Hakutulokset

  1. R

    Ketju jälleenmyyjille!

    Nyt sinulla on mahdollisuus saada Avonin sivuille tilaustunnukset kauttani täysin ilmaikseksi ja ilman mitään sitoomuksia. Voit tilata pelkästään itsellesi, tehdä ysävien kanssa kimppatilauksia tai edetä urallasi niin pitkälle kuin haluat, saat kaikkeen näihin täyden tukeni sekä tarvittavia...
  2. R

    Mista ostit talvitakkisi?

    Vero modasta tuli ostettua ennen joulua kun oli hyvässä alessa
  3. R

    Mitkä liikkeet jumbossa myyvät syöttötuoleja?

    Prisma, Cittari ja Stockka. Muissa tuskin on.
  4. R

    Myyjät! Mitä mieltä olette tästä uudesta lakiuudistuksesta?

    Itse olen ollut aikasemmin kaupan allalla ja nyt siis paikassa missä ollaan 24/7 auki ja kyllä alkuun ne sunnuntai työvuorot otti pattiin mutta nytkun niitä on tottunnut tekemään niin se on kyllä aika helppoa koska meillä sunnuntait on viikon hiljaisin päivä ja mitä sitä sillon tekisi kun olisi...
  5. R

    H&M:n kuukausimaksun suuruus?

    Itselläni on vähän samainen vika, saldo on 151e ja kk erä 45e ollut jo ties kuinka pitkään ja ennen se minusta ainakin on pienentynnyt sitä mukaan kun itse saldokin pieneni.
  6. R

    Jos koirasi on vapaana ja vastaan kävelee koira joka on talutushihanssa

    Kyllä se on ihan sen vapaana olevan koiran omistajan vika vaikka ei se koira mitään tee sen omistajan mielestä. Meidän toisen koiran korvasta on lähtennyt pieni palanen kun vapaana oleva koira tuli ja omistaja huuteli perässä että ei se tee mitään että anna vaan haistella ja kas kummaa...
  7. R

    Onks muovailuvahaa, jonka sais irti pöydän pinnasta ilman jumalatonta rappaamista?

    Meillä on ollut käytössä satunallejen muovailuvaha ja sitä en vaihda mistään hinnasta mihinkään muuhun merkkiin.
  8. R

    Tässä teille kuva.

    Ihan sika makeen näköiset nuo lumihiutaleet, voikun itsekkin osaisi tuollaisia tehdä ja todellakin kiva huomata että joillain muillakin on keittiön pöydällä muutakin kun esim. kukka ja wc-paperi rulla kun unohtunnut ostaa talouspaperi. Meillä on myös joskus "rojua" pöydällä ja mua ei häiritse...
  9. R

    Millaiset vanhemmat antavat joululahjaksi elokuvia?

    Meidän poika sai lahjaksi myös elokuvia ja kumpikaan ei ole ollut krapulassa sitten moneen vuoteen mutta hyvä että joku tietää että ollaan juoppoja :laugh:
  10. R

    G: mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

    Mä sain suklaata ja h&m.lle 200e lahjakortin ja xbox360 lipsin uuden pelin
  11. R

    Saako tänään pestä pyykkiä?

    Meillä on kone pyörinnyt aamusta asti ja nyt pyörii vielä lakanapyykki. Eilen kun en jaksannut/ viitsinnyt niin nyt pesen sitten senkin edestä pyykkiä :D
  12. R

    Joka p*rkeleen rakin+omistajan vois potkasta maata kiertävälle radalle!!!!!

    Taitaa ap.lla olla mennyt joulu todella huonosti kun asiaa tarvitsee yleistää noin suuresti Lue: Tehdä kärpäsestä härkänen! Mun haudalle kanssa saa pissiä jne...tulee ainakin lannotus kuntoon jossain määrin!!
  13. R

    lapsen paras lahja (sukupuoli ja ikä mukaan)

    Poika 5v ja Ps2 uusi autot peli
  14. R

    Vinkuiko teillä Visa joulukuluissa?

    Visa vinkui myös täällä kun ei ollut palautuksia käyttää tällä kertaa jouluun.
  15. R

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haluatko ansaita työsi tai opiskelujesi ohella? Etsitkö helpohkoa lisätuloa? Tässä oivallinen mahdollisuus Avonin kauneuskonsulttina! Avon on maailman johtava kosmetiikkatuotteiden suoramyyntiyritys, jonka tuotteita myydään yli 150 maassa ympäri maailmaa. Avonin tuotteet ovat...
  16. R

    Ketju jälleenmyyjille!

    Tervetuloa tutustumaan Avonin tuotteisiin lauantaina 8.8.2009 Myyrmäen torille alkaen klo 9.00 Mahdollisuus ostaa edullisesti Avonin tuotteita suoraan paikanpäällä, osallistua arvontaan sekä varata suosittuja hemmottelu kutsuja syksyn pimeneviin iltoihin! Jokaiselle kävijälle kuvasto sekä...
  17. R

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haluatko myydä laatukosmetiikka tuotteita ja siinä samalla saada itsellesi lisäansiota? Etsin uusia kauneudesta kiinnostuneita täysi-ikäisiä mukaan toimintaan pääkaupunki seudulta ja sen läheisyydestä. Jos haluat tietää lisää katso profiilini ja ota yhteyttä niin kerron enempi. Yhteyden...
  18. R

    Kotikutsujen parissa työskentelevät

    Itse pidän Avonin ja Tupperwaren kutsuja. Esittelyt pyrin sopimaan niin että ne ei haittaa meidän muita menoja eli kun mies tekee vuorotyötä ja tietää omat vuoronsa suunnilleen kuukauden päähän niin kun hänellä on vapaata niin sillon käyn esittelyjä pitämässä. Kerhoissa jne paikoissa käyn...

Yhteistyössä