Hakutulokset

  1. R

    askartelu ohjeita kaivataan!

    Pikku Kakkonen | yle.fi toimiikohan. No joka tapauksessa meet vaan pikkukakkosen sivulle, sieltä valittet neppajymyn ja sit siellä voi valita viikonpäivän ja sit siihen tulee se askarteluohjekki kultakin päivältä. Oon huono selittään :D
  2. R

    sipulin pilkkomis G

    Joskus valuu, joskus ei.
  3. R

    Miks mulla on sosiaalisesti niin vaikeaa.. (jupinaa)

    Mä taidan kuulua tähän joukkoon. Vaikka en mä enää ole yhtään niin ujo ku joskus olin. Oikeastaan mä nykyään jopa osaan puhua joskus ihan fiksuja vieraille ihmisille, varsinkin töissä ku voin ajatella et en ole minä vaan työntekijä siellä :D Olen myös tosi huono tutustumaan, netin kautta se on...
  4. R

    mitä tänään syötäisiin...

    Meilläki on karjalanpaisti uunissa. Epäonnistuin viimeksi siinä (joskus ainaki vuos sittte) ja nyt ajattelin yrittää uudelleen...
  5. R

    Ihanaa, mua PALELEE!

    Hui kamala :) Mä jäätyisin.
  6. R

    Ihanaa, mua PALELEE!

    Niin no ei varsin se palelu kivaa ole, toki mä pistän lisää vaatetta päälle, mutta tuon tuskaisen kesän jälkeen se palelun tunne on ihana :D
  7. R

    Ihanaa, mua PALELEE!

    Ihana syksy :) ihana tulle kun on kylmä ja saa laittaa aamutakin ja villapaidan ja lämmityksen päälle. Ihanat kynttilät palaa sohvapöydällä ja ihanan raikas ilma ulkona. Voi että mä rakastan syksyä :heart:
  8. R

    Jösses, Vauvakuume jokatoinenpäivä :(

    Mullaki on välillä ja välillä ei. Kaks lasta jo on, ja molemmista on ollut ihan täyspäiväinen vauvakuume, joten kolmatta ei aleta yrittään vajavaisella kuumeella :D Niin ja pienoinen este saattaa ehkä olla sekin ettei miehellä ole minkään näköistä kuumetta ;)
  9. R

    purkkiruoka lapset

    Just näin, tosi hienosti päättelit :D Meidän esikoinen söi lähestulkoon pelkkiä purkkiruokia n. 1v asti. Nuorempi söi jo vähän aiemmin mun tekemiä ruokia.
  10. R

    G:miten kaukana teiltä on lähin kauppa, posti, kirjasto, pitseria, pubi?

    Kauppa 1.5km posti 1.5km kirjasto n.10km pizzeria n.10km pubi n.10km
  11. R

    Minkälaisia teidän 3-vuotiaat?

    1. Onko hoidossa, missä? Kotona, isän kans 2. Onko saanut jo hyviä kavereita,joita näkisi myös vapaa-ajalla? Ei ole enää kavereita joita näkis ku muutettiin... 3. Joko on harrastuksia? Oli, mut neki jäi ku muutettiin. Pian olis tarkoitus taas alkaa jumppaamaan kunhan ne alkais. 4...
  12. R

    Pätemisketju...

    Oon tosi hyvä olemaan hiljaa.
  13. R

    tein nyt ekaa kertaa niitä mantelileipiä

    Ne mantelileivät on ihan kauheita :x
  14. R

    Erotatko oikean vasemmasta aina?

    Sormuksista erotan yleensä. En aina muista niitä vaikka mulla tosiaan on sormukset tossa nimettömässä vasemmalla...
  15. R

    Olkaimettomettomat liivit?

    Tukee ne ainaki mulla. Mee liikkeeseen ja testaa :)
  16. R

    G: Mikä teitä ärsyttää liikenteessä?

    Yritän olla ärsyyntymättä. Ärsyyntymällä tulee vaan pahalle tuulelle. Sillon mua kyllä melkein ärsytti, ku jouduin mutkassa pysähtymään että vastaantulija ehti omalle kaistalle.
  17. R

    G: Käytätkö RANNEKELLOA?

    On mulla sellanen sievä kello, mut en mä sitä kyllä käytä.
  18. R

    oleko nähnyt Sex in the city 2:sen?

    No en, VIELÄKÄÄN! Mutta kyllä mä vielä meen...
  19. R

    Onko puolisosi myös paras ystäväsi?

    Niin mullaki :) Ei ole ketään muuta kelle voisin kertoa kaiken.

Yhteistyössä