Hakutulokset

  1. M

    -92 odottajat

    Noniin, täällä oltiin eilen päivystyksessä kokeissa ja olisivat tippaan laittaneet mutta mä oon yksin koiranpennun kanssa enkä voinu jättää sitä koko yöks kotiin, enkä saanu keskellä yötä koiralle hoitajaa.. Tänään sitten äitiyspoliklinikalle tutkimuksiin. Kyllä taas ihmistä koetellaan..
  2. M

    -92 odottajat

    Jemmiksi , oli todella mukavaa kun kerroit synnytys tarinasi. Sehän meitä jokaista eniten jännittää. Mulla on ollut ihan sairaan pahan pahoinvointi, niinkun olen aikasemmin kirjottanutkin. Nyt ei pysy edes vesi sisällä ja oksensin jopa kurkun/ruokatorven riekaleita (tai sellaiseslta ne...
  3. M

    -92 odottajat

    jjuuli laskureiden mukaan nyt mentäis 7+2. Ensi viikolla olisi neuvola..
  4. M

    -92 odottajat

    Noniin, toivottavasti ette kivitä mua.. Nyt on tullut se vaihe mulla, kun oikeasti ajattelee, että onko tosiaan itsestään ja avopuolisostaan tähän? Olisiko fiksua odottaa vielä pari vuotta? Saisi yrityksen kunnolla pyörimään? Sitten kun on omakotitalo ja hieno auto jajajaja.. Mitäs jos tosiaan...
  5. M

    -92 odottajat

    Mullahan on nyt tää aivan alussa, eli puhutaan vähän eri asioista täällä.. Mutta. Mulla on ollut nyt reilun viikon verran aivan HIRVEÄ olo !! Koko ajan on kuvotusta, oksentelen vähän väliä.. Yölläkin herään ainakin kaksi kertaa oksentamaan keltaista nestettä/vaahtoa, samoten aaamulla. Aamulla...
  6. M

    -92 odottajat

    gollbetty , kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. :D Toivotaan, että jokaisella meillä on noin helppo synnytys ;D Noh, mulla on vielä piiiiiiiiiiitkä aika valmistautua tuohon.. jos nyt edes ensiksi pääsis sinne neuvolaan ensimmäistä kertaa. :cool: :laugh:
  7. M

    -92 odottajat

    Kiva, että tänne löytää koko ajan enemmän meidän ikäsiä äitejä. :) Te jotka olette jo kokeneet synnytyksen, voisitteko jakaa kokemuksen meidän kanssa? :) Otitteko mitään kivun lievitystä jne.
  8. M

    Muita juuri plussanneita?

    Oon kirjotellut tuonne alle 20-vuotiaiden palstalle nyt, mutta olen 20 vuotias silloin kun vauva syntyy... LA 16.5 laskurin mukaan :)
  9. M

    -92 odottajat

    Onnea Jassukka !! :) :flower: Miä oon polttanu tupakkaa melkein 4 vuotta :$, nyt sit tänään oon ollu viikon polttamatta. Hyvään aikaan lopetin, kun plussasin sillon seuraavana päivänä :) Lopettamisen päätös sai ALKUNSA siitä, kun olin kovassa flunssassa ja kuumeessa..Tupakka vaan oksetti...
  10. M

    -92 odottajat

    Eli LA olis näillä näkymin 16.05.12.. En vaan uskalla vielä uskoa, että tosissaan ollaan vanhempia ensi kesänä. Entäs jos jotain meneekin pieleen. :/ Noh, päivä kerrallaan mennään!
  11. M

    -92 odottajat

    piituska, voi ei.. Noh, ei se ole kuin VAAN kuukausi. Ajatellaan positiivisesti ;) Välillä on tiukkaa kaikilla, mutta kyllä siitä aina selviää!
  12. M

    -92 odottajat

    Jees, huomenna viisastun taas kun neuvolatäti soittaa miulle päin. :) Laskureiden mukaan ollaan nyt viikolla 6. Mutta eihän sitä tarkaksi tiedä vielä. Pitääkin tutustua sinun blogiisi jjuuli, kiitoksia vinkkauksesta! :)
  13. M

    -92 odottajat

    Kiiiitoksia kaikille, toivotaan että pysyy sinnikkäästi matkassa loppuun asti ! ;) Mä opiskelen parturi-kampaajaksi, muutaman kuukauden päästä valmis sellainen. Voi olla, että tulee opiskeltua jollekkin muulle alalle joskus vauvan jälkeen. :) Katsoo mitä tulevaisuus tuo.. Miten teihin...
  14. M

    -92 odottajat

    ^ Kelaltako et tukia saa? Hmm.. Eihän puolison tulot pitäisi enään mitenkään vaikuttaa tukiin :o Minä saan opiskelijana asumislisän ja opintotuen (valmistun nyt jouluna), vaikka puolisoni on yrittäjänä. Ei hänen tulojaan ole mitenkään katsottu vaikuttavan minun tukiini.
  15. M

    -92 odottajat

    Moikka! :wave: Miä ilmottaudun teidän mukaan nyt.. Glearblue näyttää raskaana. Eli ihan alussa ollaan, en vaan tiedä viikkoja tarkalleen VIELÄ. Tänään tuli soitettua neuvolaankin, hieman jännittää. Mutta tää raskaus oli tiedostettu, ja ei millään tavalla ei-toivottu. :) Täällä toivotaan...

Yhteistyössä