Hakutulokset

  1. M

    G: Suuri vaunu/ratas gallup :)

    Meillä ostettiin nämä vanhemmalle pojalle v. 2009 ja nuorempi saanut matkustaa näissä pienestä pitäen v. 2010 lähtien. Näihin vaunuihinja rattaisiin mahtuu isompikin lapsi. *Minkä merkkiset ja malliset? - Filuu M100 Evolution *Millasia ominaisuuksia kyseisissä menopeleissä on? -...
  2. M

    Kotiäiti kahdelle 2007 ja 2010 pojalle :heart:

    Kotiäiti kahdelle 2007 ja 2010 pojalle :heart:
  3. M

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Minäkin ilmoittelen pikaisesti Elian uusia mittoja: 4kk 7475g ja 66,6 cm, pipo 40,6 cm 5kk 7715g ja 68 cm, pipo 41,5 cm Meillä käännytään mahalleen sujuvasti. Isoveli tykkää Eliasta enemmän, kun voi kantaa leluja. Meillä oli vähän mahavaivoja ja on edelleenkin. Jekovitit on osa syy. Osa...
  4. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Tervehdys! Ilmoittelen meidän 3 kk neuvolan mittoja: Pituus 64 cm Paino 7005 g Pipo 39,7 cm Elia on rauhallinen, vakava lapsi. Katselee, seuraa ja pieniä hymyjä antaa. Hieman löysä, pään kannatus vielä hieman hentoa. Morottaa ja tarttuu vielä. Kasvu ok, rintalapsi. Hyvä iho. Ei...
  5. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meillä ollu Elialla kakka tulematta. Vihdoin sitten helatorstaina aamulla kakka tuli 7 päivän kakattomuuden jälkeen. Samalla Elialla on ollut nuhaa ja nenu ollut tukkoinen. Tänään tuli kaksi kertaa kakka sitten helatorstain jälkeen. Ja eilen epäillimme, että Elialla on silmätulehdus, kun vasen...
  6. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meillä oli kastejuhla 1.5. Eliasta tuli virallisesti Elia Otto Aaron :heart: Käyttäytyi kuin enkeli kastetilaisuudessa. Nukkui autuaan tietämättömänä koko ajan. Vähän heräsi veden valelun aikana. Illalla sitten purki pois päivän stressiä itkemällä koko illan. Oli Elia niin väsynyt, kun ei...
  7. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meillä oli maanantaina 6 viikon neuvola. Elian uudet mitat: Paino 5765g, pituus 58 cm ja pipo 37,6 cm (Syntyessään: 3750g/51 cm ja pipo 35,5cm) (Kotikäynnillä 16.3.:4200g) (5 viikon neuvola (keltaisuuden vuoksi):5450g/58cm) Elia on alkanut antamaan hymyjä ja jokeltelee silloin...
  8. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Abello: Kantoliinakanavan sivuilta kannattaa opetella tuo kietaisuristi 2. Itse tykkään siitä ja se on tukeva ja helppo sitoa. Nytkin Elia nukkuu kantoliinassa ja juuri tuossa kietaisuristi 2-sidonnassa. Muitakin voi kokeilla, mutta itse en ole harjoitellut kuin tuon ja olen sillä pärjännyt...
  9. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meillä Elia saa nimensä virallisesti 1.5. Kantoliinasta joku kyseli. Mulla on kantoliina ja käytän sitä melkein päivittäin. Elia tykkää nukkua siinä todella hyvin. Tykkään enemmän trikoisista liinoista eli ne voi sitoa tiukemmin ja se antaa periksi. Elia on kantoliinassa sammakkoasennossa...
  10. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Täälläkin mukana ollaan! Käytiin tänään neuvolassa keltaisuuden takia, jota vielä on vähän, mutta pois lähdössä. Samalla otettiin uudet mitat. Painoa 5450g ja pituutta 58 cm.
  11. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVANSA SAANEILLE!!! :flower: :heart: :heart: Meille syntyi poika suunnitellulla sektiolla perjantaina 5.3. (viikkoja 39+0) kello 9:13. Pituutta 51 cm ja painoa 3750 g sekä pipo 35,5 cm. :heart: Menin sairaalaan keskiviikkona 3.3. ambulanssilla, kun kotona...
  12. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    katariina00: Sulla taitaa olla saapuneet kansio täynnä. Minäkään en saa viestiä tulemaan perille... Täällä on pesty kaikki vauvan vaatteet. Jouduttiin käymään pesemässä ne muualla, koska omasta kaivosta meinasi vesi loppua. Onneksi sitä on nyt tullut jo lisää. Jospa jatkossa voidaan pestä...
  13. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onnittelut vauvan saaneille! :heart: Täälläkin vietetty ensimmäistä virallista äitiyslomapäivää. Eilen tuli käytyä äitipolilla ja samalla diabeteshoitajalla. Olen siis ottanut parin viikon ajan tabletteja raskausdiabetekseen. Arvot ovatkin tasaantuneet sen myötä. Samalla pitää...
  14. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Täällä viikkoja jo 32+1. Joudun käymään diabeteshoitajalla. Sokerit ovat koholla melkein jatkuvasti, vaikka olen jättänyt kaikki näkyvät sokerit pois ja makeat sekä suolaiset. Joudun luultavasti aloittamaan insuliinilääkityksen loppuajaksi. Mutta vauvan parhaaksi se on, ettei sitten kasva...
  15. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Mä kävin eilen äitipolilla. Sokereiden takia, kun välillä ovat vähän korkeampia mitä suositukset ja välillä taas ihan ok. Lapsivettä on runsaasti ja vauvan painoarvio oli 2100 g. Raskausviikkoja siis eilen 31+3. Meillä on vaunuina Filuu M100 Evolution. Ostettiin ne viime vuonna loppukesästä...
  16. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Onnea HEKLA! :heart: Täällä on viikot 29+1. Olen seuraillut sokereita. Pari viikkoa sitten tiheämmin. Toivon, että menee ihan ruokavaliolla loppuun asti.
  17. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Ilmoittelen itsestäni pitkästä aikaa... Rakenneultra oli 29.10. Vauvan painoarvio oli jo 410 g. Vastasi viikkoja 21+3, vaikka viikkoja ultrauksessa oli 20+6. Istukka sijaitsi takaseinässä ja istukan reuna oli melko lähellä kohdunsuuta. Jos ei nouse, niin voi tulla loppuajasta verivuotoja...
  18. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Täällä käytiin rakenneultrassa torstaina 29.10. Pikkuinen oli kiltisti ja piteli käsiään korvien suojana. Kätilö katsoi sukupuolta ja sanoi, että näyttää pojalta, mutta ei ole 100 % varma. Mulla on vieläkin vahva olo, että tyttö tulee. Mutta onpahan jännitettävää loppuajaksi. PikkuVeturi on...
  19. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Ikägallup: Mä 29 ja mies 41 Vauvan liikkeet: En ole tuntenut vielä mitään, vaikka rv. 17+5. Tokastakin tunsin joskus vähän ennen puoltaväliä. Eli odottelen tuntevani jotain ensi viikon aikana.
  20. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Uusi odottaja liittyy joukkoonne. Mulla on laskettuaika 12.3.2010. Sairaala P-KKS ja kolmatta odottelen. Tyttöolo. Mulla oli närästys pahimmillaan elokuussa. Tällöin viikkoja oli jotain 10-12. Renniellä yritin, mutta siitä ei tullut mitään. Sitten sain onneksi Gaviscon-nimistä...

Yhteistyössä