Hakutulokset

  1. J

    Annatteko lastenne leikkiä mamujen kanssa?

    Juuri pari päivää sitten leikki uusien naapurien lasten kanssa. Naapurissa siis Etelä-Korealainen perhe jossa 4 ja 8 vuotiaat pojat, meillä tyttö 3,5v. Hyvin leikkivät ja hauskaa oli, vaikka pojista vain vanhempi puhuu vähän suomea. Tulevat leikkimään yhdessä jatkossakin. :)
  2. J

    Saatais tuttavilta trampoliini ilman turvaverkkoa

    Kyllä niitä verkkoja löytyy monenmallisiin trampoliineihin. Jos itse trampoliinin kangas ja jouset kunnossa niin ottaisin vastaan.
  3. J

    Mitenkähän kuollut ajatus olisi nukkua ensi yö parvekkeella?

    Me nukuttiin muutama kesä sitten lähes tulkoon joka yö partsilla, mukavan viileää oli. Suosittelen jos aurinko ei ihan aamutuimaan ala partsille porottamaan. Nyt helpotusta lapselle on tuonut lattialla nukkuminen. Sängyssä hikoilee eikä nuku kunnolla, mutta lattialla parin ohuen petauspatjan...
  4. J

    Yksityinen päiväkoti?

    Kiitoksia vastanneille. Kaikki kunnallisen päiväkodit ovat aivan täynnä siellä mihin ollaan muuttamassa, mutta yksityisellä olisi tilaa. Päiväkoteja olisi useampikin kävelyetäisyydellä joten lapsen hoitoon kuskaaminen johonkin kauas autolla ei oikein houkuttele.. Täytyykin soittaa ja kysellä...
  5. J

    Yksityinen päiväkoti?

    Eikö kukaan tiedä? :wave:
  6. J

    Vihainen pitbull juoksentelee vapaana.

    Niin ja tosiaan soita uudelleen. Meilllä hakivat pari viikkoa sitten pois jopa tiibetinspanielin joka juoksenteli pitkin poikin ja tarrasi mua pohkeeseen. Oma koira antoi kyllä muilutuksen siinä kohtaa.. Kyllä poliisi tulee jos on epäilys että koira voi olla oikeasti vaaraksi jollekin.
  7. J

    Vihainen pitbull juoksentelee vapaana.

    missäpäin asutte? Soita paikalliselle, löytö/irtoeläimistä huolehtivalle taholle. Tulevat kyllä yleensä hakemaan pois. Koira päätyy hoitolaan josta omistaja pääsee hakemaan pois hoitomaksua vastaan. Mikäli ei hae ja maksa, siirtyy koira 15 vrk kuluessa hoitolan omistukseen ja siitä sitten matka...
  8. J

    Yksityinen päiväkoti?

    Onkos kellään tietoa kuinka paljon paikat yksityisissä päiväkodeissa maksavat? Tulevatko vanhemmille paljonkin kunnallista hoitoa kalliimmaksi?
  9. J

    Miten noi kirppikset toimii?

    Tampereen suunnilla on jotain 35-40 euron luokkaa/ viikko. Kamat viedään esim. maanantaina ja sunnuntaina haetaan loput pois. Paikalla ei tarvi käydä, mutta pöydän järjestely ja siistinä pito esim. kerran päivässä helpottaa tavaroiden kaupaksi menoa. Tuotteille kannattaa laittaa tarpeeksi...
  10. J

    mitä teette työksenne jos nettona 2000e palkkaa?

    Sairaanhoitajalla luulisin tuon olevan ennemminkin bruttona... :whistle:
  11. J

    kesä tulee ja pk:n tytsyt vähentää taas vaatetta :(

    :laugh: :laugh: :laugh:
  12. J

    Hyvää 50v. värssyä?

    Eikö kellään mitään? :whistle:
  13. J

    Kertokaa minulle miksi äiti on se perheen kantava voima...?

    Mä ilmoittaudun lakkoon mukaan jos sellainen toteutetaan! :D
  14. J

    Hyvää 50v. värssyä?

    Tyttö maalasi isälleni taulun ja nyt pitäisi keksiä siihen jokin hauska/ muuten vaan osuva teksti. Ideoita? :wave:
  15. J

    Nainen - aina syyllinen kaikkeen!

    :laugh: :laugh: :laugh: Tän illan naurut saatu! :D
  16. J

    Muuttaisitko syrjäseudulle?

    Kuulostaa hyvältä! Jos koti tuntuu siltä omalta niin elämänmuutosta kehiin vaan! Onnea :wave:
  17. J

    Mikä koirarotu olis sopiva meidän perheelle?

    Jep. Enkku on ehdottomasti kyllä pahin. Oman kokemuksen perusteella siis. :|
  18. J

    Muuttaisitko syrjäseudulle?

    Ei kuulosta lainkaan pahalta. Tottumiskysymys. Ja itse tykkään esim. kesäaikaan kun lapsi saa olla ulkona ja puuhata ihan eri lailla kun vanhassa kaupunkiasunnossa. Eihän sinne isoonkaan kaupunkiin varmaan asiaa ole ihan joka päivä? Muksuille mopot alle kun ikä tarpeeksi :)
  19. J

    Muuttaisitko syrjäseudulle?

    Eihän tuo nyt ole syrjäseutu eikä mikään :saint: Autolla pääsee kulkemaan mukavasti. Toki riippuu siitä kuinka pitkä matka olisi töihin sun muualle, kuinka iso paikka on siinä 15km päässä jne. Itse viihdyn täällä maalla, kaupunkiin ei ole ikävä :D Niin ja ainakin meillä päin on myös muita...
  20. J

    Siis afrikkalaiset ei voi ottaa tatskoja ollenkaan...:o

    Älä nyt höpötä :laugh:

Yhteistyössä