Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Piti ihan loggautua sisään kommentoimaan tuota digitestiä MiNalolle. Mä olin tämän raskauden alussa niin tuossa samassa tilanteessa ja aivan epätoivoinen noiden digitestien kanssa! Itse siis tein oletettuun ovikseen perustuen (ovistesteillä testattu) Cd:n digin muistaakseni rv 4+2 ja siihen...
  2. L

    Koska 3+ clearblue digitalilla?

    Itse testasin tässä raskaudessa digillä noin rv 5+0 Raskaana 2-3 ja uudelleen viikon päästä 2-3. Ja siitä vielä neljän päivän päästä edelleen 2-3. Siinä vaiheessa päätin, etten laita enää penniäkään noihin testeihin. Nyt viikkoja 18 ja vauva potkii iloisesti tälläkin hetkellä. Eli älä suotta...
  3. L

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Heips! Minutkin voi poistaa toukokuisten listalta. LA siirtyi huhtikuun puolelle, eli taidan minäkin siirtyä sinne jutustelemaan. Mukavaa odotusta koko poppoolle!
  4. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    Onpas kiva, kun olette kirjoitelleet pitkät pätkät. :) Meillä on kestoiltu molempien lasten kanssa ja luonnollisesti myös tämän kolmannen kanssa, jos syliin asti saadaan. Muistelen, että alku tuntui esikoisen kanssa jotenkin hankalalta, mutta äkkiä löytyi suosikkivaipat ja sen jälkeen...
  5. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    mammuzki :'( Todella kurjaa, että joudut taas kokemaan saman. Paljon jaksamista ja pikaista toipumista. satsumamalle myös jaksamisia! Toivottavasti saat asiaan pian selvyyden eikä ole kohdubulkoinen. Onnea kaikille uusille plussanneille! :flower:
  6. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    Mun mielestä tuo sokerirasitus on kuntakohtainen. Meilläpäin taidetaan testata melkein kaikki odottajat. Esikoista odottaessa ei vielä testattu niin laajasti enkä käynyt sokerirasituksessa. Mietin, jos tässä raskaudessa skippaisin sen kun tuo parin tunnin labrassa istuminen ei hotsita kahden...
  7. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tillu79 Oi, luomuplussa! Niin se elämä yllättää. Toivottavasti raskaus menisi tällä kertaa hyvin ja vähemmän dramaattisesti. Tiedätkö, pääsetkö johonkin ylimääräisiin ultriin tms. julkiselle historian takia?
  8. L

    ~~Toukomurut 2014~~

    Heippa pinoon. :wave: Jospa varovaisin mielin liittyisin joukkoon tummaan. Jonkin aikaa olen lueskellutkin jo teidän juttuja, mutta tänään ar-ultran jälkeen uskaltaudun mukaan. Ultrassa siis näkyi pienen pieni ihmisen alku, joka vastasi viikkoja 6+2. Syke näkyi kuulemma selvästi. Itse...
  9. L

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Onnea kaikille uusille pikkukakkosen odottajille & mukavaa raskausaikaa "vanhoille" tutuille. :) Ja ennen kaikkea onnittelut jo vauvautuneille! Särö & Omppuf ainakin. :heart: Mäkin kävin kirjoittelemassa lyhyesti kuulumiset taiskan tekemään uuteen pinoon. Lumi & muru 5,5kk
  10. L

    Elämää kahden lapsen kanssa :)

    Kiva idea tälläinen taiska! :wave: Meillä tyttö on nyt kohta 6kk, enkä oikein voi käsittää, että aika on mennyt näin nopeaan! Kaiken kaikkiaan arki kahden lapsen kanssa on ollut paljon paljon helpompaa kuin alunperin kuvittelin. Ihana olla kotona lasten kanssa ilman mitään...
  11. L

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Ihanaa diiselikissa! Valtavan suuret onnittelut koko perheelle! :heart: :heart:
  12. L

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Heippa pinoon! Tulin kurkistamaan teidän kuulumisia. :wave: taiskalle suuren suuret onnittelut pienokaisesta! Kiva, että synnytys meni nopeasti. Nautiskelehan vauva-arjesta täysin siemauksin. :) diiselikissalle tsempitykset loppuraskauteen! Ei ole sullakaan enää monta viikkoa...
  13. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Kopsaanpa tännekin pikapikaa meidän kuulumiset. :) Meidän pikkuneiti syntyi 28.9. rv 39+4, 52cm & 3760g. Synnytys meni superhienosti, kesti yhteensä 3,5h, josta ponnistusvaihe 2 min. Sairaalassa ehdittiin olemaan kokonaiset 30min ennen syntymää. Tänään jo kotiuduttiin. Pieni on ihana...
  14. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille & tsempit loppusuoralla kärvisteleville! Meidän pikkuneiti syntyi 28.9. rv 39+4, 52cm & 3760g. Synnytys meni superhienosti, kesti yhteensä 3,5h, josta ponnistusvaihe 2 min. Sairaalassa ehdittiin olemaan kokonaiset 30min ennen syntymää. Tänään jo kotiuduttiin.
  15. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Puuuhhh... 39+1 tänään! Esikoinen syntyi 39+1, joten voitte olla varmoja, että oon ihan tulisilla hiilillä täällä. :D Tämä pienokainen ei kyllä tunnu haluavan yksiöstään ulos vaikka mikä olis. Siis mullahan oli jo rv36 kohdunsuu hieman auki, samalla alkoi tulemaan myös limatulppaa (jota...
  16. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Nöhvi Nyt voit hyvillä mielin lopettaa testailun kun digiin tuli 3+. :) Tuo ar-ultran odottaminen oli kyllä tuskaista. Koita unohtaa koko asia siihen asti ja puuhaile niinkuin ennenkin, niin aika menee nopeempaan (joojoo, tosi helppoa :D ). diiselikissa Onpa hyvä, että ultrasta tuli...
  17. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    anu84 Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! Ihanaa kun kaikki on hyvin pienellä. :heart: Tervetuloa mukaan mansikka-maija. :wave: Toivotaan, että tämä raskaus menisi paljon helpommin kuin edellinen ja voisit nauttia olostasi! alley Ihan kamalaa tuon miehesi perheen...
  18. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    diiselikissa Mulla ol nyt tässä raskaudessa rv32 kohdunkaulaa 2cm ja kohdunsuu pehmeä, mutta kiinni. Jäin silloin saikulle (supisteli koko ajan) ja sain käskyn ottaa rauhassa, mutta ei kuulemma mitään paniikkia. Nyt rv36 lääkärissä oli kohdunsuu 1cm auki, mutta lääkäri sanoi, että on ihan...
  19. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Jenny Suuret onnittelut pienestä tytöstä! Kiva, että tulit kertomaan. :) diiselikissa Huijui! Ei nyt vielä tarvis paikkojen pehmetä. Ilmoittelethan, mitä ultrassa näkyi ja ota tosi rauhallisesti nyt. Toivotaan, että saat saikkuilla kotona eikä tuli sairaalakomennusta. Mutta kai ne olis heti...
  20. L

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Tervetuloa mukaan Hjannah! Ja paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista. Omppuf Ihana tuplamasu ja hehkeä mammakin. :) Lumi & murunen 37+3

Yhteistyössä