Hakutulokset

  1. Lalle

    Huhtikuun Helmet 2012

    Ceali mää haluan myös fb ryhmään :)
  2. Lalle

    Alle vuoden ikäisten lasten vanhemmat itä vantaalta? Ja muutkin :)

    Täälläkin on kohta 20 v mamma Koivukylästä :) mulla on 3 kk vanha tytön tylleröinen :) Kova yritys on likalla liikkelle lähdön suhteen.. muutamia kertoja sängyllä ollaan jo onnistuttu pyörähtää selältä masulleen mutta masulta selälleen pyöritään koko ajan :D Vielä meillä ei olla keretty...
  3. Lalle

    Huhtikuun Helmet 2012

    Meillä on käytössä rela tipat pienellä eikä niistä ole onneksi tullut mitään tytölle :) Flunssakin tuntui menevän ohi ihan parissa päivässä eikä tyttö ole enää rohissutkaan.. Tänään olikin sitten 2kk neuvola.. Tyttö sai rota rokoitteen, toivottavasti ei tule mitään mahanpuruja toiselle.. :(...
  4. Lalle

    Huhtikuun Helmet 2012

    Tänne on rantautunut tytölle pienen pieni flunssan poikanen, mutta silti tyttö on jaksanut olla yhtä hymyä :) Mulla rupesi maidon tulo loppumaan kun olin imettänyt 2 viikkoa, ja oli pakko antaa korviketta silloin.. tyttö oli vaan tississä kiinni ihan koko ajan ja itki nälkää. Meillä ei olla...
  5. Lalle

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    Liikkumisesta raskauden aikana.. mä oon ainakin käyny vielä uimahallilla uimassa ja me ei omisteta miehen kanssa edes ajokortteja niin kävellen tulee taitettua kaikki matkat :) 7 kiloa on noussut paino mutta 3 päivän päästä ois neuvola/lääkäri niin siellä taas näkee kuinka paljon vaaka heilahtaa...
  6. Lalle

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    No ei onneksi enää oo 5 viikkoa laskettuun :) Tosin mulla on ollut raskaus niin maailman helpoimmasta päästä ja oon koko ajan ollut kun elämäni voimissani! :) Nyt vaan ei malttais enään odottaa että saa pikkuisen syliin ja mahtuu muihinkin vaatteisiin kun miekkosen :D
  7. Lalle

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    Heippa :) Täälläkin 92-syntynyt likka vantaalta.. :) Viikkoja olis nyt täynnä 34+4 ja synnärinä kättäri :) Kyllä meillä kättärillä annettiin tyttölupaus :) Riippuu ihan ultraajasta ja kuinka "varmaksi" ultraaja voi lupausta sanoa :) Me oltiin kyllä puhuttu että jos jossain vaiheessa...
  8. Lalle

    Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

    Kuulolla ollaan..! :) Onnea pikkuisesta <3 Oliko rankka synnytys? Meillä on nyt viikkoja 28+4 ja tyttölupaus <3 Raskaus on kyllä ollut niin helpoimmasta päästä kuin olla ja voi.. :) Enkä kauheesti oo jaksanu stressata vauvaa, kun tiedän että kaikki on hyvin <3
  9. Lalle

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Määkin voisin liittyä porukkaan :) LA ois 3.4 esikoista odottelen ja asustellaan vantaalla koivukylässä. Ikää löytyy 19 vuotta :) Autoa ei omisteta mutta julkisilla pääsee kätevästi paikkaan kun paikkaan :)
  10. Lalle

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Hei vain ja hyvää uutta vuotta kaikille :) Täällä kirjoittelee 19-vuotias esikoista odottava vantaalainen likka. laskettuaikaolis 3.4 ja synnärinä kättäri. Rakenne ultrassa saatiin varovainen tyttölupaus Raskaus on sujunut ihan loistavasti. Olo on ollut koko ajan hyvä, alussa oli...
  11. Lalle

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/268/sdc12152z.jpg/[IMG] Lalle ja papunen 19+0 <3 Esikoista odottelen :)
  12. Lalle

    -92 odottajat

    Hip hei neuvolatäti antoi kovasti kehuja pikkuselle hyvät sykkeet oli ja pikkunen oli virkeällä tuulella. :) Maltto sentään pikkusen paikalla pysyä, niin sai sykkeeks mitattuu 148 :) Nyt seuraavaa ultraa odotellessa.. Oon muuten tässä kahtena iltana tuntenut semmosta kuplimista ja...
  13. Lalle

    -92 odottajat

    Timbu93 tervetuloa joukkoomme iloiseen.. Ja hei teillä on samana päivänä LA kun meillä :) Maalismasu veikkaan et tää vainoharhailu kestää koko raskauden ajan :D ja se meinaa välillä tehä hullukskin :D Huomenna ois toinen neuvola.. pikkasen jänskättää.. ja heti siitä mutsi tulee hakee mut...
  14. Lalle

    -92 odottajat

    Heipsan kukkuu. Miten on mammojen viikonloppu sujunut? Meillä onneks rauhallinen viikonloppu vaikka täs meilläki ramppas porukkaa koko viikonlopun mut .. :D autokoulusta meillä ei kumpikaan meistä omista korttia, joten sitä ei tarvii onneks nyt miettii et mistä repii rahat kakkosvaiheeseen...
  15. Lalle

    -92 odottajat

    Mama Paljon onnea pikku prinsessan johdosta :)<3
  16. Lalle

    -92 odottajat

    Paljon voimia ja onnea mama <3 Kohta pikkunen on sun sylissä! :)
  17. Lalle

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    1 v ikäeroa miehen kanssa ensimmäinen mies joka on "oman" ikäinen :)
  18. Lalle

    -92 odottajat

    Mulla kans on tuo helisevä killutin :D Sekin tuli enon vaimolta niinkun suurin osa mammavaatteista :) Ei siitä kyllä hullukaan maksais yli 20 euroa :D
  19. Lalle

    -92 odottajat

    Jassukka mä oon käyttäny välillä jo nytte vaikka viikkoja on kertynyt vasta 14+5 nätti koruhan se on muutenki ei raaskis käyttämättä jättää :)
  20. Lalle

    -92 odottajat

    mama paljon paljon tsemppiä ja voimia! Kohta saat pikkusen syliis ja pääset siitä jatkuvasta pahoinvoinnista.. Harmi kun sulle on jäänyt raskaudesta noin kauhea ensikokemus :< Mutta eiköhän pikkunen korvaa sen asian aika pian!

Yhteistyössä