Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2019

    Moikka,onnittelut kaikille plussanneille. Malfiina76/10.2/TYKS/3
  2. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    1.1. Malfiina76/40/2 lapsi/LS Kyllä varmasti kohta alkaa lisää tammikuisia tulemaan. :)
  3. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    LA 1.1. :love: toinen olis tulossa.:)
  4. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltaa. Keskeneräinen toivottavasti nyt tulis + =) WP Kyllä se digi vielä hymyillee :) Eemas onnea jatkoon :heart: Barbamama toivottavasti kierto pysyy tasaisena,on todella kurjaa jos menee sekaisin. Kaikki tutut täti oireet on naama kukkii ja etc,niin masentavaa :( Peiton...
  5. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltoja kaikille Myöhästyneet onnittelut Ail =) Itse käytän ovisliuskoista cb:n selkeitä ja helppoja,tosin hintaviakin.. Niinhän se on käsittääkseni ettei aina saa ovis tikkuun mitään kun voi olla nopeaakin.. Ei muita oireita kuin kamala pms eli kyllä täti muistaa meille tulla :( Eemas onko...
  6. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltaa Kaikille! Olen niin pahoillani Barbamama :'( :( Sanattomaksi vetää :( Voimia :heart:
  7. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltaa kaikille =) Barbamama mikäs tilanne?Tulisipa nyt se +++ Pidän peukkuja :) Vaikeinta on käsittää syitä lapsettomuuteen,ellei vikaa näennäisesti löydy kummastakaan. Tosin meillä olen se "viallinen" kappale. Miten te muut selviätte ystävien ei toivotuista yllätys raskauksista? Tai...
  8. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltoja vielä =) Tiiti Onnea uuteen hedelmälliseen kiertoon :) Barbamama toivottavasti aika tulee pian. Lääkkeeillä kierto saatu pidennettyä,meni näin vuoto 8-10 + n 4 päivää päälle tuhrua ja viikko väliä ja uus vuoto.Siihen nähden jo todella hyvin. Pitänee koittaa myös sitä Femifloria...
  9. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Iltaa =) Kiertopäivä on nyt 16/25-30.Spontaani kaksosraskaus,eli nyt kolmatta yritämme.Laparoskopia tehty viime kesänä,selittämättömäksi jäi arpeutuminen,ja ainakaan kiertojen heittely ei paranna asiaa..Mehiläisessä suosttelivat joulukuulle että saadaan kierto tasaiseksi.Terolutilla yritettiin...
  10. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heipsan Mahtuisinko vielä minäkin? 35vuotta ja yk 11.Ihan helpolla ei tule pikku nyytti meille.Kierto välillä sekaisin tosi pahasti.Munajohtimien aukiolotutkimus siirrettiin joulukuulle. =( T:Malfiina

Yhteistyössä