Hakutulokset

  1. Harmaa koira

    tarvitaan: uusi puhelin

    Kiitos vinkeistä.
  2. Harmaa koira

    tarvitaan: uusi puhelin

    No en maininnut. Tarpeellisia on etukamera ja reilusti muistia. Ne nyt ainakin. Lypsämällä löytyy sitten lisää tarpeellisuuksia.
  3. Harmaa koira

    tarvitaan: uusi puhelin

    googlasin. Tuossa ei ole etukameraa, joten se ei käy.
  4. Harmaa koira

    tarvitaan: uusi puhelin

    :confused:
  5. Harmaa koira

    tarvitaan: uusi puhelin

    Mikä olis melko halpa ja tosi hyvä? Mitä ei missän tapauksessa kannata mennä ostamaan?
  6. Harmaa koira

    Joko saa laittaa värikkään valokuusen ikkunaan?

    Järkevää olis odottaa joulukuun alkuun. Me latettiin jouluvalot tänään. Saa laittaa.
  7. Harmaa koira

    Renee Zellwegger?? Sis. linkin!

    Suu on mun mielestä pysynyt samanlaisena.
  8. Harmaa koira

    50€ käytettäväksi vain itseen, mitä ostaisit?

    Ekaksi mulle tuli mieleen uusi laukku. Mutta kun luin noit aehdotuksia, niin kampaajakäynti olisi sittenkin kivampi. Ja jos rahaa jää, niin sillä vaikka kosteusvoidetta.
  9. Harmaa koira

    Vaginakakut

    Ällöttävää. En söisi. Joku muuten kyseli toisessa ketjussa mitä leipoisi tänään...
  10. Harmaa koira

    Joku äiti poltti tuapkkaa lasten -leikkipuistossa ja sillä oli

    Mä näin kerran kun yksi isä ajoi autolla ja sillä oli lapsi kyydissä. Arvelen myös, että ne asui kaupungissa. Eikö se hölmö tajunnut mitä autojen pakokaasut tekee lapsille. Ihmeellistä ajattelemattomuutta.
  11. Harmaa koira

    Mä en varmaan koskaan löydä miestä

    Hei kuule ne sun lapset kuuluu sun elämään ja sitten siihen sun parisuhteeseenkin. Vai missä vaiheessa sä ajattelit päästää ne kaapista kun se oikea löytyy??
  12. Harmaa koira

    Jos ulkopuolinen mies sanoo näin tyttärelleni...

    Musta tuo eka kommentti oli ihan vaan reilu varoitus. Jostain syystä luuli, että sun tytär käyttää liian lyhyitä minihameita. Toinen oli jo astetta tökerömpi. Yritti ehkä perustella puheitaan, joiden huomasi herättävän hämmennystä. Mutta tahtomattaan pahensikin tilannetta. Ihan normaalia...
  13. Harmaa koira

    Kaveri sai stipendin ulkomailla opiskelua varten, lapsi jää 6 viikoksi isoäidin luokse Suomeen

    on OK. (Ja ihan turha päivitellä toisten valintoja.)
  14. Harmaa koira

    Poika motorisesti jälkeenjäänyt?

    Minkä ikäiset lapset sinulla on? Itselläni on samantapaisia kokemuksia, kuin ap:llä. Tuntuu, että lapsi ei opi, vaikka opettaisi. Viime syksynä meillä on tyttö kuitenkin oppinut lukemaan ja piirtämään. Ja tänä talvena hän on oppinut jonkinverran hiihtämään ja luistelemaan. Tosin ne eivät suju...
  15. Harmaa koira

    Lasten suosikki lahjat?

    7 vuotiaan suosikkilahja oli ehdottomasti iso pehmolelu.
  16. Harmaa koira

    Oikeat kynttilät joulukuusessa

    Enkelikelloissa ja joissakin muissa koristejutuissa on samanlaisia kynttilöitä kuin joulukuusenkynttilät. Että ehkä kaikki lähikauppasi kynttilät ei mennyt kuusiin.
  17. Harmaa koira

    "Kehuuko" miehenne teitä koskaan kauniiksi/sieväksi? Heräsin juuri, että mieheni ei ole koskaan sanonut sellaista

    Sun mies on vaan niitä, jotka ei puhu sellaisia. Sille oli varmaankin se tuttavan kehuista kertominen sama kuin kehuisi itse. Varmasti oli ylpeä kun vaimoa kehuttiin. Ja muista tosiaan kehua sitä. Mutta älä sano komeaksi jos se ei sitä ole. Keksi joku muu juttu;-)
  18. Harmaa koira

    Ostetaan pojalle vaan 100€ joululahjoja.

    Meilläkin isovanhemmat ostaa lahjoja. Itse laitan vain 25 euroa/ lapsi lahjoihin. Ja samalla summalla ostan sitten niille isovanhemmille.

Yhteistyössä