Hakutulokset

  1. K

    Äidiksikö vielä?

    Minulla oli hormonikapsellit 6 vuotta ja sitten kierukka 3 vuotta. Otettiin pois heinäkuun loussa 2011- vanhemmat lapset silloin 15 ja 9. Kierto palautui heti ja lokakuun lopulla tuli plussa. Olin silloin 38 v. Nyt olen 39, vauva 6 kk. Taisi tämä viimeinen raskaus alkaa lyhimmällä yrittämisellä...
  2. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Täälläkin odotus päättyi, poika syntyi 30.6. Painoa herralla oli 3960 g. Ihana vauva on, mutta kyllä käsitöitä riittää!
  3. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei! Voi lisätä syntyneisiin: poika syntyi 30.6. Synnytys oli sujuva, 6 tuntia 50 min (pisin synnytykseni!). Vauva on toki aivan ihana, mutta voisin silti hankkia sellaisen "äiti on vähän väsynyt" t-paidan. PAAAALJON ONNEA ja plussatuulia kaikille listalaisille! t: Keskeneräinen
  4. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT Kesällä 2012

    Täällä on vauvauutisia: Elias-vauva syntyi 30.6.klo 22.50 rv 39+2. Kokoa oli herralla 3960 g ja 51 cm. Synnytys oli sujuva, kaikkiaan 6 tuntia 50 min eli hitain synnytyksistäni! Mutta kätilöt olivat ihania, ehdin saada spinaalipuudutuksen ja kivut olivat todella kovat vain lyhyen aikaa. Vauva...
  5. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Barbamamalle paljon onnea prinsessasta täältäkin puolen!:flower: Ja Bingolle tervetuloa listalle! Teidän täytyy nyt ruveta pyörittämään tätä ahkerasti, meitä "poistuvia" on nyt monta. Niin, tämä on sitten minulle pisimpään kestänyt raskaus. Kärsimättömyys on tosi suurta kun mitään ei...
  6. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Onnea PTT!:flower: Perästä tullaan, toivottavasti pian. Tänään oli neuvola, kaikki ok, vauva sen kun painuu alemmas vaikka en ymmärrä miten se on enää mahdollista... Terveydenhoitaja arveli että jos ei nyt viikon sisällä synny, saattavat ottaa minut sisään laskettuna päivänä kun on...
  7. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Paljon onnea Barbamama!:heart::flower: Hienoa kuulla että kaikki on mennyt hyvin pikkuisen prinsessan kanssa. Minulta meni ohi veikkaamani juhannusaatto lapsen syntymäpäiväksi. Nyt on 38+2, edelliset ovat syntyneet 38+1 ja 38+4. Iltaisin supistelee napakasti joten hyvin odottavalla kannalla...
  8. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Äitix2,en usko minäkään että painon lasku on mitenkään huolestuttavaa. Mutta muistan kyllä hyvin miten hermostuttavia ensimmäiset viikot olivat. Onneksi pian pääset ultraan! Täällä oli neuvola, rv tasan 38. Lapsi oli NIIN alhaalla ettei alempana voi olla, sf-mittakaan ei ollut enää kasvanut...
  9. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Tervetuloa listalle, äitx2! Olen ymmärtänyt että kun on täysi vk 7, sydänäänten pitäisi näkyä. Itse kävin yksityisellä muistaakseni vk 6+5 kun aikataulut menivät niin, ja silloin näkyivät sydänäänet. Mutta tietysti siinä on niin että mitä varhemmin menee, sen helpommin joutuu pettymään ja...
  10. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Enisalle paljon onnea minunkin puolestani!:heart: Mitä mahtaa Aannalle kuulua? Liljan kukka: toivotaan että tämä raskaus saa mennä onnellisesti. Hienoa että pikkuisen syke näkyi jo nyt neuvolassa! Pienestä se lähtee, todettiin lääkärin kanssa kun syksyllä käytiin varhaisultrassa yksityisellä...
