Hakutulokset

  1. L

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Meillä ristiäiset olis nyt tulevana lauantaina. Nimi sen verran hukassa että kahdesta pitäis "parempi" valita...
  2. L

    TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

    Haave hyvän nimen poikanne saanut. :) Mun esikoisen nimi on Jesse. Meidän poika syntyi 15.5 raskausviikolla 40+2 ja maailman ihanimman synttärilahjan sain. :) :heart: :heart: Mitat oli 3630g ja 49cm. Meinasivat synnärillä että poika syntyi etuajassa kun oli ihan rasvan peitossa. Nyt prinssi...
  3. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Haave hyvän nimen poikanne saanut. :) Mun esikoisen nimi on Jesse. Meidän poika syntyi 15.5 raskausviikolla 40+2 ja maailman ihanimman synttärilahjan sain. :) :heart: :heart: Mitat oli 3630g ja 49cm. Meinasivat synnärillä että poika syntyi etuajassa kun oli ihan rasvan peitossa. Nyt...
  4. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Ei ole taas tullut pahemmin kirjoiteltua. Ihan hävettää.. :ashamed: . Mutta pari viikkoa menny lasten sairastaessa. Esikko ja Kuopus olleet kuumeessa. Ja tän viikon alun olen rampannu Esikoisen kans päivystyksessä selittämättömien ja äärettömän rajujen mahakipujen kans. Eikä syytä löydy...
  5. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Haave Muistan ite kun mentiin isännän kans ensimmäisen kerran yhdessä käymään lääkärillä. Oli rv 7 ultra kuopukselta. Aiemmin olin käyny aina yksin. Lääkäri ku sanoi ( mies ) että aloitetaan. Niin minä pyörähdin kannoiltani ja katosin verhon taakse. Kun tulin sieltä alaosa paljaana niin...
  6. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Hei vaan. Ja ANTEEKSI kamalasti etten eilen tullut ilmoittamaan ultra kuulumisiani. :ashamed: Ensinnä: Haave Mulla omakohtainen kokemus näistä kystista. Niitä alkoi tulemaan ennen ensimmäistä raskauttani. Kipua oli alhaalla ja ensimmäiset poistettiin punkteeraamalla. Sillä otettiin...
  7. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tervetuloa uusille. Ja voimahalit :hug: sitä tarvitseville. Alisa Meillä hoidot takana eli PAS siirto suoritettiin ja kaksi alkiota matkaan laitettiin. Nyt tosin ollu tunne että molemmat matkassa.. Sen näkee sitten 2h.n päästä... Meinaa jo jänskättää. Tosin mulle siirrettiin keskimmäisenkin...
  8. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Hei vaan pitkästä aikaa. Ei ole pahemmin tullut kirjoiteltua. :ashamed: Jotenkin vain sellainen kutku että uskaltaa kunnolla alkaa kirjoitteleen ja kaikkee ekan ultran jälkeen.. Joka jo onneksi on huomenna. =) . Johjo Ite en asu Oulussa mutta viereisellä paikkakunnalla kyllä. Meillä...
  9. L

    Ketkä kaikki on synnyttänyt OYS:sissa?

    3x ja keväällä tulossa yksi lisää. =)
  10. L

    Mies tahtoo aborttia

    Eli eli... Sotkempas nyt lusikkani soppaan ja kerron oman tarinani... Eli oltiin exän kans muutama vuosi yhdessä. Yhteen muutettiin ja silleen. Oltiin molemmat kakskymppisiä. No, muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen mies päätti jotta mun on aika muuttaa pois. Asuttiin erillään mutta silti...
  11. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Auringonkukalle todella isot onnittelut plussasta. :flower: :flower: :heart: :heart: Kurre ihanat pikkuiset sinulla. =) :heart: Ensi viikkoa täällä alan pikkuhiljaa jännittämään. Keskiviikkona olisi ultra ja nähdään josko jotain vielä olisi tallella. Ihana tuo meidän 3v7kk neiti...
  12. L

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Haave Onnea kovasti ultrasta. :heart: Tänään olen käyny ainakin miljoona kertaa lukemassa/katsomassa joko sun ultra kuulumiset on täällä tai pömppiksissä. Jos sitten itekki uskaltaudun nyt joukkoon mukaan. Eli olen 34v ja isäntä kohta 38v. Minulla edellisestä suhteesta 13v miehen alku ja...
  13. L

    IVF oyssissa

    Hei. Vuotta en nyt enään muista mutta. ( oliskohan ollu 2003 tai jotain ) Helmi-maaliskuussa tuli laput ja pyyntö keskusteluun ja aika oli elokuussa. Seuraavan vuoden tammikuussa aloitettiin hoidot. Hoitomuotona oli ICSI. Ensimmäinen hoito mentiin lyhyellä kaavalla josta syntyi odottelun...
  14. L

    Sanokaa mulle pliis että keinusta tarttunut kumi/väri lähtee pesussa pois.

    Meillä tyttö sai uuden puvun ja kalliski oli. Oli sitten hoidossa ja puistossa olivat. Puisto uusittu viime kesänä ja uudet hienot keinut ja mäet laitettu. Mielissään sitte kaikki lapset mäkeä laskee... Nyt sitte jokaisella pukujen tai housujen pylly mustana. Tahranpoistoa laitoin eikä kokonaan...
  15. L

    Onko raha ollut ratkaiseva asia lapsentekopäätökseesi?

    Meillä nyt ei ylimääräistä rahaa juuri ole. Mutta silti en lasten hankintaa lykkää rahan takia. Lapsia tulee jos on tullakseen. Ensimmäisen kans elin kaksin raskausajan ja siihen että poika täytti 1v2kk. Nykyisen miehen kans oli ongelmia lasten saannin kans, joten lapsettomuushoitoihin...
  16. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Haave Vielä en ole oikein uskaltanut liittyä mihinkään odottajiin... Jotenki tuntuu vielä hassulle odotus ku masukaan ei ole alkanut kasvamaan... Ja taustalla pelko että jotain sattuu. Nuorin sisko sai keskenmenon kesän alussa.. Sekin vähän mieltä kaihertaa. Ja Keskimmäisen aikaan kun...
  17. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Auringonkukka Onnittelut kyytiläisistä. :heart: :heart: Täältä lähetän kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! :)
  18. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Pikaseen ilmoitan ja aamutoimia lasten kans lähden suorittamaan. Eli testin tein ja molemmat viivathan siihen näyttöön tuli. =) Hyvin vahvana. Tänään soitto oysiin niin saan ultra ajan. Lisää myöhemmin.
  19. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kiitokset kaikille onnitteluista. =) Mutta huomenna aamulla vasta uskon jos testiin tulee vielä viiva. Huomennahan se "virallinen" testaus päivä vasta on. Mutta tänään kun oli kuopuksen 10kk neuvola niin asiasta mainitsin niin kyllä siellä sitä mieltä oltiin että raskaana olen. =) Sain jo...
  20. L

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Valtaisat onnittelut PeePeelle!!! :flower: :flower: Aivan ihanaa! Nyt pikaseen kirjoitan ku eväitä täytyy alkaa värkkään. Pojalla turnaus viikonloppu alkaa huomen ja nettipimennossa sitten vko.n lopun olen. Eli eli... Olo ollu jokseenki outo ja rinnat kipeenä. Viimeyö meni valvoessa, uni...

Yhteistyössä