Hakutulokset

  1. astrolabe

    Kenen syy on, että lapset ei saa olla lapsia nykyään?

    Olen harmissani. Tuntuu, että ympärillä lasten oletetaan kasvavan nopeasti pieniksi aikuisiksi. Jo 9-vuotiaiden hiuksia äidit värjäävät kotona. Nelosluokkalaiset aloittaneet meikkaamisen kouluun joka päivä. Kukaan ei pidä enää kaverisynttäreitä, koska se on niin lapsellista ja kiusaamisen...
  2. astrolabe

    Hei perskärpäset!

    Teillä näköjään isoja ongelmia taas tänään täällä olemassaoloni kanssa. Laitelkaa vaikka yksärinä niitä tappouhkauksia, ehkä se helpottaa oloanne. En tajua miksi olette juuri minulle vain julkisesti inhottavia ja muille sitten yksityisesti. Voitte laittaa pitempiä viestejä suoraan minulle tonne...
  3. astrolabe

    Ehdottakaa hallitukselle keinoja säästää rahaa!

    Jos laihdutetaan hallintoa: - tasaeläke kaikille (helpottaa niin tulevan eläkemäärän laskemista kuin nykyisten eläkkeiden maksuakin) - lapsilisä maksettavaksi neljännesvuosittain kuten ennen vanhaan (rahat tulisi sopivasti ennen joulua, välikausivaatteiden ostoon, kesäksi ja syksyllä koulun...
  4. astrolabe

    ovistestien aikatauluista

    Miks ovistesti pitää tehdä aina samaan aikaan päivästä? Entä jos se alkaa just testaamisen jälkeen ja ehtii loppua ennen uutta?
  5. astrolabe

    Tutkimus: tupakointi EI lievitä stressiä

    Tutkimus tyrmää tupakoijien harhaluulon | Elintavat | Iltalehti.fi Nyt sitte vaan lopetatte sen röökaamisen. Eiköhän se jatkuva "terkkarin mielestä lopettaminen on liian stressaavaa näin raskaana, joten jatkan vaan polttamista" oo nyt käytetty vikaa kertaa.
  6. astrolabe

    Vedän pois yhden palstalla kenties esittämäni mielipiteen

    Olen ruvennut ajattelemaan, että työtön mies voi olla erinomainen valinta puolisoksi. Nää pitkät illat yksin miehen ollessa ylitöissä eivät ole kivoja. Olisin mieluummin ihan kirkonrottaköyhä ja mies kotona enemmän kuin tällasta. Käydään töissä ja just ja just tullaan toimeen. Mulla on ikävä...
  7. astrolabe

    Oletko törmännyt hienoihin nimiin viime aikoina?

    Tytär kertoi, että heidän koulullaan on seinällä joku juttu miekkosesta, jonka nimi oli Ensitoivo. Väestörekkari ei tällaista tunne. Kuulostaa aivan mahtavalta nimeltä kuitenkin. Kaukomieli on jo laitettu meillä muistiin, jos vielä yksi poika saadaan.
  8. astrolabe

    PAS; minkä luokkaisilla alkioilla raskaus onnistunut?

    Saa myös vinkata jonnekin, missä ois hoidoista vilkasta keskustelua netissä.
  9. astrolabe

    miksi teiniäideissä Saritan lapsi vastaanottokodissa?

    Eikö ollut mummikin kuvioissa?
  10. astrolabe

    Insestikultti löydetty Australiassa

    Siis että neljän sukupolven ajan sukurutsaa.... Hattua täytyy nostaa niille sijaisperheille, jotka tämän katastrofin lapsia hoitavat. Children of incest 'cult' found living deformed and mute in Australian valley | Mail Online
  11. astrolabe

    Äiti sammuneena neljästä oluesta, taapero kylvetti vauvat, joista toinen kuoli

    Toddler drowned twin brother, left another brain damaged while alcoholic mother slept | Mail Online Palstan kanta on, ettei pari kaljaa vaikuta lastenhoitokykyyn. Taaperolle kamala paikka, toivon ettei koskaan muista mitä tapahtui. Kylvetti kaksosvauvoja, toinen vammautui, toinen kuoli.
  12. astrolabe

    Kertokaa mulle oikeat mielipiteet!

    Ilmeisesti omat mielipiteeni ovat aina sairaita ja vääriä. Laita tähän ketjuun oikeat niin opettelen ne ulkoa.
  13. astrolabe

    Rahalla ei voi ostaa onnellisuutta

    Täällä aamuyön tunteina rakkaudesta herkistyneenä jäin yösyötöltä lukemaan artikkeleita netissä. Tämä puhutteli minua: BBC - Future - Health - Why money can't buy you happiness Ettei se lottovoitto oikeasti tee onnelliseksi edes ja että on väärin ajatellakin kaikkea rahan kautta, esim.valita...
  14. astrolabe

    Lapsenomaiset seksinuket bannattava?

    https://www.causes.com/campaigns/65020-stop-the-sale-of-child-sized-life-like-sex-dolls Facebookia selatessa tuli eteen vetoomus, että seksinuket, jotka lapsenkokoisia ja -näköisiä tulisi bannata, eli myynti kieltää. Ite aloin miettimään, että jos joku pedofiili elää sillai ihan normaalia...
  15. astrolabe

    Tutkija: Perinteinen mies ei ole Suomessa ahtaalla

    Tutkija: Perinteinen mies ei ole Suomessa ahtaalla | Helsingin Uutiset Eli ei ole huolta!
  16. astrolabe

    Minkä ikäisenä vauva kaksin isän kanssa reissuun?

    Ehkä hieman hölmö kyssäri, mutta hölmö oon itekin mitä tuohon vauveliin tulee. Vauva saa ravinnon pullosta, joten imetystä varten minua ei kaivata mukaan. Minä kuitenkin olen päävastuussa vauvan hoitamisesta, koska olen se kotiin jäänyt osapuoli, eikä mies ole hoitanut yhtään yösyöttöä...
  17. astrolabe

    HS: Köyhällä ei varaa unelmiin

    Mathias Rosenlund: "Köyhällä ei ole varaa unelmiin" - Köyhyys - Elämä - Helsingin Sanomat Mitä mieltä artikkelista? Itse en näe tuota tilannetta köyhänä, vaan on tehty vääriä valintoja, kun jätetty vuokria maksamatta, otettu velkaa, päästetty laskuja ulosottoon... nyt ihmettelin, että...
  18. astrolabe

    milloin lääkäriin, kun menkkoja ei kuulu?

    4 päivää myöhässä nyt ja miehellä vasektomia, joten mun ei pitäs voida raskautua näin. Vauva 2,5 kk, mutta mulla olleet kahet menkat jo synnytyksen jälkeen. En imetä.
  19. astrolabe

    Pidätkö homeopatiaa tieteenä?

    Placebolla toimii moni hoito, sitä en kiistä. Mutta onko uskomushoidoilla sinusta tieteellisesti kestävä parantamisen taito?
  20. astrolabe

    Ehdin säikähtää pakastealkioidemme puolesta

    Olin laittanut lääkärikeskukselle viestiä viime viikolla ja kysellyt jatkosta. Tänään sain viestin, ettei kyseisellä lääkäriasemalla ole enää hedelmöitysklinikkaa, eivät tiedä minne siirtyneet, tullut omistajanvaihdos ja nimikin vaihtunut yms. Jumaleissön mikä paniikki iski! Missä meidän viisi...

Yhteistyössä