Hakutulokset

  1. Ä

    4D kommenttiketju

    Olin just laittamassa samasta dokumentista ketjua pystyy, toi seitsemän vuotiaan syöttäminen on jo pervoa!! Sama kun se nainen yritti väkisin syöttää sitä ottolastansa, oliko se jo 2v ainakin kaikki hampaat jo suussa!! Rajansa nyt kaikella!! Kyllä itsekin tykkään syöttää poikaani, mutta poika...
  2. Ä

    AMMATTISI VAI ONKO OLLENKAAN AMAMTTIA??

    Liikunnanohjaaja
  3. Ä

    Annetaan 6,5-kuinen tyttö!

    Mie voin ottaa täällä olis kaveriksi 5.5kk poika.. mut en kyl lupaa et palautan koskaan, ikinä, milloinkaan!!! :) :) =) =) :heart: :heart: ps. olen hulluna lapsiin!!!
  4. Ä

    äitiysraha

    \ Tosi hyvä!! Kunpa saisin itsekin...
  5. Ä

    EI TODELLAKAAN VOI OLLA NÄIN!!

    \ Tosi ilkeätä!!
  6. Ä

    mummi ongelma

    Meillä ongelma äitini kanssa, se kiintyy pikkasen liikaa lapsenlapsiinsa!!! Ensin se kiinty veljeni poikaan ihan liikaa, se ottaa kaiken henkilökohtaisesti, esim jos sitä ei pyydetä hoitamaan poikaa vaan esim: toinen mummo tulee.. Nyt se suunnittelee että se vois hoitaa poikaani viikonloput...
  7. Ä

    pakko myöntää että mä olin tänään otettu:)

    Meillä on toisenlainen ongelma äitini kanssa, se kiintyy pikkasen liikaa lapsen lapsiinsa!!! Ensin se kiinty veljeni poikaan ihan liikaa, se ottaa kaiken henkilökohtaisesti, esim jos sitä ei pyydetä hoitamaan poikaa vaan esim: toinen mummo tulee.. Nyt se suunnittelee että se vois hoitaa...
  8. Ä

    EI TODELLAKAAN VOI OLLA NÄIN!!

    Voi sua... nyt ku se haittiin pois menetit kaikki rahat mitä olit jo autosta maksanut vai? Olisit soittanut rahoitusyhtiöön ja neuvotellut, kyl ne yleensä joustaa!! Soita heti vakuutusyhtiöön ja ilmoita ettei auto ole enää sulla niin saat vakuutuksista osan takas!!
  9. Ä

    äitiysraha

    Nyt mennään henkilökohtaisiin asioihin, mutta paljon saatte äitiyspäivärahaa/ vanhempainrahaa?! Tietääkö joku et mikä on suomessa keskiverto äitiyspäiväraha?
  10. Ä

    ottaako miehenne teidät mukaan esim. tuttavan hautaj...

    Jos haluan mukaan niin lähden mukaan, ollaan perhe eli jos kutsu kuuluu oletan että se kattaa koko perheen!! Mutta en nyt liioin mielisi mukaan hautajaisiin... Mut esimerkiksi jos mieheni saisi kutsun häihin joltain vanhalta ystävältään jota ei ole tavannut vuosiin, kyllä pitäisin itsestään...
  11. Ä

    täytekakun täytteistä...

    Banaania ja vanilja kastiketta (banaanit siivuina, vatkattua vanilja kastiketta) suklaa-tuorejuusto-kermavaahto (sulata suklaa, lisää tuorejuusto sekoita, lisää kermavaahtoa) Hedelmäsalaattia(muusaa hedelmäsalaatti), kermavaahtoa ja mansikkahilloa banaania, kermaa ja mansikkahilloa...
  12. Ä

    paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

    \ Kai ne päivittelee teidän peruspalkkaa.. lisäthän nostaa hoitajan palkkaa kivasti? Jos joskus saisin työpaikan jossa 40 viikkotunneilla saisin yli 1500? käteen, niin en kyllä valittaisi. (Mun omalla alalla työpäivät on kuta kuinkin 8-16 ja ma-pe, riippuu vähän siitä mikä sektori on...
  13. Ä

    paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

    \ Olet valinnut tulollisesti jyvän ammatin.. Ei ollut tarkoitus loukata, kun utelin ammattiasi..
  14. Ä

    auttakaan mua vielä kerran...mistä löydän tälläsen(kuva)

    \ Mie olen kans asunut joskus Valkealassa.. Kävitkö myös katsomassa "kalliit" kaupat..
  15. Ä

    paljonko on sinun mielestä hyvä palkka?

    Mikä olet ammatiltasi jos 2000? pitää jäädä käteen. Mulle riittäis 1500? käteen, eli oman ammatin harjoittajien palkat liikkuu 1500-2000? välillä, itse olen pyytänyt 1700?, jos palkkatoivetta on kysytty..
  16. Ä

    maailman seksikkäin ja syötävin mies!!

    \ Voisit käydä kuumana mun mieheen.. herään joka aamu tuon kuvan miehen kaksoisolennon vierestä...
  17. Ä

    Kukaan tilannu koskaan kasveja Viherpeukalot-nettikaupasta?

    Omistajat ovat tosi mukavia, meille lapsuuden kotiin kaikki kukat ja pensaat ostettu viherpeukalolta.. Jos tahdot kannattaa suomalaista perheyritystä niin tilaa kasvisi viherpeukaloilta!! Ja kaiken lisäksi tukevat nuoria urheilijoita!! Meillä vain positiivista sanottavaa niin yrityksestä kun...
  18. Ä

    kuvia lapsistanne

    Täällä oli jo hääkuvat esillä, miten olis laitetaanko lapsista kuvia.. Voidaan ihastella toistemme kullanmuruja!!! Vai meneekö sellainen ketju jo jossain...
  19. Ä

    mikä sinua ja puolisoasi yhdistää?

    \ Niin monet naisetkin pettää!!! Ja jotkut naiset ne vaan kyttää rengastettuja saaliita.. Ja se mitä ei tiedä ei satuta!! tässä otsikossa kysyttiin vaan et mikä sinua ja puolisoasi yhdistää? Yhdistääkö teitä pettäminen? Eikö ole ihanaa kun ihmiset ovat onnellisia ja rakastuneita. Uskovat...
  20. Ä

    Lapsi ja opiskelu

    Itse juuri hain korkeakouluun, äitiysloma loppuu elokuussa ja töihinkin on pakko mennä, mutta tiedän että onnistun!!! Yks entinen opettajani opiskeli jyväskylän yliopistossa, osa opettajista antoi ei liikkuvan lapsen eli alle vuoden ikäisen olla luennoilla mukana.. Kyllä se onnistuu, mutta...

Yhteistyössä