  11. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Terveiset äitipolilta! Painoarvio oli nyt 2,5 kg, ultrassa kaikki normaalia. Kohdunkaula pehmeä ja enää 1 cm ja kohdunsuu 2 cm auki. Pää oli myös tosi alhaalla, ja käyrään jäi "hieno" supistus. Joten lääkäri sanoi että vauva "saa" syntyä nyt milloin tahansa kun viikkoja on jo tämän verran...
  12. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Lintukoiralle paljon, paljon onnea pikkuisesta prinsessasta!:heart: Barbamama: toivottavasti oireet pysyvät kurissa seurannalla. Onhan tällä tulokkaalla kieltämättä kokoa. Mutta pääasia tosiaan että kaikki näyttää hyvältä ja seurataan tarkkaan.:) Minulla vähennettiin hiukan lääkitystä ja...
  13. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Kesäisissä tunnelmissa täällä.:) Kävi viime viikolla: neuvola-aika oli aamulla ja bongattiin tosi alhainen verenpaine sekä korkea pullsi, paineet 85/46 ja pulsii 140... Jouduin samana päivänä menemään äitipolille ja sieltä vielä ensiapuun sisätautilääkärin konsultaatioon. Mitään ei löytynyt...
  14. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Täällä on äitipoliterveisiä: vauvan painoarvio on nyt n. 2 kg joten hyvin on kasvanut. Olin myös sydänäänikäyrässä - pikkuinen yritti sabotoida ja potki anturia pois - ja kaikki senkin puoleen kunnossa. Kohdunsuunkin tilanne tarkistettiin kun on supistellut. Vauvan on kyllä tosi alhaalla ja...
  15. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Uusihanuus, yhdyn täysin siihen että ikä kyllä taitaa tuntua raskaudessa. Tai sitten unohtaminen vain on ollut niin perusteellista... Äitipoli terveisiä täältä, vauva on n. 2kg eli kasvanut hyvin. On jo pää alaspäin, mutta ei onneksi paina kohdunsuuta vaikka onkin jo tosi alhaalla. Pääsin...
  16. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Lintukoira: Toivottavasti huomisessa kontrollissa on parempia uutisia! Eipäs tuohon voi kovin lohdullista sanoa, ainoastaan sen että on hyvä että nykylaitteilla havaitaan kasvun hidastuminen. Ja onneksi nykyisin osataan hoitaa pikkuisia hyvin, jos keisarinleikkuakseen joudut pikaisesti...
  17. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Täältä taas neuvolaterveisiä. Verenpaine on laskenut entisestään eikä siis ihme että huimaa aamuisin. Maha on nyt keskikäyrällä ja terveydenhoitaja arveli vauvan tulevaksi syntymäpainoksi 3,5 kg. Nyt kaveri on pää alaspäin mutta saattaa tietysti vielä kieppua näillä viikoilla. Alkaa...
  18. K

    KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

    Onnea syntyneille, ja onnea matkaan myös teille joilla on jännät paikat!:heart: Sokereista on paljon puhuttu, minultakin löytyi toisen kerran virtsasta sokeria, mutta koska sokerirasitus oli ok, siihen ei nyt puututtu. Mutta varmaan "jään kiinni" jos taas seuraavalla käynnillä näytteessä on...
  19. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Äiskä, hyvä että olo on parempi kun saat olla kotona! Täällä on taas ultrakuulumisia, kokoarvio oli 1200-1300 g ja pikkuinen teki hengitysliikkeitä. Lääkäri sanoi että se on merkki hyvästä voinnista, mikä on tietysti helpottavaa kuulla. Virtsasta löytyi taas sokeria mutta lääkäri ei...
  20. K

    35 v + odottajat, vol 6

    Papuli: täällä on peukalot pystyssä että säästyt taudilta!!! Lintukoira, toivottavasti teilläkin on sairaudet häipyneet ja olet saanut levättyä. Ja Barbamama, onnea loman alkamisesta!:flower: Olipas kurja aamu minulla, päädyin oksentamaan rankasti. Tuskinpa se kuitenkaan mitään mahatautia on...

Yhteistyössä