Hakutulokset

  1. Y

    Tämä on Väärä disco! Valitse tuo toinen !

    Tää kiusaa mua. Yritin vaan Arto Myllerin Enon discoa tänne työntää.
  2. Y

    The ketju

    Todellaki todellaki todellaki
  3. Y

    Tekis mieli alkaa etävanhemmaksi :(

    Näetkö nykyisin lasta joka päivä? Jos kuitenkin tapaisit joka viikonloppu ja nyt lapsi on isällään jo pidempiä jaksoja niin ei kait se ongelma silloin olisi. ( sain alunperin käsityksen että olisistte vasta eronneet ) Mitä mieltä lapsen isä on asiasta? Ja toi huono omatunto on kyllä sellanen...
  4. Y

    Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

    Lapsiperheessä on hyvä olla tilaa lattialla ja mulla oli aikasemmin aina tälleen seinien vierellä huonekalut. Mut sitten tajusin että eihän niitten tarvii olla. Nyt on sohvat mukavasti vastakkain ja muutenkin huonetta täytetty enemmän mukvuutta ajatellen ja sitä että miltä tuntuu olla eri...
  5. Y

    Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

    Olen ihastellut tuota valaisinta jo sen muodon vuoksi mutta tässä näkyy ihanasti miten se piirtää varjot seinille. Tekee siitäv ieläkin ihanamman.
  6. Y

    Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

    Tossa on jo Fengshuit kohdallaan. Ja miten ihanat noi erilaiset matkalaukut. Just tollaset vanhat esineet, kun ne kaivetaan esiin ja tuodaan niille oma paikka...ja toi trukkilava on ihan huippu!
  7. Y

    Halusin vain kertoa

    OK. Kiva, kuulostaa hienolta elämältä. mut en vaihtais silti. Mä en haluis itteeni nuorempaa miestä meinaan.
  8. Y

    Tekis mieli alkaa etävanhemmaksi :(

    3-vuotias on kyllä aika herkässä iässä ja vielä erokin takana. Mä en ehkä lähtis, koska kokisin lapsen tarviivan molempia vanhempia. Jotenkin tuntuisi että tuossa tilanteessa itse uhrautuisin lapsen edun takia, vaikka oma etu jäisikin saavuttamatta kokonaan. Meillä on 3-vuotias joka reagoi jo...
  9. Y

    GALLUP Onko lapsellasi uudet vai käytetyt vaunut?

    Uudet Emmaljungat. Oli vielä vanhatkin, uutena ostetut Emmaljungat , tosi hyväkuntoiset, mutta vein ne mummotettavan käyttöön kun tyttöni niistä niin kovin tykkäs. ( Ja ette voi uskoa miten upea tunne oli antaa ne vaunut tyttärelle. Tiedän miten pienillä rahoilla he miehensä kanssa joutuvat...
  10. Y

    Miksi koteihin ostetaan eines pizzoja, hampurilaisia, hot dogeja yms.?

    Meille ei osteta kuin graham-lihiksiä joskus. Ei tunnu kellekään oikein maistuvan edes ne kaupan roiskeläppäpizzat tai hajupakatut hampparit. Jo broilerpyörykkäpussitkin on jääny unohduksiin kun nekin hasee sitä pakettia avatessa. Meillä 15v ja 11v osaa jo taiteilla melkosia aterioita ja saavat...
  11. Y

    Miksi häitä tai hautajaisia ei voisi pitää myös

    Mä olen ollut häissä jotka pidettiin yöllä, täydenkuun aikaan paikassa nimeltä helvetinportti. Mielettömän kauniit häät ja lumisena ja kynttilöin valaistuna paikka todella upea
  12. Y

    Milloin eka hammas ( myöhään puhjenneet) ?

    Milloin on lapsillanne tullut se ensimmäinen hammas silloin kun se on puhejnnut normaalia myöhemmin? Omillani on yleensä tullut ekat hampaat viimeistään 10kk ikäisenä. Nyt kuitenkin viimeisin poika täyttää vuoden eikä vielä edes tulollaan hampaita. Hammaslääkärin mukaan ihan normaalia vielä...
  13. Y

    Auttakaa blogin ulknäöillisissä seikoissa...!

    Mulle ne kukkaset näky aika räikeinä, tuli sellanen migreenimäinen mieltymä kun avasin, helpotti sitten kun oli hetken ollut. Toisen värinen pohja vois tasata sitä räikeyttä.
  14. Y

    Vauva hoidossa meillä ja ei tutin tuttia matkassa! Mitäs nyt?

    PAKKASVAROTUS kuitenkin...ainakin meillä vetelee melkein 20 astetta pakkasella nyt.
  15. Y

    Karvamatto ja korvatulehdukset???

    Meiltä löytyy useampikin karvamatto, tosin ovat villaa. Mutta korvatulehduksia meillä ei ole ollut. En imuroi mattoja joka päivä. Imuri on se mikä nostaa pölyä ilmaan.
  16. Y

    diagnosi PPP ? Millä saatte pidettyä sairauden kurissa?

    :laugh::laugh: Okei, no pitää sit kokeilla sitäkin vaihtoehtoa. Tuo diagnoosi on siis PPP= Pustulosis palmoplantaris. :: Psoriasisliitto - PPP:n oireet ::
  17. Y

    Montako meitä vielä valvoo?

    :wave: odottelen seuraavaa sokerimittausta että uskallan jättää tytön nukkumaan aamuun. Tai sitten syötän vähän ja jätän vasta sen jälkeen, riippuen tuloksesta. On ollut urheilullinen ilta niin vähän heittelee taas matalille.
  18. Y

    Tätäkään lastenlaulua ei saa enää laulaa päiväkodissa:(

    :O miks? :xmas: sit tonttulaulut kehiin.
  19. Y

    diagnosi PPP ? Millä saatte pidettyä sairauden kurissa?

    Löytyykö keneltäkään? Meinaa taas tunkea päälle, eka rakkula puhkastu. Millä ja miten pitkään saatte pysymään oireet poissa? Onko löytynyt jotakin syytä mikä voisi laukaista oireet pahemmiksi?

Yhteistyössä