Hakutulokset

  1. M

    Hyvä päivä vai huono päivä?

    Suht ok, mitä nyt nää krooniset raskausvaivat on riesana, joita löytyykin liuta. Toinen muksu viel haettavana ip:stä ja sitten kauppaan, jossa saattaa mun lisäksi olla muitakin shoppailijoita....: /
  2. M

    Lapsi kertoi että päiväkodissa..

    Ite olen pk.ssa töissä ja lapsi kertoi kerran kotonaan mun tukistaneen ja lyöneen häntä. Mulla kesti todella kauan keksiä tähän joku järkevä syy kun kyseinen äiti ei heti maininnut asiasta kun ei kehdannut, mutta sitten uteliaisuus vei voiton. Meillä oli musiikkotuokio ja lapsi oli mun sylissä...
  3. M

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Musta on tullu oikein himoleipoja viimeaikoina. No, pääasiassa muffineja koska ovat niin helppoja. Kaakaosta, sitruunasta, mehusta, jogurtista, omenasta, banaanista...mitä vielä :p Niitä on kyl kiva tehä ja syödä vaikka ei todellakaan pitäis. Ajattelin, että lapset vois ens viikolla koristella...
  4. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Kävin tänään kattomassa kaverin viikon vanhaa poikavauvaa ja ai että oli syötävänsuloinen ihanuus =) Omaa odotellessa...Kertoi myös kitinäntäyteisistä öistä niin palautui nekin ajat mieleen ja se ei kyllä kamalasti houkuta, mut meidän vauva nukkuukin yöt putkeen ilman kitinöitä :) ilutiak...
  5. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Mä kirjoitin sinne fb-ryhmän seinälle ja sit se sama kirjoitus näkyy mun omalla seinällä eli meinasin jo mokata ja pahasti koska todellakaan en halua fb-kavereiden tietävän mun raskaudesta ja muutenkaan siel en asiasta puhu. En kait sit voi jutella siel mitään etteikö kaikki näe sitä?
  6. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Mä kans laitoin Evenylle kaveripyynnön fb:iin. Ihan kiva sielläkin sit jutella, mut käyn kyl täälläkin. Huomenna olis lääkäri-neuvola. Täytyy kysellä tarkemmin suonikohjuista ja miten niitten kans pärjäilee. Mul tosiaan alapäässä aika mojova kohju ja on aika tukalaa. Muutenkin täytyy mainita...
  7. M

    Päivän ruokagallup:

    Ajattelin väsätä sienilasagnea ja sieni-salamipizzaa =)
  8. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Huomenta vaan! Yskä lähenee loppuaan, mut on se kyl ollukin kamalaa. Pää, kurkku ja vatsalihakset kipeenä yskimisestä. Oon tehny aivan ihania kirpparilöytöjä vauvalle tai siis kuulun tuolla fb:ssä sellaseen oman alueen myydään/ostetaan-ryhmään ja siellä ollu mahtavia tavaroita ja vaatteita...
  9. M

    Ehdottakaas jotain helppoa safkaa 4 aik. ja 4 lasta

    Saadaan vieraita vkonlopuksi ja pitäis keksiä joku suht helppo ja hyvä ruoka isommalle porukalle. Mä en tee sitä yksin vaan kokkaillaan yhdessä vieraitten kans. Ehdotelkaa!
  10. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Kävin tuossa kelan sivuilla kattomassa nyt ihan tarkasti sitä ä.pakkausta ja kyl se mun mielestä on aika poikavoittoinen, mikä on tietysti itelle hyvä kun poika tulossa. On kieltämättä kivoja vaatteita ja asusteita. Tää raskaus oli tosiaan sellanen ylläri, että olen jo kaikki vauvakamat myynyt...
  11. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Ultrassa käyty ja kaikki oikein hyvin. Suht liikkuvaisella päällä oli, mut joutui hieman tökkimäänkin. Sukupuolen kysyin ja sanoi 100% varmuudella olevan poika ja näytti pippelin ruudulta =) ja sain vielä kyseisestä ilmestyksestä ultrakuvankin :heart: Istukka edessä, joten vaimentaa hieman...
  12. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Hemuliini: kiitos vastauksesta ja ymmärtämyksestä. Vaiva on todella inhottava, mutta olen siinä mielessä myös onnekas, että kyseinen vaiva on mulla vaan näköjään raskauksissa, ei muuten tai enkä kerran kuussa, mut ei haittaa normielämää muuten. Eli on vissiin hormonaalinen vaiva, johon auttaa...
  13. M

