Hakutulokset

  1. T

    Rh-positiivinen, MUTTA vasta-aine Anti E löytyi. Auttakaa joilla kokemusta???

    Mulla siis on Anti E + sekä mieheltä löytyi Anti E +. Neuvolassa kyllä mainittiin, että kun miehelläkin on sama vasta-ainelöydös mikä mulla, niin siitä on ENEMMÄN vaaraa kuin jos miehellä oliskin ollut Anti E-. Ilmeisesti 2 viikon päästä, kun saadaan mun toiset verikokeen tulokset, niin jatko...
  2. T

    Rh-positiivinen, MUTTA vasta-aine Anti E löytyi. Auttakaa joilla kokemusta???

    Mies kävi pari viikkoa sitten verikokeissa ja tänään sain tulokset, huonot sellaiset :'( Myös miehellä oli vasta-aine Anti E +, eli se on pahempi juttu kuin se jos se olisi ollut neg. Kukaan ei tiedä mistään mitään ja neuvolassakin mun tapaus on ENSIMMÄINEN. Auttakaa nyt joku jolla on...
  3. T

    Rh-positiivinen, MUTTA vasta-aine Anti E löytyi. Auttakaa joilla kokemusta???

    Kiitos jo vastanneille!! :D Vielä haluaisin lisää kokemuksia synnytyksen jälkeisistä toimenpiteistä (jos niitä tarvittiin, niin mitä)??? Oliko esim. keltaisuutta tai muuta?? Hieman olen asian suhteen rauhoittunut, mutta edelleen asia vaivaa mieltäni ja tulevan perheen jäsenen hyvinvoinnista...
  4. T

    Rh-positiivinen, MUTTA vasta-aine Anti E löytyi. Auttakaa joilla kokemusta???

    Eli sain hiljan kuulla, että verikoikeissani oli häikkää. Olen siis Rh-positiivinen (kuten suurin osa ihmisistä on), MUTTA vasta-aineet oli positiiviset. Multa löytyi siis vasta-aine Anti E. Luin siitä netistä ja huoleni on nyt melko suuri. Olen 13 viikolla raskaana ja pelottaa miten vauvan käy...
  5. T

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    PIIIIITKÄSTÄ AIKAAA!! Alkuun onnittelut jälleen plussanneille, ihanaa!!! Ja paljon voimia niihin perheisiin, joilla sairastellaan ihan urakalla :'( Meidän 6-henkinen perhe on toistaiseksi välttynyt flunssilta yms., koputtaa puuta. Tulipa viime kuulla oltua sitten melkein viikon sairaalassa...
  6. T

    ***ELOMASSUT 2008*** Helmikuussa

    Alkuun onnittelut jälleen plussanneille, ihanaa!!! Ja paljon voimia niihin perheisiin, joilla sairastellaan ihan urakalla :'( Meidän 6-henkinen perhe on toistaiseksi välttynyt flunssilta yms., koputtaa puuta. Tulipa viime kuulla oltua sitten melkein viikon sairaalassa. Eka 7-v poika joutui...
  7. T

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Joku jo täällä olikin ehtinyt meikäläistä kaivata :flower: Kertakaikkiaan päivät menee kuin siivillä eteenpäin ja tuntuu ettei mihinkään meinaa keretä. Hyvä kun sähköpostit ja pankkiasiat ehdin koneella hoitaa, muuten kyllä nuo 4 lasta pitää kovasti tätä mammaa liikkeellä. Välillä olis ihanaa...
  8. T

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Neiti oppi kääntymään viimein selältä mahalle OIKEAN kyljen kautta pari päivää ennen joulua. No on sitä jo odotettukin, kun ensimmäisen kerran kääntyi kolmen kuukauden iässä yhtenä päivänä monta kertaa ja sen jälkeen ei mitään. Nyt mennään kuin salama!!! Onko teidän vauvoillenne tullu jo...
  9. T

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Eipä oo taas täälä ehtinyt käydä lukemassa, saatikka kirjoittamassa. Jotenkin ne päivät on kauhean kiireisiä tehden kotihommia yms. ja vauva useimmiten valvoo lähes koko päivän :headwall: Joskus taas tuntuu ettei kerkee mihinkään ja vauvan kans on hankala esim. siivotakin. Meillä kuolataan...
  10. T

