Hakutulokset

  1. S

    Kirjekavereita etsimässä!

    :wave: Heipparallaa! Meililootaan mahtuisi enemmänkin postia. Löytyisikö vielä muutamaa kirjoittelun haluista plussalaista? :rolleyes:
  2. S

    Kirjekavereita etsimässä!

    Moikka! Haluaisin kirjeenvaihtoon (meilien vaihto käy myös) mukavien yli nelikymppisten kanssa. :) Ota yhteyttä, tutustutaan! puna-apila64@luukku.com
  3. S

    Miksi täällä ollaan niin pirun negatiivisia?

    Meikäläisessä on negatiivisuutta vain harvoin. Olen iloinen ja saan iloa pienistä asioista. Elämä on ihanaa! =)
  4. S

    Montako mekkoa sinulla on?

    En omista yhtään mekkoa mutta hameita on kaapissa ainakin... joku 10 kappaletta äkkiä laskettuna.
  5. S

    Juotko maitoa?

    En. Ei mene alas.
  6. S

    MITÄ PIDITTE MAAJUSSEISTA?

    Tais olla se Mäntsälän äijä mun makuun. Aika sakkia tällä kertaa...
  7. S

    Jos saisit tietää..

    Kyllä toi olis pieni maailmanloppu. En ihan näin äkkiä osaa sanoa mitä tekisin tossa tilanteessa. Ajatuskin ahdistaa ja en jaksa pohtia sen kummemmin koska tollasta tilannetta ei kuitenkaan koskaan tule eteen. :)
  8. S

    <3 UUTISIA <3

    :heart: Onnea! :flower:
  9. S

    yksin kotona, nyt voisin tehdä mitä vaan itselleni....

    :( Apua hakemaan, pian!
  10. S

    Mitä mieltä olisitte? Joululahjaksi jotain käytettyä..

    Opiskelijatytär osti käytetyt lahjat isälleen ja mulle ja mieluisat saatiinkin. Mulle oli löytänyt hyvän kirjan (Diktaattorien naiset) ja isälleen Stevie Ray Waughanin Live in Tokyo-dvd:n. :xmas:
  11. S

    Jouluvauva

    :flower: Onnea pienen tyttären syntymän johdosta! :flower:
  12. S

    Joululahjoista, vielä kerran

    =) Kiva että löytyy muitakin tyytyväisiä! :xmas:
  13. S

    Joululahjoista, vielä kerran

    Olen kai sitten vissii palstan ainoa henkilö, joka voi sanoa omasta ja koko perheen puolesta, että kaikki saamamme lahjat olivat kivoja, mitään turhaa krääsää ei tullut ja koko joulunseutu on ollut todella ihana ja onnistunut. :)
  14. S

    Perustin Joulu kerhon!

    Saisinko minäkin liittyä porukkaan? :)
  15. S

    Mesekavereita haeskelen!

    Mukavien juttutuokioiden toivossa täällä odottelen yhteydenottojanne teiltä kaikilta ympäri Suomen! :wave: Ikää mulla on päälle neljäkymmentä, sinun iälläsi ei ole merkitystä, enkä aseta muitakaan vaatimuksia tai toiveita, kunhan saan kavereita. :hug: Lisätkää listoillenne...
  16. S

    Jaanuska hoi!

    Ei meilläkään olla koskaan juhlittu tätä mokomaa juhlaa aijemmin, mutta työn puolesta olen nyt liikkeellä. Velvollisuus kutsuu... :D
  17. S

    Jaanuska hoi!

    Käännyn taas kerran puoleesi ongelmatilanteessa... nyt pitäisi saada vinkkiä karmeisiin Halloween tarjoiluihin! Olen tietysti hukannut ne pari lehteä joissa olis ollut niin juoma-kuin syömäohjeitakin. En oikeestaan kaipaa mitään suolasia herkkuja, vaan makeeta naposteltavaa, koristeluvinkkejä...
  18. S

    Koruasiaa

    Tykkäisin itse tehdä korviksia, mutta mistä saisin sellaisia korviskoukkuja, jotka eivät sisällä nikkeliä? Jossain ruotsalaisessa postimyyntikuvastossa sellasia oli, mutta sieltä ei voi tilata alle 40 euron arvosta, joten jäi tilaamatta. Tiimarissa myydään koukkupusseja, mutta ne ei mun korville...
  19. S

    Olen tylsä kirjekaveri

    Kirjoita vaan! Itse ainakin olen muutamaan kertaan iloisesti yllättynyt kun olen saanut postia sellaselta kirjekaverilta jonka olen jo luullut unohtaneen minut. Joskus vaan ei ehdi/jaksa/viitsi/pysty vastaamaan kuin aikojen kuluttua.

Yhteistyössä