Hakutulokset

  1. Bullmastiffi

    Jos aloitan osa-päivätyön klo: 7-11 Saako siihen ns. loppupäivään työttömyyspäivärahaa ?

    Tuo olisi nyt vaan tässä elämäntilanteessa ihanteellinen työaika kun poika aloittaa syksyllä koulun. :) Olen siis yh, ja iltapäiväkerhoon en aio poikaani laittaa :)
  2. Bullmastiffi

    Mie haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun akvaarion.

    Asun keravalla...
  3. Bullmastiffi

    Mie haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun akvaarion.

    Mulla olisi hei täysin ehjä akvaario kera kaikkien herkkujen täällä... Halvalla saisit pois jos kelpaisi.... :) :wave:
  4. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    Onhan tullut ketju tästä. Laitanpas piruttain kuulumisia tänne... Poika on pirteä kuin peipponen, katsoi piirrettyä ja söi jogurttia,leivän ja joi maitohappobakteerijuoman. Nyt pelaa pleikkaria ja ei ole oksentanut eikä ripuloinut... paitsi kerran kävi räkäsemässä vessan pönttöön, mitä...
  5. Bullmastiffi

    Onko kukaan laihduttanut xtravaganssissa? Infotkaa mua :)

    Olen ilmoittautunut ryhmään joka alkaa ens viikolla :)
  6. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    No tää on mielenkiintoista... keskustelua... Raha ei mene edelle, ja toiseksi ei meillä tehdä niinkuin lapsi haluaa.... Poika heräsi äsken ja pyysi jogurttia.... söi.. nyt toivotaan että pysyy sisällä... Leikkii tuolla suht virkeänä legoilla.. Kuumetta ei ole 36.9 Soitin töihinkin...
  7. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    2tuntia nyt nukkunut ja ei ole oksentanut.. aiemmin tuli vaan limaa... soitin eskariin ja ilmoitin asiasta niin siellä oli ollut eilen joku lapsi kipeenä ja oksentanut... eli varmasti tarttunut sieltä... Ja tiedoksi vaan! Kun poitsu herää... ja syöpi vähän ja jos olo on parempi me menemme...
  8. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    No enköhän minä tiedä onko sillä kuumetta vai ei... ja kyllä kohta 7v osaa kertoa, heikottaako sillä vai ei... Mietimme mitä tehdään... onhan tässä vielä aikaa... Ja jos haluaa ostaa liput, niin 100€ myyn ja haku täältä meiltä kotoolta keravalta !! Näytös siis alkaa klo:18.00 Paikat...
  9. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    klo:18 alkaa näytös. Ei ole kuumetta ja nyt haluaa lepää jotta pääsee lähtemään illalla... :/ mitään ei ole tosin yrittänyt syödä, mutta puoli litraa joi vettä 10min :)
  10. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    No mielummin mennään mieheni kanssa, kun että annan pois, minulle tuo 120€ on ISO raha minkä lipuista maksoin.. niin ei kyllä antamalla liput lähde meiltä :)
  11. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    Olenko mä sanonut, että veisin pojan sinne??? Saahan mua harmittaa... kun tätä on odotettu aikas paljon...
  12. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    Joo, en mä niitä anna, ku ovat mullekkin kuitenkin maksaneet.. paikat on ihan jään vierestä...
  13. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    No kuka ostaa 3 kpl lippuja ??? Jos esitys on jo tänään.... Tai sitten poika jää kotiin vaarin ja kanssa ja me mennään mieheni kanssa...
  14. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    Joudunko nyt heittää kolme VIP lippua kankkulan kaivoo...??? :ashamed::ashamed: Mitä ihmettä mä teen..... Ei sillä kuumetta ole... Juonut on tosi hyvin ja nyt meen just antamaan tuota Floridral juomaa...
  15. Bullmastiffi

    Voisiko joku auttaa mua? Miten menee keravan asemalta busseja Hyrylään?

    Joo nä mä jo kävelen sieltä takas, että ihan bussilla kyllä sinne meen :)
  16. Bullmastiffi

    Voisiko joku auttaa mua? Miten menee keravan asemalta busseja Hyrylään?

    Pitäs päästä siihen Tuusulan keudalle? enkä näe netistä aikataulua... klo:12 pitäs olla siellä koululla..
  17. Bullmastiffi

    Onko täällä Tupperware myyjiä paikalla?

    Mitä maksaa tuo juomapullo tupperilla? Tupperware
  18. Bullmastiffi

    Onko kellään kokemusta Xtravaganza- laihdutus muodosta/ryhmästä?

    rupes vähän kiinnostamaan..... :p Miten tuo maksu menee tuossa.. maksetaanko kuukaudessa kerta lasku vai miten tuo toimii...
  19. Bullmastiffi

    Onko kellään kokemusta Xtravaganza- laihdutus muodosta/ryhmästä?

    Aika kalliilta kuulostaa, mutta jos tuo toimii, niin kyllä mä ainakin olisin valmis maksamaan... toki en ehkä tuota 300e/kk ...

Yhteistyössä