Hakutulokset

  1. N

    MÄ OON VANTAALTA

    Muutettiin juuri koivukylään, joten ois kiva saada uusia ystäviä.Päivät on välillä pitkiä ja tylsiä ilman seuraa. Minulla on tyttö, joka on 1v2kk.Laita vaikka yytä ni kirjoitellaan!
  2. N

    mitä tehdä kun mies läpsii lasta?

    Voi jumalavita! Jos mä näkisin moista ni se olis entinen,joka noin tekis.Mä en enään kyselis vaan olisin jo poistunut tuollaisen surkimuksen elämästä pois ja antaisin pienelle "vähän"paremman elämän.
  3. N

    2004 marraskuussa syntyneitä???

    Tyttö syntyi 21.11.2004.Itse olen 22 vuotias.
  4. N

    Kuinka usein "viihteellä"?

    Kerran kuussa jos silloinkaan eli harvoin!
  5. N

    mieheni pettää

    Nyt kannattaa tosissaan punnita oletko tuon miehen arvoinen.Tosi inhoittavaa ei muuta voi sanoa. :hug:
  6. N

    Mitä mies pelkää!

    \ Meillä sama homma!
  7. N

    rakastatko miehesi lasta/lapsia?

    En.Ei toisen lapsia pysty rakastamaan niinkuin omaansa.Kyllä se tunne mikä syntyy,kun lapsi kasvaa massussa on niin vahva et sellaista ei saa aikaiseksi toisen lapsen kanssa.
  8. N

    Sinä ja miehesi ex yhtäaikaa synnyttämässä...

    Ei ole käynnyt ja toivon mukaan ei ikinä kävisikään niin!Toivotaan parasta ettet törmäisi häneen laitoksella :wave:
  9. N

    Kenellään muulla lapsia joiden

    \ Jep!21.11.2004. :heart:
  10. N

    perätilasynnytys

    Tasan 4 kuukautta sitten synnytin esikoiseni perätilassa..Neiti painoi 2820g ja oli 48,5cm pitkä.Kaikki sujui hyvin.Repeämiä ei tullut.Kaikinpuolin hieno ja ihana tapahtuma.Tosin ei ole mihin verrata mutta uskon,että perätila ei ole sen epätavallisempi tapa synnyttää kun raivotarjonta.Ei turhia...
  11. N

    tiedoksi uusperheiden äideille.

    Oon aivan samaa mieltä vierailijan kanssa!Elatusapu on arkisiin menoihin tarkoitettu.Maaria mitä sinun mielestäsi elatusapu on?Mitä sillä kustannetaan lapselle?Olisi mukava kuulla sinun mielipide.
  12. N

    synnytysten viikot

    37+3 :wave:
  13. N

    1982 syntyneet äidit?

    :wave:
  14. N

    marras mammoja 2004 ?!

    Täällä myös marrasmami!Tyty syntyi 21.11.2004.Paino 2820g,pituus48,5cm ja pipo 34cm.Maanantaina oltiin 3kk neuvolassa paino 6350g,pituus 60cm ja pipo 40,3cm :heart: Sai rokotuksen hienosti meni ei edes huomannut piikitystä,eikä mitää sivuvaikutuksia tullut :) Kovaa vauhtia kasvaa ja...
  15. N

    Käykää katsomassa!

    Jep!Nähty aikaisemminkin mut hyvä on. :laugh:
  16. N

    Ensarin synnytyksen kesto?

    \ Sama täällä :wave:
  17. N

    1982 syntyneet

    :wave:
  18. N

    04 syntyneet vauvat

    Tyty 21.11.2004 klo:17.57 Paino 2820g,pituus 48.5cm ja pipo 34cm!
  19. N

    Kätilöopisto

    Elikkäs 21.11.04.Synnytin kättärillä ensinmäisen lapseni.Tarkoitus oli mennä haikaranpesään mutta yllätyksenä vauveli oli perätilassa ja siinä meni mahdollisuus synnyttää siellä.Eli alemmalle osastolle mentiin sitten synnyttämään.Hoitajat ja lääkärit olivat tosi mukavia ja tietenkin...

Yhteistyössä