Hakutulokset

  1. Ä

    lisää laminaatista?

    eli siis pähkäiltiin tossa, tota pintaratkaisua ja laminaatti ois kiva, mutta meillä on koiria, (4kpl joista 2 pentua 5kk tällä hetkellä) ja ois kiva tietää, miten kestävää se laminaatti oikeesti on esim kosteuden kannalta, jos koira pissaa siihen tms.... miten toi laminaatti kestää siis...
  2. Ä

    kotia etsii....

    sileäkarvainen kettuterrieri-uros. s. 11.6.2004. kiltti ja lapsirakas!!! Jos kiinnostuit, niin laitahan viestiä niin jutellaan lisää!! p.s. juu, juu, tiedän ettei tää oo osto-myynti palsta, mutta koitan silti onnea kodin etsintään täältä!!! =)
  3. Ä

    Kaivattais hyviä konsteja syömiseen!!??

    Siis tuo meidän viisvuotias on alkanu tosissaan temppuilemaan ton ruuan kanssa! Tänäänkin oli ruuaks meillä risottoa, mutta kun äiti oli ilkeenä laittanu siihen sitten maissia, niin meidän nuori mieshän ei tietenkään voinut syödä!! Olis herralle pitäny kaivaa maissit pois sieltä riisin yms...
  4. Ä

    Eläinmessuilla/voittajanäyttelyssä käyneitä???

    Elikkäs kuinkas moni kävi tuolla Helsingin messukeskuksen eläinmessuilla/voittajanäyttelyssä viime viikonloppuna?
  5. Ä

    Ketään Kannuksesta?

    Onko paikalla ketään Kannuslaista? Uusia tuttavuuksia etsiskelen... Ilmoittelehan itsestäsi.
  6. Ä

    "läskipillerit"?...

    Tekeekö niillä lekurin määräämillä "läskipillereillä oikeesti jotain? siis saako painon putoomaan? Ovat kuulemma kyllä tosi kalliita? Kokemuksia????
  7. Ä

    tuntuupa jotenkin pahalta!

    Siis semmonen, kun mun serkkuni poika 4 vee ja mun poika 5vee leikkivät keskenään, niin tää mun poika joutuu aina aikuisten puolelta "pommituksen" kohteeks kun tää nelivuotias serkun poika ottaa herneen nenää jopa sellasest asiast että hänen leluillaa leikkii muutkin niin tää poju rupee...
  8. Ä

    miks mies käyttäytyy noin?

    me oltii eilen baaris, ihan sellanen pieni ja paikallinen, ilta meni niin kauan hyvin, kunnes paikalle tupsahti sellanen niukasti pukeutunut "nainen", joka alkoi keskellä tanssilattiaa keikutella itteään ihan avoimesti mun ukolleni!!! Me istuttiin vierekkäin penkillä ja typy ei paljo näyttäny...

Yhteistyössä