Hakutulokset

  1. O

    Marraskuun murut

    Tulihan se 3+ tänään digiin :LOL: nyt tää mamma yrittää rauhoittua ja lopettaa panikoinnin. Mutta kyllä se vaan niin on, että kun takana muutama pieleen mennyt raskaus niin kokoajan kauhuskenaariot mielessä pyörii! :confused:
  2. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minni-83 ehkä jonkin häivähdyksen näen. Uusi testi parin päivän päästä ni jospa olisi selkeämpi :)
  3. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kai se on tehtävä.. Voi tulla helpotus tai vielä suurempi paniikki :( nää digit on kyllä ihan saatanasta :devil: melkein 3vk ultraan vielä (n)
  4. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä taas huutelee yksi hermoheikko panikoitsija! Jos täältä vaikka löytyisi joku yhtä pimahtanut joka mielipiteensä tai kokemuksensa kertoisi. Eli tilanne seuraava.. Viimeviikon perjantaina cb digi näytti 1-2 ja heti maanantaina tuli 2-3. Nyt eilen (lauantaina) tulos oli vieläkin tuo sama 2-3...
  5. O

    Marraskuun murut

    Pakko purkaa tänne tätä älytöntä vitutuksen määrää! Päätin vielä tehdä digi testin, että näkisin raskaushormonin olevan nousussa. Tulos oli vieläkin 2-3vk :cry: kyllä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt tulla jo 3+ Mulla siis viime viikon perjantaina digi näytti 1-2vk ja heti viime maanantaina...
  6. O

    Marraskuun murut

    Plaah.. Mulla on nyt jotenkin todella epäilevä olo koko raskautta kohtaan! Olo ihan normaali. Satunnaisesti välillä vähän mahaa jomottelee, mutta esimerkiksi plussa testin aikaan tuntuneet kunnon vihlaisut ovat kokonaan hävinneet.. Ei enää oikein palelekkaan. Tissit ehkä aavistuksen oudon...
  7. O

    Marraskuun murut

    Mulla on 24 pvä alku ultra ni sen jälkeen voisin minäkin Faceryhmään liittyä :) viikkoja pitäisi tuolloin olla n. 8+0
  8. O

    Marraskuun murut

    Äitirouva M olen pahoillani :cry: niin epäreilua! Tuo keskeytynyt keskenmeno on minun pahin pelkoni.. pelottaa kamalasti, että ultrassa ei elämää löydykään :( tuulimuna raskaus selvisi minulla rv 9 ultrassa ja pettymys oli ihan hirveä! tunnustan nytkin olevani ihan paniikissa meneekö kaikki...
  9. O

    Marraskuun murut

    Ainiin ja viidettä odotellaan ;)
  10. O

    Marraskuun murut

    Tällä kanssa! Lasketusta ajasta ei kyllä mitään tietoa.. johtunee edellisen kierron kemiallisesta ja tämä plussa kierto pitkittyi ainakin viikolla. Ovistakaan ei bongattu, mutta tässä sitä vaan ollaan! Luulisin että laskettuaika tulee tuohon marraskuun alkuun. Meinaan mennä 3-4 viikon päästä...
  11. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pikkumami85 onnea! :)
  12. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja kamalasti virheitä kun nopeasti koitan kirjoittaa :cautious: pahoittelen
  13. O

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uusi täällä kirjoittelee :) Emilian mä näen ainakin tossa viimeisessä kuvassa jonkin haamun esi esi isän. Toivotaan, että siitä alkaa vahvistamaan mikä testi kyseessä? Jos pregchekin liuska niin itse en ole saanut kuin puhtaita negoja ja sitten jos on haamuillut niin aina olen raskaana ollut...
  14. O

    Pitkien kiertojen riivaamat

    Täällä kanssa yksi pitkien kiertojen riivaama! Minulla on ennestään 2 lasta jotka ovat saaneet alkunsa luomusti ja silloin kiertoni olivat n 34 päivää. Nyt kuopuksen imetyksen lopetuksesta on puoli vuotta ja kierrot on 44-46 päivää. Kävin viime kierrossa kp 31 gynellä ja siellä ultrassa...

Yhteistyössä