Hakutulokset

  1. Ä

    poika tuli...)

    poika synty käynistyksellä lauantaina klo. 14.19 eilen kotiuduttiin.poika paino 4kg 266g 54pitkä pipo 37
  2. Ä

    Voisitteko katsoa teidän vauvojenne sormia?

    voi ei toivottavasti ei mitään vakavaa ole että saa korjattua. osasivatko sanoa mista johtuu??
  3. Ä

    Te, joilla ennen h-hetkeä on ollut "kuukautiskipuja"...

    juu noita menkka kipujaon täälläkin ollu mutta pahempia. laskettu aika olis 28.4 ja olo alkaa oleen todellakin epätoivonen kun mitään ei tapahdu.
  4. Ä

    supistaa.......

    heippa mä olen nyt rv 30 ja supsitellu aika usein ja välillä kipeestikkin alkaa vain pelottaa että syntyy ennen laskettua aikaa. kolmas raskaus siis nyt
  5. Ä

    fiat stilo

    mitä mieltä kyseisestä autosta tilava se ainakin on mutta muita mielipiteitä?
  6. Ä

    Paikkakuntagallup

    loviisasta :wave:
  7. Ä

    peukalon imeminen

    meillä sama ongelma kynneliä ollaa kokeiltu on sen verran pahaa että ei kyllä peukalo mene suuhun
  8. Ä

    3 1/2 - 4 vuotiaat...

    meillä 4v 3kk puhuu hyvin r puuttuu, laulaa, piirtää ,laskee 11 asti,kaikke a pientä osaa pukee ite ja riisuu petaa sängyn
  9. Ä

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    äiti leijona isä oinas lapset rapuja
  10. Ä

    opiskelija mukana synnytyksessä?

    mä en antais olla mukana!!!!! :/ jotemkin se olis ilkeetä kun kertoo opiskelijalle mitä tapahtuu jne,,,, vaikka en raskaana olekkaan kun se hetki sitten tuleen ni en kyllä anna
  11. Ä

    lastenne lempinimiä?

    eli jensku (jenna) raisku (raine) välillä isi sanoo raipeksi. =)
  12. Ä

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    tosi kiva nimi tykkäsin tosta ruben nimestä =) meillä jenna-riikka ja raine kristian
  13. Ä

    Synnytyksen kesto?

    ekan kanssa 12h tokan kanssa 3.5h ilman kivun lievitystä. poika nyt 6 tyttö 4. ponnistusvaiheet olleet 20min kummasakin
  14. Ä

    Pissi ongelmia!

    MEILLÄ SAMA OGELMA OLEN JO HUOLESTUNU ASIASTA SAATTAA JUU MONET HOUSUT PÄIVÄSSÄ KASTUA TODELLA NOLOA KOSKA MONEY´T SAMAN IKÄSET EIVÄT LASKE HOUSUUN :/
  15. Ä

    Tic-oire

    MUN ENOLLA SAMA ETTÄ SILMIÄ RÄPYTTELEE NIIN KUNSINUN POIKASI EI SIITÄ MITTÄÄN HARMIA OLE OLLU SILLE. EN KYLLÄ TIIÄ MISTÄ JOHTUU :(
  16. Ä

    loviisa ympäristöineen..

    oletteko loviisas jo asuntoja katelleet?
  17. Ä

    loviisa ympäristöineen..

    niin no porvoossa aika kalliita asuntoja ruotsinpyhtää aika kiv paikka meillä mökki siellä. pienempi paikka kun loviisa.loviisa lähin ostos paikka. mä en sillee ruotsin pyhtäätä tunne mutta varmaan aika mukava paikka sekin. :hug:
  18. Ä

    loviisa ympäristöineen..

    niin ja löytyy avoimia päivä kerhoja eli on 5 päivää viikossa ja joka päivä eri paikoissa. leikkipuistoissa ja kerhon tiloissa on 9.00-13.00 joka päivä. periaatteena on ottaa eväät mukaan. ihan kivaa toimintaa jo lapset eivät ole tarhassa ja ite töissä. ijhan mukavaa puhaa lapsille ja sitten...
  19. Ä

    loviisa ympäristöineen..

    moikka asun ite loviisassa ihanaa seutua ja todella lapsi ystävällinen lapsien harrastus mahdollisuudet ovat todella hyvät mulla kaksi lasta enkä loviisasta pois enää muuta niin ihana paikka tää on saanko udella mistä päin loviisaa teillä on asunto hankittu vai onko se vielä harkinnan varassa...
  20. Ä

    miehet/isät autoista!

    onhan noita kakkos autoja ollut. Joskus tuntuu että liiankin usein vaihtaa. Nyt on ollu ittellä kakkosena -76carina. pikkasen rakenneltu ostin tossa loppu talvesta.. Kun noista vanhemmista tojotoista aina tykänny.. Niissä vaan on jotain.. Kulkee ripeesti sen 180km/h ja silleen.. Mut nyt alkaa...

Yhteistyössä