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Jos taas jotain kirjottelisin...ylihuomenna olis se kauan odotettu rakenneultra ja kovasti olisin sukupuolesta kiinnostunut. Sukupuolella ei ole väliä, mutta jos nyt jotain tuntemuksia pitäis veikata niin ehkä tyttöä, ainakin sykkeiden mukaan. Ovat olleet 155-170. Tosin näin unta, että oli poika...
  14. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Kunhan pikaseen tulen moikkaamaan. (.) Olo ihan entisellään, maha sen kun kasvaa ja kaikki todennäköisesti hyvin. Liikkeitä tosiaan en vielä juurikaan tunne, välillä ehkä, mut aika harvoin. Jäin s.lomalle unettomuuden takia. Levottomat jalat vaivaa(on vaivannu edellisissäkin raskauksissa) ja...
  15. M

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Pitkästä aikaa jotain kirjoittelen. Haluaisin tietää sukupuolen rakenneultrassa, mut 4D en mene sen takia. Tyttö on kovasti sitä mieltä, että tottakai tyttö tulee, poika ei asialla päätä vaivaa. (.)Maha kasvaa ja odottelen jo kuumeisesti tilaamiani mammahousuja Ellokselta. Piti olla...
  16. M

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Moi ja terkkuja np-ultrasta. Kaikki hyvin. Turvotusta 1.6. Vastasi viikkoja, mutta vaihtoi kuitenkin la:ta kun en ollu varma hed.ajankohdasta. Eli uusi la on 25.2. Seuloihin en osallistu. Ultraaja oli ihana ja todella tarkasti kertoi ja ultrasi pikkuista. Ei meinannu saada mittoja kun toinen...
  17. M

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Onnittelut hyviä uutisia saaneille =) pahoittelut huonoja uutisia kohdanneille :( Tänään oli eka neuvola. Lippua ja lappua tuli mukaan. Hb oli mahtavat 150, joten ei ainakaan ihan hetkeen tartte rautaa popsia. Olin jo etukäteen miettinyt, että haluan kuunnella s.ääniä ja pyysin th:aa...
  18. M

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Toivottavasti en pilaa pyykkejä "kotitekoisella" pyykinpesuaineella. Tosiaan mua noi hajut ällöttää ja ihan puhdas pyykkikin on aika kuvottavan hajuista tai ainakin Bio Luvil. No, päätin sit laittaa soodaa pesuaineeksi ja sitruunamehua huuhteluaineeksi(siis puristin sitruunasta...
  19. M

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Mä en ole saanut aikaseksi kirjotella juuri mitään ja olenkin tosiaan ajatellut laittaa vauhtia sit np-ultran jälkeen. Lukenut olen kyllä päivittäin ja välillä käyn maaliskuisissakin kun tuo la on 27.2, jonka muuten voi mulle laittaa alustavasti tonne listaan. Laskelmoin ihan väärin aluksi mun...
  20. M

    35 v + odottajat, vol 5

    Hei vaan! Voisin kai itteni tännekin ängetä mukaan. Olen tuolla helmikuisissa, mut tosi laiskasti sinne kirjoitellu, että jospa tänne sit ahkerammin. Ikää mulla nyt 37(38 kun vauva syntyy). Lapsia pari ennestään, poika -04 ja tyttö -07. Lapsiluvun piti olla jo ehdottoman täynnä kahden jälkeen...

Yhteistyössä