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    irtosora: Meillä on käytetty noita Pampersin baby dry-vaippoja jo ties kuinka kauan päivällä sekä yöllä. Kertaakaan ei ole vahinkoja tullut yöllä (eikä päivällä) vaikka aamuisin vaippa on NIIN täynnä pissaa kuin vain voi olla. Että ite tykkään noista!!! Gallupiin: Meinaan olla siihen saakka...
  11. T

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Jospa ehtis tännekin pitkästä aikaa. Oltiin tossa viikonloppureissulla mun tädin luona ja perseelleen sekin meni. Vauva takkus sielä samoin kuin kotonakin, jos ei pahemminkin. Koko ajan kitisi ja itki eikä mikään ollut hyvä ja tissikään ei tahtonut kelvata. Ei tollasen huutokurkun kans voi...
  12. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Ekaks neidin 3,5 kk neuvolakuulumiset: Pituus: 62 cm Paino: 7420 g Pipo: 41,2 cm Jäntevä tyttö! Vatsamakuulla nojaa kyynärvarsiin, kääntyy selinmakuulla kyljelleen. Tarttuu leluun ja vie suuhun, ääntelee ja hymyilee vastavuoroisesti. Eli meilläkään ei vielä käännytä mahalleen, vaan koko...
  13. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    nea85: Yleensä noi soseet justiin aloitetaan yhdellä teelusikalla, seuraavana kaksi lusikkaa, sitten kolme jne... Meillä vauva on 3 kk 2 viikkoa, niin sillä menee porkkana-perunasosetta nyt puoli purkillista ja tarkotus olis jossain vaiheessa saada menemään koko purkki. Eli jos vauva syö koko...
  14. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Tulin pikaisesti kertomaan meidän neidin rintaraivareista. Eli niitä on edelleen, mutta hieman ovat kuitenkin jo vähentyneet ja enää ei huuda ihan kurkkusuoraa huutoa päivisin. Viime keskiviikkona aloitettiin neuvolan suosituksesta vyöhyketerapia ja nyt maanantaina olisi seuraava käynti...
  15. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Kauhea yö takana. Camilla heräs TUNNIN välein koko yön aamuun asti ja sitten heräsi jo puoli seitsemältä kokonaan :'( Auttakaa nyt viisaammat mua. Kenelläkään kokemuksia RINTARAIVAREISTA ja miten ne saa ohi?? Neiti on kohta kaksi viikkoa takunnut rinnalla. Voi olla vaikka neljäkin tuntia...
  16. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Meillä neiti on välillä tosi kiinnostunut leluista. Kun sille näyttää erilaisia ja eri värisiä helistimiä yms., niin jalat ja kädet rupeaa vatkaamaan ihan mielettömästi sitterissä :laugh: Nyt vasta neiti on ruvennut viihtymään vähän pidempään yksikseen, varsinkin sitterissä. Saan rauhassa...
  17. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Tulipa samalla käytyä vastailemassa kerhonkin puolelle!!
  18. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    salah: Meilläkin on uusioperhe (vai mikä se nyt oli). Poika oli 2 v 3 kk ja tyttö 1 v, kun tapasin uuden, ja nykyisen mieheni. Molemmat lapset kutsuu isäpuoltaan isiksi vaikkei kukaan ole käskenyt eikä pakottanut. Aluksi kutsuivat häntä omalla nimellä, mutta jossain vaiheessa se itellään...
  19. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    äiti lpr: Wautsi Wau mikä kakku!!!!!! Ja taatusti maistuu ihanalta :p
  20. T

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Vaatteet: Ite ostan koko perheelle vaatteet yleensä Anttilan ja H & M:n nettikaupoista. Niistä löytyy ihan kivoja ja edullisia vaatteita kaikille. Joitain lastenvaatteita ostan myös Citymarketeista. Meillä kun lähimpään vaatekauppaan tai Citymarkettiin on matkaa noin 80 km :headwall...

Yhteistyössä