Hakutulokset

  1. eva-maria

    Maaliskuiset 2019❤

    Heippa! Täällä tänään plussattu..eva/la 13.3?/jorvi/36/7
  2. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea! Selvä viivahan se siellä
  3. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuollainen viiva tuli itellä dpo 10...onnea
  4. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkyy 2 viivaa
  5. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Ootko minkä ikänen? Onnea odotukseen
  6. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minä käytin samoja testejä mutta mulla ennen ovisplussaa ei piirtynyt mitään viivoja ja sitten kun vihdoin alkoi tummumaan kp 14 ja seksiä ni heti tärppäs..eli ton tummempaa viivaa en edes saanut kuin sinulla nyt! Onko sulla tarkka kierto ja mikä kp nyt menossa. Itsellä tuli ovisplussa 14/28
  7. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Mä laitoin jo sulle viestin
  8. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Ei niin mitään oireita...rv 5+1..mulla 5 muussa raskaudessa pahoinvointi alkanut rv 6+
  9. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Haluaisin ryhmään mutta tuo sähköpostiosoite ei toimi...olen facessa nimellä emppu koo jos voisitte lisätä mut sinne?
  10. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän siellä viiva näkyy! Eli raskaushormonia on oltava kehossa. Mä oon testannut elämän aikana varmaan 1000 kertaa ja jos en ole ollut raskaana, ei tule toista viivaa vaikka miten kääntelis! Ja jos oon ollut raskaana on viiva tullut. Ei ikinä vääriä plussia/haamuja!
  11. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä sain 1/5 lapsesta sun ikäsenä
  12. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No esikoisesta plussasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä..ja tokasta plussasin 3 päivää ennen menkkoja pelkällä digillä...kolmannesta testasin rv 4+0 mutta negaa näytti,vaikka olin tikuttanut oviksen 2vk aijemmin.plussa tuli vasta rv 4+3 tai siis digi sanoi silloin raskaana 1-2 ja verikoe...
  13. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Sehän riippuu ihan siitä onko pissa kuinka laimeeta ja voi tosiaan olla ihan siinä rajoilla että vaihtuu 3+...huomenna taatusti on jo 3+..näil viikoilla meinaa kun jokatoinen pv tuplaantuu hormonit ni jos tänää vähän alta 1000 hcg niin ylihuomenna se onki 2000 jo
  14. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu aivan hyvin voi tulla vielä plussa! Itse viidennestä lapsesta plussasin vasta rv 6 ku lähin etelään rv 4+1 eikä silloin tullut vielä viivan viivaa! Matkan jälkeen tulikin mustat viivat
  15. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minkä ikäinen olet? Mä 35 ja helposti yhestä ainoasta seksikerrasta kuukaudessa tulin raskaaksi ja sama oli noiden 5 muun mun lapsen kohdalla...eli ikä ei oo vaikuttanut. Samoin keskenmenoja ei oo yhtään...kerta se ois ensimmäinenkin jos nyt sellainen tulisi...
  16. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Perjaatteessa mä voisin varata ultran jo rv 6+ viikoille femedaan kun niillä Super laitteet ja sielä oon käynyt aina ennenkin jo 6+ viikoilla...koska mulla tarkka tieto hedelmöittymisen ajankohdasta kun seksiä oli vain kp 14 ja samana päivänä tuli plussa myös ovistestiin ja tosiaan dpo 10 tuli...
  17. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Kannattaa mennä rv 7+0 aikaisintaan ettei tule pettymyksiä.itsellänikin tuli selvä plussa jo dpo 10 mutta menen silti 7 viikolla
  18. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos, juu mä tiiän että voi olla turhaa...oon vaan vuotanut verta kohta viikon ni haluan tietää tummuuko viivat silti...
  19. eva-maria

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tykkäys oli uudelle testille! Ikävä et joku oli pöllinyt toisen
  20. eva-maria

    Huhtikuiset 2018

    Onko sulla kuvia testeistä...

Yhteistyössä