaa huono yö takana..Meidän taapero on syntynyt 10/2011. Hän on ollut kipeänä ja viime yönä hänellä oli hengenahdistusta. : / Ja mahakipua. Eilen kokeiltiin maitoa ja näyttäis...
  12. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Tervetuloa kuumeilemaan nninja92! Hyvänen aika kun tunnen itseni yhtäkkiä ikälopuksi, aloin seurustelemaan mieheni kanssa vuonna -95. :laugh: Ikää mulla on nyt 33 v. Minä tunnen itseni vähän hölmöksikin, kun en ole aikaisemmin ottanut selvää kuukautiskierrosta kovin tarkasti... No ollaan...
  13. T

    Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

    Onnea Kerttu2013! Asumisesta..meillä on tilaa viidennellekin hyvin, kun kodissa on 5 makuuhuonetta. Ja juuri ostettiin uusi 8kg pyykinpesukone! :D Meillä on lapset vähän kuin kahdessa "sarjassa" jos nyt tulee tähän toiseen jatkoa! :heart: On tuon miehen kanssa oltu yhdessä jo 15-vuotiaista...
  14. T

    Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

    Onnea Rizutin ja Ässä5 ja kaikki joilla haamuja ja viivoja on viime aikoina ollut. Täällä aloitettiin uusi kierto...
  15. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Kultsipallo: Uskon, että tulee vielä teidänkin vuoronne saada oma vauva syliin! Nykylääketiede osaa tehdä vaikka mitä, rohkeasti vaan apua hakemaan, niin kuin olette ilmeisesti jo johonkin tutkimuksiin menneetkin. Minun ei tarvinnutkaan testata, kun tuli kp1... Eikä se mitään. Jotenkin...
  16. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Tänään testataan! :p Jos siis posti tuo testejä... Vaikka on jo kp36 niin epäilen silti, että nega tulee... : / Koska tein sen yhden negan jo 6.12. Kai se siinä ois jo näkynyt... Mulla varmaan on käynyt niin, että koska imetän vielä,niin kierto ei sitten kunnolla käynnistynytkään tai on...
  17. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Hohhoijaa.. ei tapahdu mitään...kp34. Tuli tehtyä nega tuossa itsenäisyyspäivänä. Nyt tilasin uusia testejä netistä... Jos sitten tiistaina seuraavan kerran testaisi. Harmi kun en tiedä normaalikiertoni pituutta. Ennen edellistä raskautta se taisi olla sellainen perus 28päivää...
  18. T

    Suurperhekuumeilijoiden loppuvuosi 2012 <3

    Kerttu2013 Onneksi olkoon hyvistä tuloksista! :) Mulla on jo kp30. Mahassa on niin menkkamaisia tuntemuksia vähän väliä. Maha on turvoksissakin, niin että joogapantsit on parhaat housut maan päällä! Jotain kirkasta limaa tuli.. En usko että meillä olisi tärpännyt, kun mulla ei oo...
  19. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Pimatsu95 Kyllä minäkin olen näkevinäni noissa haamun! Itse en vielä uskalla testata,vaikka mulla on jo kp30. Mahassa on niin menkkamaisia tuntemuksia vähän väliä. Maha on turvoksissakin, niin että joogapantsit on parhaat housut maan päällä! Jotain kirkasta limaa tuli.. En usko että meillä...
  20. T

    +++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

    Onnea Pippurihäntä! Minulla täällä kp29...jännää aikaa! :)

Yhteistyössä