Hakutulokset

  1. F

    Apuja pojan nimen valintaan!!!

    Joona Kalle Eemeli Tosin Eemeli, ei kuulunut tuohon nimilistaan, mutta kuitenkin (:
  2. F

    Uusia kavereita Joensuu/lähiymp?

    Vooi, minulla hirveä vauvakuume, lapsia tosin en voi vielä hankkia, kun opiskeluni kesken )= mutta mahd. pian. (: Itse olen lähtöisin Joensuusta, muutin kolmisen vuotta sitten Lahteen, mutta äitini, isäpuoleni ja veljeni asuvat siellä, joten usein olen käymässä (:
  3. F

    Mikä avuksi

    jos oikeasti rakastat naistasi, et anna pienen ihastuksen häiritä. vaikka teillä menisi huonosti, asiat voivat korjaantua, kunhan vain puhutte toisillennne mitä ajattelette. minulle on sanottu joskus että jos olet parisuhteessa, onnellinen, ihastut se ei oikeasti merkitse mitään koska, olet...
  4. F

    Lahti lapsiperheelliselle eritoten Renkomäki

    Itse Lahdessa asunut kolmisen vuotta. Hyvin mennyt tähän mennessä. Itse pidän paikasta. Ystäväni asuivat Patoniityssä, muuttivat sittemmin kauemmas, mutta mukava aluehan sekin oli. Tosin Patoniityssä ei minkään näköistä kauppaa lähellä, jos olisi halunnut käydä. Renkomäestä en muuten mitään...
  5. F

    Hyviä miehiä löytyy vielä!

    Voihan se näinkin olla. Itse olen ollut kihloissa miehenki kanssa kohta 2 vuotta, ja hyvin menee. Toivottavasti menee vielä pitkäänkin!´:heart:
  6. F

    Erota?

    vaikea tosiaan sanoa. itsellänihän ei vielä lapsia, kun opiskelut kesken, vaikka kovaa vauvakuumetta podenkin. mutta tiedän muutaman tälläisen samantapaisen tapauksen. eroksihan se sitten loppujen lopuksi mennyt koska ei ole muuta tullut kuin riitaa, ja lapsi jäänyt sitten äidilleen. mies muutti...
  7. F

    Vinkkejä??

    mm, itse ehdottaisin jotain hierontaa öljyn kanssa, pimentää koko asunto, laittaa kynttilöitä ym tunnelmavaloja, ottaa vaikka lasilliset punaviiniä tai muuta, vaikka limpparia hienoista laseista (jos vaimo imettää vielä lasta, tai muuten ei käytetä perheessä alkoholia) tämä luo tunnelmaa, saahan...
  8. F

    Mitä tehdä ihastuksen kanssa?

    noh ompas tämäkin tapaus yksi tuuliviiri! tiedän kyllä mitä tämä homma on koska muutamavuosi takaperin minulla kanssa oli tälläinen tilanne. olin aivan korviani myöten ihastunu mutta lopulta siinä kävi sillälailla että meidän välille ei koskaan syttynyt mitään. ehkä ihan hyvä vaan. óma...
  9. F

    Mistä johtuu hiusten kihartuminen?

    Minä olen kanssa huómannut että omat hiukseni ovat ruenneet kihartumaan tässä viimeisen puolenvuoden sisällä. miettinyt olen montakertaa olenko ainut kenelle näin käy mutta hyvä että muillekkin näin käy! =)
  10. F

    mitä tarjottavaa kastajaisiin? hyvät vinkit nyt tänne!

    minua pyydettiin eräisiin ristiäisiin tekemään mustaherukka tuorejuustokakkua, sellainen missä keksipohja sitten tuorejuustosta tehty täyte ja mustaherukasta tehty kiille kakun päällä. tämähän siis on liivatekakku.=)
  11. F

    Mitä tarjota vieraille? Vinkkejä!

    esimerkiksi broileriwokkia missä broilerinsuikaleita porkkanaa sipulia paprikaa riisiä maissia, herneität tätähän voi soveltaa miten haluaa (: mausteita, liraus soijaa antaa hyvin makua, muttei tietenkään ole pakko jos ei pidä. paljonhan on myös näitä joille soija ei ollenkaan sovi (...
  12. F

    Energiajuoma on niin hyvää

    nuorempana join paljonkin energiajuomia mutta nyt jääneet vähemmäksi, silloin tällöin kaupassa käydessäni saattaa käteeni tarttua battery tai teho
  13. F

    kertokaa joku helppo kasvisruoka, jonka kehtaa tarjota lounaaksi myös lihaa syöville vieraille

    ehdottaisin kasvissosekeittoa, patonkia ja jotain yrttistä tai valkosipulista tuorejuustoa (: ++ salaatti
  14. F

    Apua, kun kaikki pyykit pitää pestä eri koneellisissa??

    minä pesisin vauvan vaatteet yhdessä koneellisessa sillä miedolla pesuaineella. Aikuisten ja pojan vaatteet samassa koneellisessa, valkoiset/vaaleat (vaaleanpunaiset, beiget ym) valkaisuaineella, tummat(mustat, tummansiniset, punaiset) värillisille pyykeille tarkoitetulla pesuaineella...
  15. F

    Mitä tarjolle 1-v. syttäreille?

    kummipoikani 1-vuotis syntymäpäivillä oli tarjolla pieniä kolmioleipiä, lihapullia ja fazerin suklaakonvehteja papereissa. kakku oli mansikkakermakakku, tuoreita mansikoita laitettu kakun päälle ja siihen kiille tehty päälle, reunoilla tietysti kermaa
  16. F

    Häät-pukeutuminen

    miksipä ei? (: omasta mielestäni mekkon on hyvin nätti, mutta ehkä liian pitkä minun makuuni, mutten tarkota ettei se sopisi kenellekkään (: hyvin sopisi !=)

Yhteistyössä