Hakutulokset

  1. charleene

    Heinäkuiset 2018

    @satutytti Niin, poika- ja tyttömahan muodoista puhutaan, mutta olen luullut ettei näillä viikoilla vielä pysty muodosta arvailemaan mitään sukupuolta, vaan sitten vasta kun maha kasvaa enemmän...
  2. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Eikai näillä viikoilla vielä pysty mahan muodosta päättelemään yhtään mitään?
  3. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Värjäsin hiukset viimeksi ennen raskautumista. Nyt varasin kampaajan parin viikon päähän. Värjään siis 1-2 raskauden aikana. Mulla on tummat hiukset, jotka värjään vielä tummemmaksi, joten väriaine ei vaikuta päänahassa yhtä kauan kuin vaalennus. Huomanna poksahtaa 19. viikko käyntiin.
  4. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Onko teillä jo jotain raskaushimoja? Mulla ei ole tässäkään raskaudessa ainakaan vielä tässä vaiheessa.
  5. charleene

    Heinäkuiset 2018

    @4N5KU Ihana uutinen, mikä helpotus. Verikokeiden tuloksistako selvisi sukupuoli?
  6. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Täällä on hiljentynyt melkoisesti, harmi. Mulla on rakenneultra tasan 4 viikon päästä. Jännittää! Rv 16+2
  7. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Minulla tullut kahdessa edellisessä raskaudessa linea negra noin rv 18-20. Saa nähdä tuleeko sitä tällä kertaa. Viime raskaudessa tunsin ekat potkut muistaakseni rv16. Jännää aikaa nyt taas odotella ekoja potkuja! Puolen tunnin päästä 14+0
  8. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Minäkin mietin oliko eiliset tuntemukset vauvan liikehdintää vaiko ei :love: Tänään rv 13+3
  9. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Hyvää Joulua kaikille heinäkuisille odottajille! ❤️ Tänään poksahti rv 14
  10. charleene

    Heinäkuiset 2018

    @Neasyos Kiitos kysymästä, ultrassa oli kaikki hyvin. Sikiö vastasi yhtä päivää isompaa kuin menkoista laskettuna. Syke oli 155. Ultra oli alakautta, koska samalla oli lääkärintarkastus, mutta ultrasi vielä mahan päältäkin. Meidän tyyppi nukkui ultran ajan. Helmikuun puolivälissä rakenneultra. :)
  11. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Ajateltiin kertoa joulua siten, että otan valokuvan kahdesta isosta ja kolmesta pienestä tontusta. Aiemmin ollaan jouluna annettu molempien vanhemmille isovanhempien kirjan lahjaksi, mutta nyt haluamme kertoa ennen aattoa jottei aatto mene vauvauutisten reagointiin. Huomenna nt-ultra! Tänään...
  12. charleene

    Heinäkuiset 2018

    @Neasyos muistaakseni kyseli ylempänä ultrataanko turussa vatsan päältä vai alakautta. Olen ymmärtänyt, että riippuu itse laitteesta, eli neuvolasta, mutta ainakin minulla on samalla gynekologinen tarkistus, eli alakautta luultavasti myös ultra.
  13. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi nyt tulossa tyttö. Kahden ensimmäisen lapsen kohdalla toinen täsmää, toinen ei. Tänään poks rv 12, niskapoimuun 1,5vkoa
  14. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Hyvää itsenäisyyspäivää heinäkuisille 2018! :)
  15. charleene

    Heinäkuiset 2018

    En ole vielä ostanut mitään ja uskon kyllä malttavani odottaa lähemmäs laskettua aikaa, koska kaikki vaatteet ja tarvikkeet ovat kahden ensimmäisen jäljiltä tallella. Jotain ihania vaatteita tulen ihan varmasti ostamaan tälle kolmannelle vaikkei todellakaan tarvitsisi! :whistle:
  16. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Ai niin, tänään taas alkoi uusi viikko, kun rv11 pyörähti käyntiin :)
  17. charleene

    Heinäkuiset 2018

    @ladygreen en usko, että suostuvat kuuntelemaan sydänääniä vielä rv 10. Näin ainakin turussa.
  18. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Miten monta jäsentä on tässä uudemmassa heinäkuisten ryhmässä?
  19. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Eka neuvola kesti minulla noin 45min. Aikaa oli varattu 1,5h mutta kun on kolmas kyseessä niin ei käyty kaikkea läpi, kun asiat on melko tuoreessa muistissa vielä viime kerrasta.
  20. charleene

    Heinäkuiset 2018

    Myös minulla oli eka neuvola tänään. Sain lähetteen verikokeisiin ensi viikolle ja np-ultraan ajan 20.12, jolloin rv 12+3. Muistelin, että sinne olisi päässyt aiemmin. Tuntuu ikuisuudelta odottaa nämä 20 päivää. Rv 9+3

Yhteistyössä