Hakutulokset

  1. N

    ystäviä turunseudulta?

    Heips! Täällä kirjoittelee 26v kahden pienen pojan(3v ja 5v) yh joka kaipailisi kovasti kohtalotovereita :) asutaan Turusta n40km. Pojat on joka toinen vkloppu isällään ja seuraa kaipaisin niin yksinäisiin vkloppuihin kuin lasten kanssa touhuiluun, täällä tontunperseestä kun ei oikein kavereita...
  2. N

    ^^Pöytyä!^^

    Muutto edessä pöytyälle ja leikkikaveria kaipaisi 4v poitsu (peheessä myös 2v poitsu mutta isompi nyt eniten kaveria kaipaa) :) Tietty mulle kelpaa juttuseura kun en sieltä suunnalta ketään tunne, leikkipuistoon,kaffelle...shoppailusta en tykkää ja sihen mahdollisuuet taitaa olla melko...
  3. N

    Asuntolaina ja pankin omatakaus?

    täällä juur haettu asuntolainaa, tulot suht samat et käteen jää 2700e ja lapsilisät kahesta kersasta. Asuntolainaa haettii 145te+puolikkaasta varainsiirtovero osuus eli pyöreesti 150000e. Talo takaa noin 110te muistaakseni ja lopuille tarvittii takaajat, valtiontakaus (tai pankin takaus...
  4. N

    Taapero kuuntelee Slayeria!

    Meijä 3v osaa klamydian pari viimisintä levyä ulkoa (ja tietty vanhempiakin biisejä...) :D ei siinä mitää mut komiaa ku alkaa kaupassa laulaa "..ota vaatteet pois joku hullu huusi.." ta "..sulla on taatusti paras perse..", huumorila suhtaudutaan moiseen vaikka varsin paheksuvia katseita aina...
  5. N

    Onko kukaan menossa lähiaikona maistraatissa naimisiin?

    Moi! me mentiin kesällä naimisiin, tosin ei maistraatissa vaan muuten ihan siviilivihkiminen (sukulainen joka on käräjätuomari vihki meidät). Minä ostin ihan perus juhlamekon kun oli yhdet ylppärit ja häät tiedossa vielä kesällä, vihreän-musta juhlamekko(lyhyt) ja ja hartiahuivi sihen...
  6. N

    Kadutko, että menit nuorena naimisiin?

    täällä mentiin viime kesänä naimisiin. Ite olen 24v. Yhdessä 7vuotta ennen avioitumista ja kaks lastakin siunaantunut et eipä tässä ole mitään kaduttavaa.
  7. N

    Joko puetteko lapsenne toppahaalareihin?

    täällä Turussa mennään välikausihaalareilla ja varrellisilla lenkkareilla, tosin pipot ja hanskat jo kovassa käytössä. Mie oon aatellu jos nyt tungen pojille toppavaatteet jo päälle ni nehän jäätyy kun lämpötila laskee alle nollan =0 3v pojalla vanha kulahtanut toppahaalari ollut kotipihassa...
  8. N

    Onko lapsilisät teidän perheelle ylimääräistä kivaa rahaa vai tositarpeeseen tulevaa?

    kaik menee mikä tulee. Yleensä päivähoitomaksuihin tai sitte jos on jotain vaatetta ostettava (ulkovaatetta /kenkiä/tms kalliimpaa,esim esikoiselle ostettava kengät uusina)
  9. N

    turkulaiset äidit!!!

    Moikka! Täällä turkuun muuttanut äippä 24v ja pojat 3v ja 1,5v. Asustellaan paattisilla... tai no moision ja paattisten puolessa välissä :D seura kelpaisi jos tänne asti joku eksyy :)
  10. N

    Mun on ihan pakko kysyä tätä :D ...karva asiaa..

    koitappas epilaattoria sääriin, täällä toimii huomattavasti paremmin kuin höylät :)
  11. N

    Aarg! Millä eroon banaanikärpäsistä? Valtava invaasio...

    samaa olin ehdottamassa, tosin mie en laittanu sokeria...liekö syy miksei mennyt kuin muutama hukuttautumaan :D mut siis toimii.
  12. N

    kertausharjoitukset?

    Joillain voi kertaus kutsu odottaa jo kotona kun vasta pääsee intistä, näinkin on käynyt. Yhellä kaverilla meni reilu vuosi kotiutumisesta kun jo puolustusvoimat muistivat iloisella kutsullaan, toisella kesti 15vuotta :)
  13. N

    FACEBOOK-kamuja 2 pojan äidille :)

    Täällä 24v äippä, pojat 3v ja 1v ja uusia ystäviä kaipailen :) ja jos sillä jotain merkitystä niin asustellaan turussa, talonrakennus alkamassa (sen kokeneet olisivat varsin tervetulleita tuttavuuksia! :D). Yv:tä ati spostia niin lisäilen fb:n. nannuli1@luukku.com
  14. N

    Turku ja lähiseutu, ohoi!

    Täällä uusia tuttavuuksia kaipailee kesän aikana turkuun muuttanut äippä ja kaksi poikaa, 3v ja 1v. Viikolla päivät kuluu töissä mutta iltapäivisin ja viikonloppuisin olisi mukava jos ois joku jolle juoruilla :) tai viikonloppuisin lähtis muksujen kans tekee jotain mukavaa...tai jättäis muksut...

Yhteistyössä